| R Mulder |
31 Juli 2012 - 11:51 |
| Duidelijkheid daar gaat het om W van der Meer,WK is ook 1 tournooi heeft wel einddatum. |
| |
| w van der meer |
29 Juli 2012 - 21:15 |
| Kan ik me voorstellen dat je dat wilt met je team, R Mulder maar lees het bericht van 14 juli eens ! |
| |
| R Mulder |
29 Juli 2012 - 19:52 |
| Het lijkt mij dat alleen de wegwedst.van OS meeteld staat alleen 28 juli OS(kalender),anders zou er een eind datum bijstaan aangezien de tijdrit op een andere dag gereden word. |
| |
| Peter van Dijck |
27 Juli 2012 - 14:10 |
| Ten eerste is het niet Peter van Dijk, maar Peter van Dijck en jawel hoor wil zeker wel in de hall of fame. Maarja als er in de spelregels staat dat de winnaar een mooie prijs krijgt dan zou ik graag willen weten wat dat is:D. |
| |
| Frank Borst |
26 Juli 2012 - 23:52 |
Alwin, wederom bedankt voor de organisatie, echt super! En mocht je ooit een Hall Of Fame ( winnaars van de div. poules) op je site willen plaatsen,zet dan de laatste winnaar, Peter.v.Dijk, er maar niet bij, die is toch alleen maar blij met een MEGA prijs.:)
|
| |
| Gerard Kamperman |
26 Juli 2012 - 23:41 |
| Contador verdient bij effesport zometeen gewoon weer punten? |
| |
| Peter van Dijck |
25 Juli 2012 - 17:56 |
| nee valt eigenlijk nog wel tegen:P |
| |
| Arnoud Seldentuis |
25 Juli 2012 - 16:30 |
Peter, voel je op dit moment geen aura van eeuwige roem om je heen hangen? Gefeliciteerd, mooi team.. |
| |
| Peter van Dijck |
24 Juli 2012 - 21:54 |
| oke de eindstand staat erop, waar blijft die mooie prijs. |
| |
| Peter van Dijck |
22 Juli 2012 - 19:39 |
| waar blijft die eindstand:D |
| |
| w van der meer |
21 Juli 2012 - 23:05 |
| Wanneer worden de dagpunten van bijvoorbeeld Sagan, Valverde en Wiggins bijgeschreven? |
| |
| webmeester |
18 Juli 2012 - 11:46 |
| Frank Schleck dopingverdachte? nou ja zeg |
| |
| webmeester |
16 Juli 2012 - 13:11 |
| geen internet maakt mijn werk inderdaad niet makkelijker :-) |
| |
| Luc Lodder |
15 Juli 2012 - 20:49 |
| Een webmeester zonder internet.... da's toch geen webmeester ;-) |
| |
| Arnoud Seldentuis |
15 Juli 2012 - 18:52 |
Wauw eindelijk rabobank.....
Anders gezegd en ik citeer niet uit eigen werk....
Wauw, een Spanjaard die een Nederlandse bank redt!!!!!!! |
| |
| Arnoud Seldentuis |
15 Juli 2012 - 18:51 |
Goedenavond allen,
Ik heb net gehoord dat webmeester even geen internet voorhanden heeft. Uitslagen volgen dan ook morgen. Webmeester zegt sorry.
|
| |
| wegwedstrijd |
14 Juli 2012 - 11:04 |
| Zowel de tijdrit als de wegwedstrijd van de OS tellen mee voor wegwedstrijd, allebei in dezelfde periode, aangezien het 1 toernooi is. |
| |
| PouPoe |
13 Juli 2012 - 21:49 |
| @Andre..ik was iets te voorbarig. Ook ik ben benieuwd of de olympische tijdrit meetelt. Ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben van wel. |
| |
| PouPoe |
13 Juli 2012 - 21:43 |
| @Andre..toeval of niet, maar dit vond ik onder het kopje spelregels; De volgende toernooien tellen mee voor Wegwedstijd (bij het WK tellen zowel de tijdrit als de wegwedstrijd mee (categorie C)): |
| |
| Andre Kooij |
13 Juli 2012 - 17:11 |
| Ik neem aan dat bij de Olympische Spelen (net als bij het WK) zowel de wegwedstrijd als de tijdrit meetelt. Klopt dat? |
| |
| Peter van Dijck |
10 Juli 2012 - 22:59 |
| och ja tot nu toe pakt het goed uit in elk geval, we zullen wel zien waar het schip strand. |
| |
| webmeester |
10 Juli 2012 - 22:16 |
moet je wel eerst winnen natuurlijk :-) met froome froome, bradley en peter gooi je natuurlijk hoge ogen, maar ik zie ook nog wel wat zwakke schakels in je team |
| |
| Peter van Dijck |
10 Juli 2012 - 18:02 |
| Das zeker mooi, eeuwige roem. Maar dat is niet waar ik op hoopte natuurlijk:P |
| |
| webmeester |
10 Juli 2012 - 09:55 |
| Noem je dat niks, eeuwige roem? |
| |
| Peter van Dijck |
9 Juli 2012 - 22:59 |
| Argh, das nou jammer. Dit is een van enige poules waar ik aan meedoe waar het ook nog eens goed gaat en dan kan ik niks winnen. Eeuwig zonde;) |
| |
| Jaco Kosterman |
9 Juli 2012 - 22:03 |
| Eeuwige Roem, Peter! |
| |
| Peter van Dijck |
9 Juli 2012 - 21:45 |
| ik kan het niet echt ergens vinden, maar zijn er eigenlijk ook prijzen te winnen? |
| |
| Gerard Kamperman |
7 Juli 2012 - 10:23 |
| De punten voor afgelopen week kloppen nog niet helemaal? |
| |
| alwin kruijt spanjer |
5 Juli 2012 - 18:47 |
| Op verzoek van de winnaar van Rosa Nostra - Freek Wilkens - kun je nu ook in een subleague sorteren op dagpunten. |
| |
| PouPoe |
30 Juni 2012 - 18:14 |
Ik zou nog een wissel in mijn team kunnen aanbrengen ,ondanks de reeds vereden proloog. (wegwedstrijd)
|
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |