| Jan Blokland |
19 September 2011 - 12:58 |
| Dus even voor alle duidelijkheid naar iedereen. Zoals het team nu is, is dat voor het gehele WK. De wissels die nu nog komen zijn voor Parijs-Tours en Lombardijen. |
| |
| wegwedstrijd |
19 September 2011 - 09:45 |
| geen idee, dat moet gewoon t/m vrijdag zijn. Wk zit volledig in deze periode (29). |
| |
| Jan Peter Bultman |
19 September 2011 - 09:29 |
webmeester waarom loopt de huidige periode maar tot woensdag? Het WK begint donderdag, kunnen we nog een keer wisselen voor het WK ? Ik neem aan van niet, omdat het WK in de huidige periode genoemd staat, maar wil het wel graag zeker weten |
| |
| Arnoud Seldentuis |
18 September 2011 - 20:44 |
| Het zit gesink ook niet mee, einde seizoen bovenbeenbreuk. |
| |
| Jos Droste |
12 September 2011 - 17:47 |
Slechte verliezer zeker. Aju!
|
| |
| IKE B Keuze |
12 September 2011 - 17:31 |
ja precies als je gaat zeveren kun je de bal terug verwachten jos het is hier altijd gezellig maar sinds jij hier komt gaat het nivo omlaag dus hand in eigen boezem steken mijn eerste reactie was laconiek maar nu ga ik me aan je storen ja |
| |
| Jos Droste |
12 September 2011 - 17:17 |
Laten we het wel beschaafd houden, aub. Wie kaatst kan de bal verwachten.
|
| |
| IKE B Keuze |
12 September 2011 - 17:00 |
zeg zuurpruimpje van me heb je weer wat gevonden om over te zeveren? schrijf een brief aan de bond van pronostikeurs die zullen mijn arogantie vast wel afstraffen ja |
| |
| Jos Droste |
12 September 2011 - 16:33 |
| Nee, dat had ik niet verwacht, ik heb daarom ook niet gewonnen. Maar ik heb dan ook geen gewaagde voorspelling gedaan hè! |
| |
| IKE B Keuze |
12 September 2011 - 16:14 |
| wel effe complimenten aan swing qirl die cobo in zijn team had voor 300 puntjes top keuze!! |
| |
| IKE B Keuze |
12 September 2011 - 13:50 |
ja ja joske ouwe zuurpruim wrijf het er maar in maar goed het leek er wel heel erg op of had jij verwacht dat scarponi,jrod,nibali en anton allemaal achter cobo,wiggins en mollema zouden eindigen
|
| |
| Jos Droste |
12 September 2011 - 13:12 |
Quote: "IKE B Keuze 25 Augustus 2011 - 13:22: trouwens deze vuelta zijn jullie toch allemaal kansloos voor de winst:) "
@IKE: hoe zat het ook weer? U ging dit spelletje toch winnen, of toch niet?
|
| |
| Ike Simoncini |
11 September 2011 - 10:59 |
o wacht dat is ook gewoon zo toch? ben vast niet goed wakker nog was laat gister:) |
| |
| Ike Simoncini |
11 September 2011 - 10:57 |
| en met deze week bedoel ik periode 28 |
| |
| Ike Simoncini |
11 September 2011 - 09:44 |
| hmmm zijn de periodes verandert of heb ik een fout gemaakt dacht dat we deze week de laatste wissel voor het WK hadden? |
| |
| Jan Blokland |
4 September 2011 - 20:00 |
| Wat een geweldige etappe. Geen Wiggens of Froome maar Cobo. Wat een verrassing als hij de Vuelta gaat winnen. Maar we kunnen deze week nog het nodige spektakel verwachten denk ik. Want is Geox wel sterk genoeg op het parkoers wat nu nog komt om de rode trui te verdedigen. Menchov en Cobo, oké. Maar de rest van de ploeg, daar heb ik toch nog wat twijfels over. Wat kan Froome nog met Wiggins samen. En dan natuurlijk onze Bauke Mollema nog die zeker het podium nog niet uit zicht heeft. Ook dat maakt het dan voor Wiggens en Froome weer lastig en indirect ook weer voor Cobo. Erg leuk allemaal. En natuurlijk mag ik onze Wout Poels niet vergeten. Als je in zo'n rit met de besten mee kan hoef je voor niemand meer bang te zijn. Die gaat zeker nog een keertje voor etappe winst. Onlangs zag ik op een forum op wielerflits iemand schrijven dat het zwak zou zijn als Mollema de Vuelta zou winnen. Misschien zit daar wel iets in want vele groten als Contador, Evans en Basso om er maar een paar te noemen zijn er niet bij. Maar Nibali, Scarponi, Igor Anton en Rodriqeuz zijn toch ook geen kleine jongens. Daarbij durf ik ook nog te beweren dat de Vuelta dit jaar zwaarder is dan de Tour de France. Petje af dus voor onze Hollandse inbreng. Je zou hen tekort doen als je nu die vergelijking zou maken. En ze zijn nog jong. Dus er zit nog groei in. Wat een weelde. En oh ja, Froome is natuurlijk ook een geweldige verrassing. We gaan in de toekomst een heel andere generatie krijgen aan de top. Het tijdperk Leipheimer, Kloden, Horner, Scarponi gaat het moeilijk krijgen.En bij de sprinters lijken Boonen, Mc Ewen, Petacchi, Bennati plaats te moeten maken voor Sagan, Kittel, Degenkolb. Met daarbij natuurlijk nog Cavendish en Farrar. Dat worden ook mooie confrontaties. Mogelijk op het WK op de weg al. En laten we hopen dat ij ook nog een paar goede sprinters krijgen. Bos is al op de goede weg. Wie weet. |
| |
| IKE B Keuze |
29 Augustus 2011 - 17:57 |
he he he vroem vroem in het rood wat een vuelta is dit:) |
| |
| Jan Blokland |
29 Augustus 2011 - 15:45 |
Idd Arnoud,
Mollema gaat erg goed. Maar tijdrijden kan hij ook wel hoor. Natuurlijk gaat hij vandaag die trui kwijtraken, maar de verliezen zullen niet dramatisch zijn voor hem. Daar integen zie ik er een zwaarder hoofd in voor Rodriquez en Igor Anton.
En Ike, Wiggins vind ik niet zo verrassend. Voor de tour was hij ook al erg goed. Met zijn tijdrit vandaag kan hij weleens het rood gaan pakken.
Maar ik heb het al eens meer gezegd: Wij Nederlanders hebben mooie jaren voor de boeg. Gesink, Poels, Kruiswijk, Mollema en Ruigh. En wie weet komen daar op langer termijn ook nog Kelderman en Dumoulin bij. En dan hebben we het nog niet over de aanvalslusten van Hoogerland. Het kan niet op. Waar waren we een paar jaar geleden. Geweldig toch. |
| |
| IKE B Keuze |
28 Augustus 2011 - 19:30 |
mollema verrast mij echt had na zijn tour nooit gedacht dat hij zo goed zou zijn het is tot nu toe sowiezo een best wel rare vuelta met elke keer ander renners van voren in de bergritten wiggins verbaasd me toch ook wel vandaag hoop speltechnisch niet dat die de vuelta gaat winnen want dan gaat haanties me strax nog voorbij:) alleen denk ik dat hij morgen wel het rood over zal nemen verder vallen alle namen die vooraf favoriet waren erg tegen alleen nibali gaat wel naar behoren maar menchov,scarponi en anton vallen erg tegen en ook VDB die de eerste dagen erg goed oogde liet vandaag een steek vallen is wel erg leuk volgen de vuelta is nog helemaal open:)
|
| |
| Arnoud Seldentuis |
28 Augustus 2011 - 19:02 |
Ben een regeltje vergeten in mijn enthousiastme...
Ondanks alle meningsverschillen en de daarbij behorende discussies. We zullen het toch met ons allen eens zijn dat onderstaande toch wel erg mooi is..
Mollema in het rood....
Das toch wel mooi. Morgen natuurlijk weer kwijt, maar hij behoort op dit moment bergop tot de sterksten.
Kunnen we gaan dromen......????? |
| |
| Arnoud Seldentuis |
28 Augustus 2011 - 18:59 |
Ondanks alle meningsverschillen en de daarbij behorende discussies.
Mollema in het rood....
Das toch wel mooi. Morgen natuurlijk weer kwijt, maar hij behoort op dit moment bergop tot de sterksten.
Kunnen we gaan dromen......????? |
| |
| IKE B Keuze |
28 Augustus 2011 - 11:13 |
| eh bedoel jos |
| |
| IKE B Keuze |
28 Augustus 2011 - 10:50 |
| lekker brombeertje ben je toch ook jan:) |
| |
| Jos Droste |
28 Augustus 2011 - 00:50 |
Tjonge jonge, wat was deze (8e) etappe weer vlak zeg! Iedereen weer dubbele punten voor z'n 'sprinter', hoera.
|
| |
| Jos Droste |
27 Augustus 2011 - 16:54 |
| @Alwin: alcoholhoudend, neem ik aan? Toch bedankt voor de moeite. Proost! |
| |
| alwin kruijt spanjer |
27 Augustus 2011 - 15:17 |
@Jos: ik had gisteren een vrijgezellenfeestje... helaas ging dat gepaard met grote hoeveelheden vloeistof die het internetten belemmerden. excuses daarvoor. de uitslag staat er nu op
@ike: ik ben erbij! |
| |
| Jos Droste |
27 Augustus 2011 - 13:29 |
Ik zal mijn nek nog maar eens uitsteken met een (ogenschijnlijk) simpele vraag: de 8e etappe is al begonnen, maar waar is de uitslag van etappe 7? Aan allen die hier weer aanstoot aan nemen, veel succes! |
| |
| Ruud Schulte |
27 Augustus 2011 - 11:14 |
Met verbazing lees ik de discussie hier op het prikbord. De etappes zijn vantevoren bekend. De "vlakke" etappes zijn door Alwin vantevoren bekend gemaakt. Dat is dan toch heel simpel, even kijken wat het werkelijke profiel is en daar je strategie op baseren. Als je daar de tijd niet voor hebt of niet wil nemen dan moet je de schuld niet bij een ander leggen. Gewoon de regels lezen, de puntentelling goed doornemen en niet zeuren als het niet helemaal klopt. En anders gewoon zelf een spel organiseren!?!
@Alwin, grote klasse voor al je tijd die je er in steekt! @Ike, ik moet 4 sept iemand verhuizen, anders had ik beslist gekomen ;-) |
| |
| IKE B Keuze |
26 Augustus 2011 - 10:09 |
| @alwin zondag 4 september doe ik weer een wielrenfeestje ben je ook van de partij? |
| |
| webmeester |
26 Augustus 2011 - 10:03 |
Heren,
Hartelijk dank voor jullie kritiek en steun. Ik denk dat het meeste wel gezegd is. Ik hoop dat de trend niet gaat worden dat we elkaar persoonlijk gaan aanvallen; laten we het met z'n allen leuk houden.
Ik beleef veel plezier aan het organiseren van het spel en de (meestal) positieve reacties die ik krijg. Als iemand vindt dat sommige aspecten van een spel handiger of beter kunnen dan mag je dat natuurlijk spuien. Maar bedenk wel dat er ook mensen zijn die een andere mening hebben en die het spel prima vinden zoals het is.
Veel plezier in ieder geval!
Alwin |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |