| fherrema |
6 Mei 2012 - 17:05 |
| klopt het aantalpunten van phiney wel?. Als kopman en jongere krijgt hij toch voor de winst 3x70=210,voor de roze trui3x15=45,voor de puntentrui 3x7=21,en als beste jongere in het klassement 2x7=14,totaal is dat 290 punten |
| |
| PouPoe |
6 Mei 2012 - 15:45 |
Geen punten voor Boaro? Die is nu toch al niet afgestapt? Er staat een dikke streep door zijn naam (Ook bij andere teams die Boaro kozen). Volgens mij is Boaro nog in koers! |
| |
| fherrema |
6 Mei 2012 - 12:53 |
| jammer dat de punten na etappe 1nog niet verwerkt zijn. |
| |
| Ike Simoncini |
5 Mei 2012 - 19:29 |
| alwin kun je wegwestdrijd updaten dan kan ik zien wie de rest voor de giro heeft? |
| |
| leo vuik |
5 Mei 2012 - 15:26 |
| Wat is de prijs voor de winnaar? |
| |
| wietze van der meer |
5 Mei 2012 - 00:15 |
Iedereen veel plezier en succes met de Giro. Tanti Auguri! |
| |
| PouPoe |
2 Mei 2012 - 13:37 |
@Hans B. Nee, periode 10 telt niet mee voor de Giro. Je wissel is voor de volgende wegrace. |
| |
| Hans beekmans |
2 Mei 2012 - 12:47 |
hallo
de wissel van periode 10 van 5-5 tm 11-5 telt die nog mee voor de giro ?
hans |
| |
| Hans Peter |
1 Mei 2012 - 15:09 |
| Ja. Jullie hebben gelijk. Ik heb dat bericht helemaal gemist! Is dat ook weer duidelijk. Jammer hoor. |
| |
| Jeremy Zeelen |
1 Mei 2012 - 13:50 |
| Voor zover ik uit de media heb begrepen start Nibali niet in de Giro. |
| |
| Hans Peter |
1 Mei 2012 - 13:25 |
| @Alwin Maar hij stond er wel op in de Nostra. Waarom is hij dan nu weg? Is daar een reden voor? Hij rijd volgens mij gewoon mee in Italie...... Ik hoor het graag. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
1 Mei 2012 - 12:11 |
| @hans peter: Nibali staat niet op cyclingfever startlijst en niet op die van de giro zelf |
| |
| Hans Peter |
1 Mei 2012 - 11:08 |
Lijst geupdate...maar NIBALI is niet meer in de lijst te vinden. Kan dit hersteld worden? |
| |
| Strafschop |
30 April 2012 - 23:15 |
| En voor de anderen: strafschop 2012 is begonnen! |
| |
| Strafschop |
30 April 2012 - 23:14 |
Excuses voor diegenen die al een team hebben gemaakt voor Strafschop. Het budget is 500000 euro, niet 550000 euro. Zouden jullie alsnog je team willen aanpassen?
|
| |
| Rosa Nostra |
30 April 2012 - 21:28 |
| de startlijst is geüpdatet! |
| |
| PouPoe |
29 April 2012 - 18:52 |
| Francesco Chicchi staat ook nog niet vrmeld in het keuze menu van de Giro. |
| |
| Ike Simoncini |
29 April 2012 - 10:07 |
| je kan frank schleck ook aan de startlijst toevoegen |
| |
| alwin kruijt spanjer |
28 April 2012 - 23:14 |
| Romandië is nog niet ingevoerd, vandaar... |
| |
| w van der meer |
28 April 2012 - 22:06 |
| volgens mij heeft Westra in de vorige periode 2 punten verdient. Is een keer 2e geworden. |
| |
| IKE B Keuze |
28 April 2012 - 21:35 |
| nee 1 keer |
| |
| Hans beekmans |
28 April 2012 - 20:02 |
hallo
mag ik nu nog 2 keer wisselen voordat de giro begint
m.vr gr hans |
| |
| Jan Blokland |
23 April 2012 - 11:23 |
| Gefeliciteerd Ike. Een vakantie cheque is ook niet verkeerd. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
22 April 2012 - 20:51 |
| lekker bezig Ike! |
| |
| IKE B Keuze |
22 April 2012 - 19:43 |
| sjoo zeg net naast de hoofdprijs bij megabike gegrepen als nibali voor maxim was geeindigd had ik 12500 euro gewonnen nu "slechts" een vakantie check van 3000 |
| |
| alwin kruijt spanjer |
9 April 2012 - 14:11 |
Baskenland en Ballan zijn gecorrigeerd.
|
| |
| Martin van Dam |
9 April 2012 - 12:42 |
| Alwin, de punten voor Baskenland zijn niet juist dit is namelijk een 50punten wedstrijd, er is nu gerekend met een 40 punten wedstrijd. |
| |
| Ike Simoncini |
8 April 2012 - 16:46 |
| he he he ballan en turgot gedeeld 2e:) |
| |
| alwin kruijt spanjer |
27 Maart 2012 - 10:37 |
| Die uitslag was nog niet ingevoerd. Nu wel hoor. |
| |
| PouPoe |
26 Maart 2012 - 10:48 |
Beste Alwin,
Volgens mij zijn de punten van samuel sanchez nog niet verwerkt in het klassement. De beste man heeft toch wat puntjes verdiend na zijn mooie 2e plaats? |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |