| Massasprint |
28 Juni 2009 - 13:46 |
| De meeste wielrenners voor de Tour de France zijn bekend. Efimkin staat er nu ook tussen.
Controleer je team en laat het weten als je renners mist. |
| |
| Manta |
28 Juni 2009 - 00:34 |
| Kan het zijn dat ik Vladimir Efimkin niet kan selecteren voor de TdF. |
| |
| Debby |
26 Juni 2009 - 15:36 |
Bedankt voor het snelle antwoord webmeester. Iedereen veel succes gewenst met het samenstellen van een ploeg.
Groetjes Debby |
| |
| Massasprint |
26 Juni 2009 - 14:35 |
| @Debby: ja de proloog is gewoon een vlakke etappe. |
| |
| Debby |
26 Juni 2009 - 13:51 |
Hallo webmeester,
Even een vraag? Telt de proloog ook al mee voor het effesport klassement?
Trouwens leuk spel dit.
|
| |
| Massasprint |
24 Juni 2009 - 08:56 |
| Dit weekend zal er een update komen van de renners die deelenemen aan de Tour de France.
|
| |
| Vincent Schoen |
22 Juni 2009 - 22:46 |
Beste webmeester,
Ik mis Amets Txurruka Ansola van de Euskatel-Euskadi ploeg in de keuze-lijst.. Laat ik die nu net als joker willen inzetten!
Ik kan niet wachten...hoop als ik morgen wakker wordt dat het zaterdag 4 juli is! |
| |
| vergote Serge |
18 Juni 2009 - 12:18 |
| dank u webmeester; had niet gezien dat de score nog niet was bijgewerkt. a propos: bedankt voor het vele werk dat je hierin stopt! |
| |
| IKE B Keuze |
17 Juni 2009 - 17:08 |
| en ook niet bij massasprint:) |
| |
| Wegwedstrijd |
17 Juni 2009 - 11:35 |
| Dank je Ike. Ik heb hem erbij gezet. |
| |
| Ike Simoncini |
17 Juni 2009 - 10:45 |
| koldo fernandez staat niet op de lijst bij wegwedstrijd |
| |
| webmeester |
17 Juni 2009 - 10:18 |
| klopt, de stand van wegwedstrijd is nog niet bijgewerkt. dat zal ik proberen vanmiddag te doen.
En als je een vraag hebt: zet er even bij voor welk spel. |
| |
| IKE B Keuze |
16 Juni 2009 - 21:20 |
| volgens mij is de stand nog niet bijgewerkt en kenny van hummel heb ik al gevonden maar koldo zie ik echt niet op de lijst staan |
| |
| vergote Serge |
16 Juni 2009 - 20:29 |
| ik blijk geen punten te hebben gekregen voor Cadel Evans in de Dauphiné en had hem de week ervoor toch in mijn ploeg gestoken. zal dit nog gewijzigd worden webmeester? |
| |
| IKE B Keuze |
15 Juni 2009 - 22:20 |
| en zie ook kenny van hummel niet op de lijst staan |
| |
| IKE B Keuze |
10 Juni 2009 - 20:46 |
| zie fernandez koldo niet op de lijst staan |
| |
| Massasprint |
9 Juni 2009 - 23:44 |
| @fherrema: ik, namelijk nu! |
| |
| Jan Blokland |
9 Juni 2009 - 20:52 |
| We hebben er weer één. Colom Mas betrapt op EPO. Wie volgt? Maar volgens mij gebruikt iedereen wel wat. In deze sport (om wel te verstaan topsport) is het ook onmogelijk om iedere dag weer zulke prestaties neer te zetten zoals bergetappes in de grote rondes. Maar ja, wat mag wel en wat mag niet. Ze kunnen zich ook weinig permiteren. Maar uit veiligheids overwege is de controle natuurlijk wel goed zo. Jammer dat er weer iemand is gepakt maar volgens mij zal dat altijd wel zo blijven. |
| |
| fherrema |
9 Juni 2009 - 20:45 |
| wie weet waneer je een team voor de tour de france kunt maken |
| |
| Wegwedstrijd |
8 Juni 2009 - 18:22 |
| Er bleek een aantal Garmin renners te ontbreken (Vandevelde en Farrar zijn de bekendste). Deze zijn nu toegevoegd. Elk der renners kost 300. |
| |
| Webmeester |
3 Juni 2009 - 14:18 |
| @Cok: je hebt volkomen gelijk.
@Lieven van Vynckt: van harte! |
| |
| vergote Serge |
2 Juni 2009 - 11:38 |
Proficiat aan de winnaar!
Ikzelf ben zeer tevreden met mijn 5° plaats. Mijn keuze voor Cunego heeft mij veel punten gekost vrees ik (niet voor de 1° maal trouwens....). Ik had, en heb nog steeds, veel sympathie voor die renner maar beschouw hem vanaf nu als een steengoeie eendagscoureur. In de rondes speelt hij nooit geen rol van betekenis meer denk ik. Nogmaals proficiat en op naar de tour de france. |
| |
| helena v. dijk |
1 Juni 2009 - 20:36 |
| mijn felicitaties gaan naar Lieven van Vynckt , grote klasse!!!!! |
| |
| Vincent Schoen |
1 Juni 2009 - 18:20 |
Jullie kennen het wel..de voorpret van een wielerpoultje. Bij het samenstellen van mijn team struin ik het internet af. Wie is er in vorm, wat zijn de kansen? Ik heb mijn team wel 1000 keer gewisseld voor dat ik mijn ploeg rondhad. Heerlijk! En achteraf gezien had ik toch niet Di Luca eruit moeten zetten enz....(plek 344)
Thnx...tot Le Tour! Ben m
|
| |
| Cok van der Heijden |
1 Juni 2009 - 13:19 |
| Volgens mij valt de Tour de Romandie ook in categorie c en niet d ..krijg maar 21 pnt terwijl dit toch 31 moet zijn |
| |
| vergote Serge |
29 Mei 2009 - 20:17 |
| de spanning is er uit en de winnaar bekend denk ik of zijn er daarover andere meningen? Menchov kraakt echt niet en zal dat morgen ook wel niet meer doen vermoed ik. Ik ondertussen op een mooie 6° plaats al zal ik daar wel niet blijven. Alles staat kort op elkaar. Valt mij wel op dat quasi niemand Menchov als kopman heeft genomen. hopelijk is de Tour ook zo spannend. |
| |
| Wegwedstrijd |
28 Mei 2009 - 11:01 |
| ik denk inderdaad dat de punten snel bijgewerkt zullen worden :-) |
| |
| Jeremy Zeelen |
28 Mei 2009 - 10:24 |
| Er zijn inderdaad punten verdeeld volgens de D-categorie, maar als je naar de spelregels kijkt zit Catalunya in de C-categorie. Scherp! Ik vermoed dat de punten snel bijgewerkt gaan worden of dat Catalunya als nog naar de D-categorie gaat ;-) |
| |
| Manta |
27 Mei 2009 - 23:14 |
Catalunya valt toch in Categorie C en niet D. Voor algemeen klassement is mi de puntentelling van D toegepast |
| |
| Manta |
27 Mei 2009 - 22:56 |
| Volgens mij krijgt Valverde 10 punten te weinig in week 11 voor Catalunya. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |