| Sports4fans |
19 Juni 2012 - 16:29 |
Welkom deelnemers van Massasprint 2012. Los van dit geweldig gratis spel kun je je vanaf vandaag ook inschrijven voor het tour spel op www.sports4fans.nl Inschrijving is GRATIS!! Schrijf je in en win mooie prijzen.
Sports4fans redactie |
| |
| PouPoe |
18 Juni 2012 - 22:52 |
Nu al 125 deelnemers voor Massasprint. OP naar de 1500! |
| |
| Massasprint |
17 Juni 2012 - 11:54 |
| De inschrijving van Massasprint 2012 is begonnen! Schrijf je in. |
| |
| Rosa Nostra |
12 Juni 2012 - 11:03 |
| Het verhaal van de winnaar van Rosa Nostra staat erop! |
| |
| PouPoe |
10 Juni 2012 - 02:30 |
Mwah..leuke aktie van Evans.
Maar wat echt indruk maakte was de geweldige aanname van Robin.
De Jong eruit, The Hunter erin, Robin op 10 en Sneijder op de plek van de Jong. Bertje...!! Wakker worden!!!! Wij willen feesten!
|
| |
| Ed Roos |
9 Juni 2012 - 20:46 |
| oh ja en zouden polen en griekenland niet beiden 2 punten moeten hebben in plaats van Polen 4 en Griekenland 1. |
| |
| Ed Roos |
9 Juni 2012 - 20:42 |
| Feestje toch wat gedempt, want zo'n mooie etappe in de Dauphiné was het helemaal niet. |
| |
| PouPoe |
8 Juni 2012 - 18:56 |
Morgen feest! 1e etappe Tour de Suisse - (hopelijk) mooie rit in Dauphine en natuurlijk de 4-0 overwinning op Denemarken |
| |
| Strafschop |
8 Juni 2012 - 17:21 |
| En we zijn los!! Laat dat EK maar komen. |
| |
| johnny |
7 Juni 2012 - 09:40 |
| stilte voor de storm... |
| |
| praatjesmaker |
6 Juni 2012 - 19:33 |
| waaarrrrooom is het hier zo sttiiihhhhilll? |
| |
| fherrema |
1 Juni 2012 - 15:32 |
| okee dank u |
| |
| alwin kruijt spanjer |
1 Juni 2012 - 09:38 |
| @fherrema: hersteld |
| |
| fherrema |
31 Mei 2012 - 16:02 |
| mijn wissel in periode 12 is nog niet verwerkt,en ik heb nu in periode 13 maar 8 renners?. |
| |
| PouPoe |
28 Mei 2012 - 16:52 |
Freek, van harte gefeliciteerd! Knap gezien dat Ryder Hesjedal zou gaan winnen! |
| |
| freek |
27 Mei 2012 - 21:00 |
| Dubbelop feest! |
| |
| alwin kruijt spanjer |
27 Mei 2012 - 19:44 |
| Freek jonguh, het is je gelukt. Gefeliciteerd. En je krijgt ook nog een reep chocolade van me... |
| |
| alwin kruijt spanjer |
21 Mei 2012 - 18:08 |
| Helaas, vrijdag al weer terug... |
| |
| PouPoe |
21 Mei 2012 - 01:24 |
Fijne vakantie! Zondag in Milaan? |
| |
| alwin kruijt spanjer |
20 Mei 2012 - 15:42 |
Vanuit Rome: het werkt nu toch, Arnoud en andere wielerkiefhebbers?
|
| |
| Arnoud Seldentuis |
19 Mei 2012 - 11:44 |
Nogmaals wielerliefhebbers,
Op dit moment lukt het niet om de uitslagen up te dten. Waar het aan ligt weet ik niet. Ik probeer Alwin te pakken te krijgen om het probleem op te lossen. Geduld helaas.
Gr. Hulpwebmeester in de problemen.. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
18 Mei 2012 - 17:56 |
Wielerliefhebbers, ivm Alwin zijn vakantie heeft hij mij gevraagd om de standen te updaten. Ik zal niet elke avond in staat zijn om de standen direct bij te werken, maar ik zal proberen de standen voor het begin van de volgende etappe klaar te hebben.
De mooie etappes \zitten er aan te komen. Veel plezier ermee.
Gr. de hulpwebmeester
|
| |
| arp feitsma |
10 Mei 2012 - 13:17 |
| klopt het wel dat ik maar 8 punten heb voor Hesjedal???? etappe 4 |
| |
| Jeremy Zeelen |
8 Mei 2012 - 08:55 |
Volgens mij gaat er iets mis in de Wegwedstrijd met de punten van Farrar. Ik heb een weektotaal van 8 punten, maar ik heb Cavendish, 8 punten, en Farrar, 2 punten. Dat is tezamen 10 punten.
|
| |
| Ike Simoncini |
7 Mei 2012 - 10:44 |
| we kunnen nog nie wisselen voor wegwedstrijd |
| |
| PouPoe |
7 Mei 2012 - 09:10 |
| Geen erg...kan gebeuren. Morgen rustdag! |
| |
| alwin kruijt spanjer |
6 Mei 2012 - 18:24 |
| @PouPoe: ging iets mis bij het invoeren... is hersteld. dank je |
| |
| fherrema |
6 Mei 2012 - 17:44 |
| klasse voor de zeer snelle reaktie Alwin |
| |
| alwin kruijt spanjer |
6 Mei 2012 - 17:36 |
verdorie! helemaal geen tijd gehad om mijn eigen team te wijzigen... ben niet helemaal tevreden over mijn keuzes, maar ik ga ze nu volledig steunen. Hup team alwin! |
| |
| alwin kruijt spanjer |
6 Mei 2012 - 17:31 |
| @fherrema: je hebt helemaal gelijk. Puntneklassement was nog niet ingevoerd. Dank je! |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |