| IKE B Keuze |
25 Maart 2012 - 20:56 |
| Feli NW mooi gespeeld vooral op het WK allround precies de juiste keuze gemaakt met silovs en wust ipv leenstra en skobrev |
| |
| wegwedstrijd |
14 Maart 2012 - 22:40 |
@Bas Nollé: sinds een jaar is er geen nainschrijving meer. Er was teveel verwarring bij mensen, die hun hele team wisselden en daardoor alle punten kwijt waren, dat ik het geschrapt heb. Ik ga proberen dat volgend jaar weer in te voeren, op een betere manier. Ik hoop je dan als deelnemer te mogen verwelkomen. |
| |
| Bas Nollé |
14 Maart 2012 - 16:59 |
Hallo gasten,
ik heb voor aanvang van het managerspel geen team gemaakt, maar ik wil dit alsnog doen. Het kan volgens mij wel, maar ik wordt er niet wijs uit op deze site. Als ik naar mijn team ga zie ik nl. geen spelers staan, of ik nu periode 1, 2 of 3 kijk. Kan iemand mij helpen?
Groetjes Bas |
| |
| IKE B Keuze |
9 Maart 2012 - 23:27 |
| hmm ik denk dat we een servische winnaar van ijsmeester gaan krijgen:) |
| |
| Bert Vos |
9 Maart 2012 - 19:47 |
Ja idd Ike moest fff wennen aan de nieuwe plaats van de knop van de wissels !! sorry Alwin van de vorige vraag ! |
| |
| IKE B Keuze |
9 Maart 2012 - 19:40 |
ik kan wel wisselen de knop om te wisselen staat tegenwoordig voor de renner mss dat het dat is hoop dat alwin wel effe bij ijsmeester de wissles verwerkt effe kijken wie mijn cincurenten erbij hebben genomen:) |
| |
| Bert Vos |
9 Maart 2012 - 19:29 |
@ Alwin, Waarom kan je nu niet wisselen voor de wegwedstrijd ?
Wissel deze week
nog niet gewisseld doe je wissel voor 10-03-2012
maar ik kan helemaal niet wisselen !!!
|
| |
| alwin kruijt spanjer |
9 Maart 2012 - 17:45 |
| @wietze: ik ben er mee bezig: de punten komen er gewoon bij hoor |
| |
| wietze van der meer |
9 Maart 2012 - 13:42 |
ik wil niet zeuren daarom heb ik eerst heel veel teams bekeken met het aantal gehaalde punten maar ......... volgens mijn telling heb ik 9 punten ipv 6. Ligt dit nog aan de opstartproblemen??? Team Tanti Auguri! |
| |
| alwin kruijt spanjer |
9 Maart 2012 - 09:52 |
| Olympische spelen doen mee. |
| |
| arp feitsma |
9 Maart 2012 - 06:33 |
| sorry Alwin, heb het zojuist gevonden.... |
| |
| arp feitsma |
9 Maart 2012 - 06:20 |
| Alwin, tellen de olympische spelen ook mee? ik zie ze er niet tussen staan op de kalender. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
8 Maart 2012 - 09:52 |
@jan blokland: ik had het gezien. even wat opstartperikelen zullen we maar zeggen. Ik zal het probleem zo snel mogelijk verhelpen.
|
| |
| Jan Blokland |
8 Maart 2012 - 09:36 |
Alwin,
Er klopt iets niet helemaal met de telling. Er zijn bijvoorbeeld deelnemers die Wiggins in hun team hebben met 2 punten maar in het klassement 2 punten minder hebben. Iemand heeft bijv Valverde met 3 en Wiggins 2. Totaal dus 5. Maar in het klassement staat er 3. |
| |
| PouPoe |
6 Maart 2012 - 11:26 |
| Gracias senor Alwin |
| |
| alwin kruijt spanjer |
4 Maart 2012 - 18:18 |
Terug van weggeweest: Valverde!
|
| |
| wietze van der meer |
4 Maart 2012 - 13:44 |
klopt, heb ik ook. Geen Valverde !!! Tanti Auguri! en Forza Italia. |
| |
| PouPoe |
4 Maart 2012 - 12:46 |
Beste Alwin,
mijn beide ploegen van wegwedstrijd bestaan uit 8 man, terwijl ik er wel 9 had geselecteerd (ik mis in beide ploegen de renner Valverde (Brave bentota Bikers en Colombo combine) |
| |
| Ike Simoncini |
3 Maart 2012 - 21:08 |
| @alwin je bent de 1500 dames vegeten |
| |
| ijsmeester |
1 Maart 2012 - 16:47 |
| Als het goed is gaat de database dicht op de 1e dag van de wedstrijd om 0:00 's ochtends onze tijd. |
| |
| Pieter Groenhagen |
1 Maart 2012 - 16:19 |
Zijn de WK junioren ook te volgen via een live-stream? Wie het weet mag het zeggen. |
| |
| Jan Blokland |
1 Maart 2012 - 15:01 |
Hoe zit het met de WK junioren in Obihiro. De wedstrijden beginnen morgen om 11.00 plaatselijke tijd (bij ons 03.00 uur). Wanneer gaat de database dicht voor de wissels |
| |
| Jan Peter Bultman |
29 Februari 2012 - 16:27 |
wegwedstrijd zaterdag 28 juli tijdrit woensdag 1 augustus |
| |
| alwin kruijt spanjer |
29 Februari 2012 - 13:08 |
@Jan Peter Bultman: Oei, die doen zeker mee hoor! Zal de OS ertussen zetten. Iemand data?
|
| |
| IKE B Keuze |
28 Februari 2012 - 13:13 |
heb al wat in elkaar geflanst alwin maar heb er deze keer geen dagtaak van gemaakt ga meer op gevoeld dan andere jaren:) PS hou 19 mei vrij voor een mooie etappe in de giro/feestje
|
| |
| alwin kruijt spanjer |
28 Februari 2012 - 11:33 |
| @IKE B Keuze: Ja ik heb het jullie niet makkelijk gemaakt. Maar nietmeedoen is geen optie! |
| |
| Jan Peter Bultman |
28 Februari 2012 - 09:23 |
olympische spelen staan niet op de kalender. volgens mij de vorige keer wel. |
| |
| IKE B Keuze |
27 Februari 2012 - 18:37 |
pffft met gilbert,zonder gilbert te weinig renners voor de giro niet genoeg voor het drlieluik wel of geen cav voor MSR kom er niet uit zeg denk dat ik dit jaar maar eens oversla |
| |
| IKE B Keuze |
27 Februari 2012 - 07:55 |
| gewoon eerste letters van de voornaam intikken |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |