| wietze van der meer |
13 Oktober 2012 - 21:38 |
| Jan Peter, gefeliciteerd met je overwinning van dit prachtige spel. Van begin maart tot midden oktober in de ban van wielrennen. Ik val nu in een gat tot begin volgend jaar want van schaatsen weet ik nog minder dan van wielrennen dus daar doe ik niet aan mee. Iedereen die wel mee doet heel veel plezier en tot volgend voorjaar. |
| |
| Jaco Kosterman |
13 Oktober 2012 - 21:34 |
| Jan Peter, gefeliciteerd met je overwinning. Dat je er kijk op had, heb ik in 2005 al ondervonden, toen je mij op de meet klopte. Klasse! |
| |
| Florus van Emst |
13 Oktober 2012 - 19:14 |
| Jan Peter hartelijk gefeliciteerd met deze mooie overwinning. Ook Martin en Ike gefeliciteerd met de podiumplaatsen. Tot volgend seizoen. |
| |
| Ike Simoncini |
13 Oktober 2012 - 17:11 |
@JP zwarte week ach het is allemaal nix nieuws en alleen de mensen die wielrennen half volgen of alleen de tour kijken zullen hier verbaasd over zijn mij boeit het niet veel in alle sporten wordt doping gebruikt alleen bij het wielrennen doen ze er veel aan om dat te stoppen ik krijg nu niet echt de indruk dat bijvoorbeeld de FIFA echt veel moeite doet om voetballers te betrappen |
| |
| Jan Peter Bultman |
13 Oktober 2012 - 14:33 |
| Het was inderdaad een spannende week. Eigenlijk een zwarte week door het USADA rapport,maar goed de spanning in de ronde van Peking en de ontknoping in wegwedstrijd 2012 overheerste bij mij. Nog nooit heb ik een wielerkoers zo gevolgd als deze week. Ik had zelf geen renners in de strijd en Martin, jouw mannen deden het bijna perfect. Gelukkig kon ik het net lijden dat ze 3 en 4 werden, maar zo bleef het tot het einde aan toe spannend. |
| |
| Martin van Dam |
13 Oktober 2012 - 12:15 |
JP, gefeliciteerd met de eindoverwinning. Ik heb nog even met zweet in de broek gezeten, want Hesjdal komt maar 14 seconden tekort om jouw feestje te verpesten, voor mij jammer dat ze zo fanatiek achter hem gingen aanrijden. Uiteindelijk 8 puntjes te kort. JP je mag wel een bedankkaartje sturen aan Boom dat die op het wk nog zo zijn best doen voor een 5 e plaats en jouw zo de overwinning brengt. Ik mag zeggen dat je goed gespeeld hebt dit jaar. Allemaal tot volgend jaar en Alwin zou je de lijst voor wegwedstrijd 2013 dit jaar eerder kunnen prijsgeven. Tot volgend jaar allemaal want met het schaatsen gaan jullie mij niet zien, het ontbreekt me aan tijd om dit goed bij te houden |
| |
| IKE B Keuze |
13 Oktober 2012 - 11:01 |
nu dan echt feli JP hesjedal maakte het nog wel erg spannend maar pakt net niet genoeg om de top 10 van het AK te halen
en nu op naar ijsmeester:) |
| |
| Jan Peter Bultman |
10 Oktober 2012 - 20:47 |
Ja dat klopt, als alle drie top 6 / 7 gaan rijden in het klassement ben ik de pineut. Ik moet hopen op een goede Tony de rest van de week. En dat een van de Garmin mannen zich opoffert voor de ander. Laat eerst morgen EBH er maar eens afgereden worden op de Chinese muur. Ik verwacht ook nog wel wat van Sammie Sanchez, die staat ook nog dicht, en kan nog kostbare punten wegsnoepen van jouw renners. |
| |
| Martin van Dam |
10 Oktober 2012 - 20:21 |
| JP, houdt ook nog rekening met Hesjdal, staat 16 op maar een paar seconden, ik verwacht nog wel een aanval van het Garmin duo. Ik moet zeggen dat het verschil vrij groot is tussen ons en het moet dan wel 100% meezitten. Je had pas echt zenuwachtig hoeven worden als ik Daniël zijn Duitse tweelingbroer Toni had gehad. |
| |
| Jan Peter Bultman |
10 Oktober 2012 - 11:36 |
| Hagen 4e, D. Martin 6e in klassement. Het zal toch niet gebeuren he? |
| |
| IJsmeester |
8 Oktober 2012 - 18:34 |
| Winter in aantocht: de schaatskalender t/m januari 2013 staat er op. Bekijk de schaatskalender |
| |
| Ike Simoncini |
7 Oktober 2012 - 15:52 |
FELI JP ik ga je niet meer pakken zie phinney de ronde van bejing niet winnen alleen martin zou je nog in kunnen halen maar dan moet alles meezitten mooi gespeeld verdiend gewonnen |
| |
| Ike Simoncini |
6 Oktober 2012 - 17:39 |
he he martin had het al gezien ja zou zomaar kunnen wordt spannend zondag iig JP heeft ook boom nog die kan ook vervelend goed aankomen deed die helaas ook al op het WK:) |
| |
| Martin van Dam |
6 Oktober 2012 - 17:34 |
Ike, waar 2honden vechten om een been..... Je weet het maar nooit, het zou wel een bijzondere lucky zijn. Degenkolb/Ballan + het trio B.Hagen/Martin/Hesjdal voor China.
Veel plezier allemaal.
|
| |
| Ike Simoncini |
6 Oktober 2012 - 13:17 |
aha spannend dacht al dat je voor degenkolb zou gaan dus vandaar bouhanni bejing vond ik wat te onvoorspelbaar om samsan voor te nemen er zit wel wat klimwerk in maar denk niet zwaar genoeg om samsan een zekerheidje op top 5 te maken |
| |
| Jan Peter Bultman |
6 Oktober 2012 - 12:46 |
Dan wordt het spannend morgen : Bouhanni - Degenkolb En dan heb jij eventueel nog Phinney in China om het eventueel recht te zetten of af te maken.
|
| |
| Ike Simoncini |
6 Oktober 2012 - 09:37 |
he he he JP ik heb op de valreep met mijn hart gewisseld en de gok genomen om de zidane van het wielrennen te nemen bouhanni:) wie heb jij uiteindelijk genomen? |
| |
| Jan Peter Bultman |
5 Oktober 2012 - 23:46 |
Nog 20 minuten om te wisselen en nog steeds twijfel. Laatste wissel van het seizoen 2012 |
| |
| Martin van Dam |
1 Oktober 2012 - 13:49 |
Jan Peter,
Ik moet me alvast richten op volgend jaar want je bent voor mij niet meer in te halen. Misschien dat Ike het nog gaat doen maar ik denk dat het wel veilig voor je is.
Het is ook lastig wisselen met de komende 2 wedstrijden in een periode zeker omdat het nog steeds niet bekend is wie er in China rijdt. |
| |
| Jan Peter Bultman |
1 Oktober 2012 - 13:42 |
Martin, je geeft het toch niet op he? Je begint nu al over volgend jaar ;)
|
| |
| Martin van Dam |
30 September 2012 - 16:59 |
| Alwin, sorry ik heb verkeerd gekeken Bejing hoort wel in de volgende periode. |
| |
| Martin van Dam |
30 September 2012 - 12:25 |
Alwin, volgens mij valt Bejing is de laatste periode want de koers begint 9 oktober. Zou het trouwens mogelijk zijn om de rennerslijst met puntenwaarde voor wegwedstrijd 2013 eerder vrij te geven zodat we wat langer kunnen rekenen, bijvoorbeeld eind december of begin januari? Als dit te veel problemen of drukte oplevert dan snap ik dit wel want het lijkt me al best een behoorlijknkarwei om dit het hele jaar bij te houden. |
| |
| Jan Peter Bultman |
30 September 2012 - 00:16 |
ik heb ook dramatisch gewisseld deze weken. dacht dat roche lombardije en beijing ging rijden. ook gilbert voor contador leverde alleen maar minpunten op.
nu eens kijken wie er nog gaan rijden dit seizoen. wordt het nu met hoofd of met het hart wisselen ? succes de laatste koersen |
| |
| alwin kruijt spanjer |
29 September 2012 - 21:43 |
| @Ike en JP: score is geüpdatet. |
| |
| Ike Simoncini |
29 September 2012 - 21:30 |
he he he join the club je moet alleen nog de punten van de wegrit bij het totaal op tellen al is dat wel in mijn nadeel:) |
| |
| alwin kruijt spanjer |
29 September 2012 - 20:49 |
ja lekker dit, gespaard voor Gilbert, getwijfeld en toch maar erin gezet. En toen moest dus helaas Rodriguez uit mijn team. Gaat wel lekker met mijn wissels de laatste tijd. Grrrrr |
| |
| Arnoud Seldentuis |
29 September 2012 - 19:35 |
| Tsja dat had je id een hoop punten op kunnen leveren. Nu afwachten wat Jan Peter heeft gewisseld. Als hij het goed heeft gedaan, wordt het lastig... |
| |
| Ike Simoncini |
29 September 2012 - 19:31 |
yep vooral omdat ik Jrod of samsan wilde nemen en contador laten staan ipv gilbert erin voor contador nibali valt dan ook nog eens tegen alleen henao pakt wat puntjes |
| |
| Arnoud Seldentuis |
29 September 2012 - 19:28 |
Herkenbaar gevoel, spelen met het hart geeft levert vaak meer punten op dan spelen met je verstand.
Sneu voor Gilbert en wrs enkele top 10 effesport spelers. Wel een mooie top 10 zo in Lombardije. Echter geen puntjes voor mij.....Pffffffffff.. |
| |
| Ike Simoncini |
29 September 2012 - 15:28 |
| tja en dan valt gilbert had met me hart moeten spelen niet met me hoofd:) |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |