| Jeremy Zeelen |
28 Augustus 2009 - 14:00 |
| Voor zover ik heb meegekregen zal Zubeldia starten als de kopman nu Kloden niet mee doet. |
| |
| Webmeester |
28 Augustus 2009 - 13:15 |
Maar de site van de vuelta meldt Vino als reserve:
http://www.lavuelta.com/09/ingles/equipos/index.html?e=p
Eenduidigheid is er dus nog niet. |
| |
| herman bosch |
28 Augustus 2009 - 11:50 |
wielerflits meld deze starters van Astana: Assan Bazayev (Kaz), Maxim Iglinskiy (Kaz), Jesús Hernández (Spa), Chris Horner (VSt), Daniel Navarro (Spa), José Luis Rubiera (Spa), Michael Schär (Zwi), Alexandre Vinokourov (Kaz) en Haimar Zubeldia (Spa)
|
| |
| Webmeester |
28 Augustus 2009 - 11:41 |
| Zubeldia staat ook niet op http://www.cyclingstartlists.com/2009/08Aug/01Vuelta2009.htm |
| |
| Jeremy Zeelen |
28 Augustus 2009 - 10:41 |
| Zubeldia kan ik overigens ook niet vinden bij Vuelta Manager |
| |
| mathe |
26 Augustus 2009 - 22:45 |
| îk denk dat Gesink zyn verwachteningen niet waar gaat maken... |
| |
| Ike Simoncini |
26 Augustus 2009 - 20:45 |
ach was inderdaad evans en basso vergeten basso hoort zeker bij de beste klimmers evans in goede doen ook wat de schleckjes betreft dat is de grote vraag maar ik denk dat ze geen van twee voor het klassment gaan en dus deze vuelta niet bij de beste klimmers horen maar dat is een gokje normaal horen ze zeker bij de beste klimmers |
| |
| Arnoud Seldentuis |
26 Augustus 2009 - 19:25 |
Denk ook dat je Basso niet moet vergeten. Zal weer een stukje verder zijn dan in de Giro en kan dan een gevaarlijke klant worden bergop. Verliest natuurlijk wel de sprint van Valverde. Evans?????? Het lijkt hem in het koppie te zitten dat hij niet van Contador kan winnen. Contador doet niet mee, dus Evans zal ook wel met de besten omhooggaan. Broertjes Schleck??? Ze rijden de Vuelta als voorbereiding, maar als je zo veel talent heb rij je altijd met de besten omhoog. Ben benieuwd kan best een leuke Vuelta worden... |
| |
| IKE B Keuze |
26 Augustus 2009 - 15:46 |
hmmm is geen uitgesproken beste klimmer valverde,samsan,mosquera en gesink zijn de 4 beste klimmers waarbij valverde de beste eindsprint heeft bergop |
| |
| Webmeêster |
26 Augustus 2009 - 00:56 |
| Wie is de beste klimmer in de Vuelta van 2009? |
| |
| IKE B Keuze |
25 Augustus 2009 - 17:20 |
| zie geen davis staan bij de startlijst van vuelta manager |
| |
| Arnoud Seldentuis |
25 Augustus 2009 - 14:52 |
Een dagje erbij kan natuurlijk best wel Alwin, maar daar wordt hij moe van. En dat kan niet met het oog op de Vuelta. De keuze is dus 2e worden in de Eneco tour en moe zijn en niks presteren in de Vuelta. Of heel langzaam rijden in de tijdrit, want daar wordt je ook niet moe van. Het podium haal je dan ook weer niet. Is ook jammer. Afstappen dus maar...
Is wel jammer voor iedereen die hem opgesteld heeft, maar het moge duidelijk zijn dat ik hem over het hoofd had gezien voor de vattenfall en de eneco en dat ik eigenlijk wel blij ben met zijn, voor mij, verstandige beslissing. In ieder geval het is duidelijk de vuelta komt eraan, veel plezier iedereen en s6 met de laatste wissel. Wie vindt er nog een onverwachte topper bij wegwedstrijd en wie heeft zijn team het best opgebouwd bij vueltamanager.... |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
25 Augustus 2009 - 10:20 |
| En farrar stapt af terwijl hij 2e staat in de eneco tour. belachelijk, een dagje erbij kan toch wel... |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
19 Augustus 2009 - 11:53 |
| Vino en Txurruka toegevoegd aan Wegwedstrijd, Volpini staat er gewoon bij.
De renners voor Vuelta Manager worden binnenkort geupdate. |
| |
| Ike Simoncini |
17 Augustus 2009 - 17:29 |
en ik zie tondo volpini niet staan bij wegwestrijd en vino ook niet |
| |
| IKE B Keuze |
15 Augustus 2009 - 15:49 |
| zie jurgen roelands niet staan bij vuelta maste |
| |
| Webmeester |
15 Augustus 2009 - 11:07 |
| Zijn er nog mensen bij wie het prikbord soms niet werkt? Dat je een bericht plaatst maar dat het bericht er niet komt te staan??
Stuur dan even een mailtje met alle details dan kan ik kijken waar dat aan ligt. |
| |
| Vuelta Mañager |
15 Augustus 2009 - 11:03 |
| Mail maar even als jullie nog meer renners missen. Zet er ook even duidelijk bij bij welk spel! |
| |
| Vincent Schoen |
14 Augustus 2009 - 00:36 |
Beste webmeester,
Massasprint was weer formidabel, dat maakte de tour een stuk spannender, maar ik verheug mij nu op de Vuelta. Wij zijn al druk met de kanshebbers, outsiders en potentiele afstappers. Misschien overbodig en iet-wat voorbarig, maar ik mis wat ciclistas op de lijst, o.a. Vino, Txurukka en Taaramae. Gracias y adiós!
|
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
11 Augustus 2009 - 12:44 |
| Vuelta Mañager 2009 is begonnen!!! |
| |
| Ike Simoncini |
27 Juli 2009 - 16:26 |
thnx martin was een mooie tour voor mijn spellen dat zeker webmaster ik zie fuglsang niet op de starlijst staan voor de vuelta als die trouwens de vuelta wint zouden ze dan het spaanse volkslied spelen:) |
| |
| Martin van Dam |
26 Juli 2009 - 20:18 |
Ike,
Gefeliciteerd met je 2e plaats in Rondemaster, zeer knap, jammer dat je hem op het laatst niet meer kon kloppen er was weinig verschil meer te maken in de laatste etappes. Ik denk als je een vrijdag voor de sprinters had gekozen dat je nog heel dicht bij gekomen was, maar ja niets aan te doen. Bij mij liephet niet zo lekker uiteindelijk in het puntenklassement nog 300st geworden maar algemeen pas rond 1800. |
| |
| Ike Simoncini |
24 Juli 2009 - 21:36 |
Goedenavond wielerfans toch een hele mooie laatste week waarin contador bewijst dat hij de allerbeste is door in de bergen en de tijdrit genadeloos toe te slaan morgen nog een spannende strijd om de 3e plaats waarbij andy of rank schleck waarschijnlijk de ettape gaan winnen aangezien contador gevangen zit in de ploegentactiek verder kunnen er nog een paar renners een top 10 plaats veilig stellen kan astarloza aanklampen? wordt le mevel de beste fransoos of gaat zijn ploegmaat casar hem nog voorbij en wat doen kreuziger en karpets? we gaan het morgen zien mijn tour is iig geslaagd voorlopig nog steeds 2e bij rondemaster en 3e bij wielerspellen:)))) alleen hier bij effensport helemaal fout door voor het tweede jaar geen vertrouwen in frank schleck te hebben en verder gewoon het standaard trio sastre,evans.leipheimer maar goed je kunt niet alles hebben |
| |
| Ed Roos |
21 Juli 2009 - 20:17 |
De vraag van wielerfan is dus of de wielrenner die dit jaar voor de eerste keer in de historie van de Rabobank in staat is geweest om de giro te winnen, en eerder ook al de Vuelta voor rabobank heeft gewonnen wegens wanprestatie ontslagen moet worden. Er zijn maar heel weinig wielrenners die in staat zijn geweest om zowel een goede GIRO als een goede Tour te rijden, Menchov is daarin echt geen uitzondering. Dus mijn antwoord : nee want Menchov is een klasse wielrenner die voor de Rabobank al vele prijzen heeft gewonnen, maar ook hij is niet in staat om in één jaar giro en tour te winnen, en ja hij kan gewoon kopman blijven maar maximaal in één ronde, en dat is waarschijnlijk niet de tour, want die ligt hem minder. |
| |
| wielerfan |
21 Juli 2009 - 20:05 |
Menchov was weer niks vandaag!
Vinden jullie dat hij moet blijven voor het volgend jaar? Mag hij dan kopman blijven? Of weg er mee? |
| |
| massasprint |
19 Juli 2009 - 21:22 |
| eindelijk een beetje vuurwerk in de tot nog toe door geneuzel zoals over wie de kopman is en dat de verhoudingen zo slecht zijn en nummer 8 en noem maar op. fijn. andy is top, alberto nog topper. bergetappes die eindigen met 60 km vlak zijn saai. |
| |
| Ike Simoncini |
17 Juli 2009 - 10:10 |
Leipheimer ook uit de tour nu kan ik het hier wel shaken
|
| |
| Ike Simoncini |
15 Juli 2009 - 09:22 |
ps alleen hier wil het niet echt lukken maar freire als enige sprinter buiten cavendish is nioet zo'n succes gebleken en kreuziger valt ook al tegen maar ach je kan niet alles hebben:) |
| |
| Ike Simoncini |
15 Juli 2009 - 06:49 |
moguh jan en martin tja over het parcours is al veel gezegd en ik vind etappes met een tourmalet en daarna 70 KM vlak ook nogal onzinnig maar goed de laatste week wordt het wel heel spannend het is alleen jammer dat de parcoursmakers die lange ploegentijdrid er dan ingestopt hebben want daardoor hebben de astana's een behoorlijke voorsprong lance zie ik er in de bergen nog wel doorheenzakken al vind ik het heel knap wat hij tot nu toe laat zien verder vallen kirchen en kreuziger me erg tegen en vind ik het rijden van wiggins en van de velde opvallend sterk al denk ik dat wiggins er in de bergen nog wel doorheen gaat zakken in ieder geval kijk ik wel uit naar de laatste week in de bergen en hoop dat andy,sastre,evans en misschien menchov voor veel vuurwerk gaan zorgen |
| |
| Jan Blokland |
14 Juli 2009 - 21:54 |
Hoi Ike,
Gaat idd goed joh, Hardstikke mooi tot nog toe. Hopelijk houdt je het vol. Bij mij is het deze keer een stuk minder. Maar ach, volgende keer dan maar weer beter. Wat vindt je van de tour overigens. Ik vind het nog niet veel bijzonders moet ik zeggen. Ben wel benieuwd hoe het tussen Armstrong en Contador zal gaan. Maar verder, mow het kan beter. Ligt volgens mij ook aan de etappes. Die zijn nou niet van het kaliber dat je zegt van, dat is zwaar. Maar het zal allemaal wel in de laatste week gaan gebeuren. Komt mooi uit want ik ga pas 27 juli weg deze keer. Groetjes en succes verder.
|
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |