| Ike Simoncini |
29 September 2012 - 08:46 |
| met pijn in me hart held contador eruit gehaald voor gilbert en verder nibali erin voor der tony ben nieuwschierig wie jan peter heeft genomen |
| |
| Ike Simoncini |
28 September 2012 - 20:41 |
| pfffft twijfel me daar een partij aan mijn wissel voor deze week:) |
| |
| alwin kruijt spanjer |
19 September 2012 - 19:42 |
effesnelinvoeren.nl dan krijg je dat he... |
| |
| Jeremy Zeelen |
19 September 2012 - 17:32 |
| Zorgt er wel voor dat ik nog wat verder weg zak. Verkeerde keuzes gemaakt mbt de WK. |
| |
| Ike Simoncini |
19 September 2012 - 17:31 |
| yep klopt denk dat alwin zo snel was dat hij een foutje heeft gemaakt |
| |
| Jeremy Zeelen |
19 September 2012 - 17:29 |
| De WK Wielrennen valt toch onder de C-punten? Contador heeft bij namelijk punten gekregen conform D-lijst. |
| |
| Ike Simoncini |
19 September 2012 - 16:49 |
he he lekker phinney en tejay jammer dat die kessiakof nog op stoom kwam nog 18 puntjes spannend:) |
| |
| Jan Peter Bultman |
19 September 2012 - 10:55 |
Zo is het IKE . 't wordt zeker nog spannend. Ik had nog De Gendt, maar heb die gewisseld voor Kessiakoff. Had beter Froomie eruit kunnen halen, maar hij wachtte liever tot maandag met zich af melden.
|
| |
| Ike Simoncini |
17 September 2012 - 20:32 |
wordt nog spannend voor het podium van de wegwedstrijd mooi voor mij dat froome de TT niet rijd had er al op gehoopt die ging in de vuelta steeds slechter rijden het is voor woensdag kessiakof van flevo cycling VS mij van garderen en phinney eens kijken of ik een beetje kan inlopen velits en boom zie ik niet veel scoren al kan die vervelende sloveen soms wel ineens heel goed tijdrijden ik mag hopen dat henao zondag nog wat sprokkelt en dan gaat het beslist worden in lombardije,parijs-tours en bejing |
| |
| Arnoud Seldentuis |
12 September 2012 - 13:31 |
We mogen natuurlijk Abe niet vergeten, die met vueltamanager eeuwige effesport roem heeft verkregen.
Gefeliciteerd, voel de roem op je schouders nederkomen. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
8 September 2012 - 15:01 |
| briljante wissel vorige week: Gerrans eruit... |
| |
| alwin kruijt spanjer |
6 September 2012 - 10:24 |
| @jeremy: is iets voor te zeggen, maar volgens de organisatie is het een vlakke etappe. Zie http://www.lavuelta.com/12/en/recorrido/vuelta.html?e=17. Dat gebruik ik als leidraad voor de bepaling van het type etappe voor Vuelta Mañager. |
| |
| Jeremy Zeelen |
5 September 2012 - 23:43 |
| Etappe 17 van de Vuelta staat als vlakke etappe, maar t leek mij niet echt n vlakke etappe vandaag... |
| |
| wegwedstrijd |
23 Augustus 2012 - 10:51 |
| uitslag Vattenfall Cyclassics staat erop, zie hier |
| |
| Florus van Emst |
18 Augustus 2012 - 00:05 |
| alwin, ik zie dat ik net 2 minuten te laat ben om mijn team te wijzigen voor de wegwedstrijd; zou je kreuziger nog kunnen wisselen voor contador? |
| |
| Peter van Dijck |
15 Augustus 2012 - 23:12 |
@webmeester,
WAAR BLIJFT DIE PRIJS:D???????? |
| |
| Jan Blokland |
15 Augustus 2012 - 16:31 |
Alwin en Arnoud,
Het is voor elkaar. Bedankt!
Veel plezier allemaal met de VUELTA!!!!! |
| |
| webmeester |
15 Augustus 2012 - 16:01 |
| @Jan Blokland en anderen met een incorrect team: Je team zou nu goed moeten zijn. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
14 Augustus 2012 - 18:02 |
Jan, ik snap het, stuur voor de zekerheid Alwin een mail met je wissels erin. Dan kan Alwin dat allemaal terugvinden en controleren in zijn database en dan ga ik er vanuit dat het goed komt.
Sorry dat ik je niet zelf kan helpen, maar Alwin is binnenkort weer terug. Je gaat zeker geen punten verliezen door deze fout. |
| |
| Jan Blokland |
13 Augustus 2012 - 22:08 |
Arnoud,
Ik heb nu een beetje moeten rekenen met de volgende wissel omdat mijn team van Thialf 3 nog steeds niet bestaat uit negen renners. Ik hoop dat dit nog voordat de Vuelta begint in orde komt. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
13 Augustus 2012 - 08:31 |
| En Boom en Chavanel, soms valt het kwartje ineens goed. Nu maar hopen dat deze stijgende lijn de rest van het seizoen door blijft stijgen.... |
| |
| Jan Blokland |
6 Augustus 2012 - 22:12 |
Oké Arnoud,
Ik wacht het wel even af.
|
| |
| Arnoud Seldentuis |
5 Augustus 2012 - 08:39 |
Goedemorgen Jan,
Alwin is op vakantie en heeft mij gevraagd om de wissels te verwerken. Ik kan echter niet niks als er iets niet goed is gegaan, omdat ik er geen snars verstand van heb (Alwin stuurt een paar linkjes en dan komt het bijna altijd goed).
Hij gaat er vast naar kijken en lost het op. Het duurt alleen eventjes. |
| |
| Ike Simoncini |
4 Augustus 2012 - 22:01 |
ik hoop op de gend maar geef dan eerder chava of boom een kans vraag me af of de gend al in vorm is phinney is amerikaan die hebben altijd zin geef hem de grootste kans gevolgd door nikkie zou die moser nog wat kunnen die was in polen erg goed bezig al denk ik dat zijn tijdrit net niet goed genoeg is hij is meer proloogspecialist en ik vraag me af of hij de kasseien overleeft iig leuk talentje concurentie voor sagan in eigen team:) |
| |
| Jan Blokland |
4 Augustus 2012 - 19:54 |
Hoi Alwin,
Ik heb dit weekend bij THIALF 3 in mijn team Evans vervangen voor Contador maar zie dat hij er niet bij staat en dat er dus ook nog maar 8 renners staan ipv 9. Ik neem aan dat dit nog wordt hersteld. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
4 Augustus 2012 - 19:45 |
Phinney inderdaad grote kanshebber als hij er zijn in heeft. Mijn hoop ligt op Boom en Chavanel. Zou zomaar kunnen, maar hoop is wel ingegeven door mijn team. Ik ben met zulke grote stappen uit de top tien gedonderd....gelukje nodig om weer terug te komen denk ik.
Eerste vanavond weer zwemmen en atletiek kijken. |
| |
| Ike Simoncini |
4 Augustus 2012 - 00:37 |
geen tony martin in de eneco dan is phinney de grootste kanshebber of zou nikkie terpstra kunnen toeslaan |
| |
| Jaco Kosterman |
2 Augustus 2012 - 22:52 |
| Ik lijk in de verste verte niet op Ranomi Kromowidjojo (voor haar maar goed ook), maar ik heb wel net als haar de Olympische Spelen gewonnen! |
| |
| Frank Borst |
2 Augustus 2012 - 12:17 |
Sorry Peter , je naam hoort correct geschreven te worden ( vormfoutje ) :)
|
| |
| wegwedstrijd |
1 Augustus 2012 - 13:21 |
| zie inderdaad post van 14 juli: ze tellen allebei mee binnen het toernooi Olympische Spelen |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |