| Ike Simoncini |
14 Juli 2009 - 21:29 |
yep dat ben ik gaat sowieso heel goed deze tour ook bij de telgraaf 75e plaats en contador als kopman:) thnks iig en ik hoop in de top 10 te kunnen blijven hangen
|
| |
| Martin van Dam |
14 Juli 2009 - 20:45 |
Ike,
Ben jij het met je team de Instigator die zo hoog staat bij Rondemaster of is het iemand die je teamnaam gejat heeft.
Als jij het wel bent veel succes en hopen dat je ze er allemaal oplegt. |
| |
| Vincent Schoen |
8 Juli 2009 - 20:36 |
Laat de bergen maar komen..... Hij danst op de pedalen als een God voelt hij zich op de berg het landschap wat voor hem ligt verwordt langzaam tot een speldenknop
Zijn tegenstanders schudt hij van zich af bidon pakkend van zijn fiets lachend vervolgd hij de weg naar boven als een adelaar genietend van de vrije natuur
Grapjes maakt hij met zijn ploegmakkers spreekt hen bemoedigde woorden toe als een sneltrein dendert hij door het glooiend landschap
Ieder meter proeft hij van de weg een toetje voor het hoofdmaaltijd
Wat bloemen en een zoen van haar die boven op hem wacht
- wijnand |
| |
| Arnold Groenhagen |
8 Juli 2009 - 18:49 |
| De tour wacht op niemand, deze uitdrukking komt nu weer goed van pas. Robert Gesink moet de tour verlaten met een gebroken pols. Vind het een groot drama. Had hem zo graag in de bergritten willen zien schitteren. En Dennis Menchov viel mij ook al weer niet mee vandaag. Weer in eerste instantie achter op gereden. Zou die niet beter kunnen of is het onoplettendheid? Eenigste lichtpunt is de skil shimano ploeg. Elke dag in de aanval. Ben benieuwd wat de dag van morgen weer brengt. Denk wel dat nu al heel wat teams die mee doen aan dit spel een renner minder hebben. Zag Gesink namelijk vaak bij andere teams staan. |
| |
| Ike Simoncini |
7 Juli 2009 - 20:23 |
tja alwin denk dat de meest fanatieke spelers het heel druk hebben met al hun tourpooltjes bijhouden vooral de telegraaf kost je dit jaar veel werk:) maar het is tot nu toe een leuke tour hoop dat andy.dennis en carlos in de bergen nog wat tijd kunnen terugpakken op de astana's anders wordt het dadelijk toch wel een beetje saai en ik hoop voor me tourpooltjes dat die ouwe yank er nog flink doorheen zakt:) |
| |
| webmeester |
7 Juli 2009 - 17:53 |
| wat een stilte hier. meer dan duizend zwijgende deelnemers. stilte voor de storm? |
| |
| Massasprint |
5 Juli 2009 - 14:01 |
| Het jongerenklassement telt natuurlijk niet anderhalf keer, vandaar het verschil van 3 punten. De clausule: (behalve die in het jongerenklassement) was per ongeluk niet in de spelregelstekst opgenomen maar behoort wel in de spelregels. |
| |
| egidio verhoeven |
4 Juli 2009 - 23:58 |
| hoi Alwin,
volgens mij kloppen de punten van Kreuziger niet!
hij is 7e in de rituitslag dus 17
hij is 7e in het alg. dus 4
hij is 1e bij de jongere dus 7
17+4+7=28x1.5=42 punten
er staat in de uitslag 39???????
Of doe ik iets niet goed?
groetjes Egidio |
| |
| Pastoor Poncke |
4 Juli 2009 - 21:24 |
| Grote grote dank aan de webmeester!!!! Fantastisch čn snel! |
| |
| Pastoor Poncke |
4 Juli 2009 - 17:02 |
Is de webmeester er? Hij heeft als het goed is twee hele dringende mails gekregen.... over teams in de war, al voor het begin van de proloog overigens. Help...? ;-)
UPDATE: IS OPGELOST |
| |
| Pastoor Poncke |
4 Juli 2009 - 12:10 |
| Eh sorry, ik zie dat t 15u is... ;-0 |
| |
| Pastoor Poncke |
4 Juli 2009 - 12:08 |
| Ik neem aan dat nu de mogelijkheid tot wisselen afgelopen is?? Het is twaalf uur geweest, sluiten die hap!!! |
| |
| christian monna |
4 Juli 2009 - 11:54 |
| waarom staat DI GREGORIO niet bij FDJ, doet hij toch niet mee aan de tour?????????? |
| |
| robert van bree |
4 Juli 2009 - 10:20 |
nog tot 11 uur inschrijven op:
www.puttershoek.nl/tour |
| |
| Massasprint |
3 Juli 2009 - 21:41 |
| misschien ben je niet meer ingelogd? |
| |
| wiljan |
3 Juli 2009 - 13:50 |
Als ik mijn Team aanklik is het niet mogelijk renners te kiezen. Eerder was dit wel mogelijk. Enig id hoe dat kan? Heb al paar x verspreid over de dag geprobeerd.
MVG |
| |
| Gerda |
3 Juli 2009 - 11:18 |
Hallo Alwin,
Ik zie Martijn Maaskant niet staan in de lijst. Zou je die nog even willen toevoegen? Alvast bedankt. |
| |
| Arnold Groenhagen |
2 Juli 2009 - 21:53 |
Hee Alwin,
Mooi om te zien dat steeds meer mensen je spel weten te warderen. Nu al 774 deelnemende ploegen. Bijna 100 meer als vorig jaar. Op naar de duizend!
Iedereen weer veel plezier gemenst tijdens hopelijk een schone tour. |
| |
| Massasprint |
1 Juli 2009 - 22:25 |
| @ruud : http://www.effesport.nl/wielrennen/toernooi/Tour+de+France/2009 |
| |
| Karien Herreman |
1 Juli 2009 - 22:21 |
Webmeester, Ik ben ingelogd, heb een team en een subleague, maar het lukt niet om vrienden uit te nodigen voor mijn subleague. Wat doe ik verkeerd? Karien |
| |
| Ed Roos |
1 Juli 2009 - 21:05 |
http://www.mendrisio09.ch
WK van 23 tot 27 september in Mendrisio Zwitserland. Bijgevoegd de internet site (een volledig overzicht van de internet sites van alle koersen vind je trouwens op www.cyclinglinks.nl) |
| |
| Ruud Schulte |
1 Juli 2009 - 18:11 |
Hallo Alwin,
Waar kan ik vinden welke etappes vlak en/of bergetappes zijn? Het drop-down menu van de etappes geeft alleen de proloog (oh nee, 1e etappe.....) weer.
Ruud |
| |
| Wegwedstrijd |
1 Juli 2009 - 14:38 |
| Als Parijs Tours wordt verreden met normale ploegen dan ja. En het WK doet natuurlijk ook mee. Staat er alleen nog niet bij. Weet iemand wanneer en waar dat is? |
| |
| Pol Verschaeren |
1 Juli 2009 - 00:21 |
Vraagje over wegwedstrijd. Worden er nog najaarskoersen toegevoegd zoals het WK en Parijs-Tours? |
| |
| Massa |
30 Juni 2009 - 13:40 |
| @Gerda: ok |
| |
| Gerda |
30 Juni 2009 - 13:28 |
Hallo Alwin,
Ik zie Kenny van Hummel niet staan in de lijst. Zou je die nog even willen toevoegen? Alvast bedankt. |
| |
| jesse |
29 Juni 2009 - 18:03 |
Jacco bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Wel erg jammer trouwens dat Soler niet mee doet, hij is wel een aanvalende rijder. Die zie ik altijd graag. Had hem nog wel de bolletjes trui zien winnen, maar goed nu op zoek naar een andere kandidaat. |
| |
| Jaco Kosterman |
29 Juni 2009 - 16:11 |
| Jesse, Soler doet dit jaar niet mee, zijn ploeg Barloworld is niet uitgenodigd. |
| |
| jesse |
29 Juni 2009 - 14:44 |
Kan iemand mij ook vertellen of mauricio Soler ook mee doet dit jaar. Zie zijn naam nergens tussen staan, maar misschien kijk ik er over heen. |
| |
| Manta |
28 Juni 2009 - 21:13 |
Bedankt webmeester, Trouwens een geweldige site. Mooie spellen. En nog bedankt voor het vele werk aan deze site. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |