| IKE B Keuze |
7 Januari 2012 - 11:52 |
erba gaat op het EK alleen niet echt veel punten halen verwacht meer van haar op het WK sprint voordeel is wel dat ze het WK junioren gaat doen maar vraag me dan wel weer af of ze het WK allround wel gaat doen want EK allround+WK sprint+WK junioren +WK allround is wel erg veel voor zo'n jonge dame |
| |
| Paul |
6 Januari 2012 - 20:58 |
| Het mooist is om iemand bij het EK te kiezen die ook WK sprint rijdt, zoals Erbanova :-) |
| |
| IKE B Keuze |
6 Januari 2012 - 15:38 |
| meer dan 3 pure sprinters heeft geen zin op het WK sprint dan heb je geen 8 WK allrounders waar de meeste punten gepakt gaan worden |
| |
| Jaco Kosterman |
5 Januari 2012 - 21:10 |
| Maar een (te) sterke EK-ploeg kan weer ten koste gaan van de score op het WK sprint, dus het blijft een gok. En als het met het weer gaat spoken in Boedapest kan er zomaar een verrassende uitslag uitrollen. We zullen het zien! |
| |
| Evert Darmeveil |
4 Januari 2012 - 17:12 |
Ook 7 deelnemers, zit nog met een niet geplaatste Leenstra. Mag dan wel weer op het WK sprint starten, daar dan nog een paar extra puntjes van. Gelukkig Bokko gekozen ipv Skobrev. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
4 Januari 2012 - 11:28 |
| verd$%#^mme, die stomme Rus gooit heel veel roet in het eten. Wilde Kramer erin voor hem, toen deed ie toch mee. Dus andere wissel. En nu doet ie toch niet mee (blessure, jaja). Dit kost veel punten. |
| |
| herman bosch |
4 Januari 2012 - 10:02 |
2 weken geleden inderdaad ook W. Olde Heuvel ingebracht. Vorige week geen voldoende budget om skobrev te kopen, dus oldeheuvel vervangen door Veweij. Als er verder geen bijzonderen in het deelnemersveld komen, dan heb ik 7 EK deelnemers. |
| |
| Ike Simoncini |
3 Januari 2012 - 20:14 |
he he he yep zelfde probleem hier met team B stond er zo mooi voor en als ik een iets andere wissel volgorde aan had gehouden had ik het nog aan kunnen passen maar WOH de week voor de schaatsweek erin en skobrev vorige week erin en da team is gezzzzzien maar denk dat er wel veel mensen niet met een perfect team op het EK starten
|
| |
| Ed Roos |
3 Januari 2012 - 13:15 |
| Eerst plaatst Oldenheuvel zich niet nu doet ook Skobrev niet mee bij het EK. Mijn hele zorgvuldig uitgewerkte wisselschema naar de vaantjes. Waarom heb ik geen glazen bol. |
| |
| Jaco Kosterman |
4 December 2011 - 21:10 |
| Donderdagavond heb ik even met het idee gespeeld Thijsje Oenema in te ruilen voor Jing Yu. Toch maar niet gedaan, want Oenema was ook op de 1.000 meter goed op dreef. En nu heb ik spijt! |
| |
| IKE B Keuze |
2 December 2011 - 21:59 |
| 5x |
| |
| ans |
2 December 2011 - 11:21 |
Hoe waren de regels nu ook al weer ? Heb je na Heerenveen, vier of vijf keer de mogelijkheid tot wisselen tot aan het EK Allround ?
Groet, Ans. |
| |
| wegwedstrijd |
30 November 2011 - 10:35 |
| Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat: je kunt hier het relaas van Arie-Willem, de winnaar van Wegwedstrijd 2011 lezen! |
| |
| Ike Simoncini |
18 November 2011 - 19:31 |
aardig begin van het nieuwe seizoen met een hele sterke groothuis en een oenema die haar klasse lijkt te bevestigen yu is niet nieuw maar heeft een jaartje geprutst verwacht dit jaar wel het een en ander van haar fabris geloof ik niet meer in die wordt nooit meer de ouwe lijkt het wel die amerikanen lijken wel massaal in een dip te zitten rookard heeft iig teveel met marscicano gefoosd en gaat net zo slecht als hem rijden en misschien hebben ze wel een triotje met kuck gemaakt want die bakt er ook nix van:) davis is wel ok en richardson was wel wat minder op de 500 maar dat zegt denk ik niet zo veel skobrev lijkt weer erg sterk en bokko tja die blijft toch wisselvallig vorig jaar niet best op het EK maar 2e op het WK allround en op het WK afstanden ook ijzersterk koskela haalt weer eens uit maar zal me niet verbazen als hij morgen gewoon 10e wordt opvallender vind ik het de slechte 500 van kang suck lee en shang wa lee en toch ook wel wolf al is die laatste wat oud het beloofd iig een mooi seizoen te worden met veel strijd
|
| |
| Arnoud Seldentuis |
18 November 2011 - 18:59 |
Wauw, goed begin is het halve werk. Laat de punten voor dit weekend maar zitten. De allereerste keer in mijn effesportcarriere dat ik dat nog eens mee mag maken. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
18 November 2011 - 18:13 |
| He arnoud, je staat eerste... |
| |
| Arnoud Seldentuis |
18 November 2011 - 17:16 |
Mensen we gaan het over schaatsen hebben. Ziek thuis zijn heeft zo zijn voordelen. Stream vanuit het verre Rusland op schaatsen.nl en kijken maar. Groothuis.... Briljant, Skobrev ook al weer heel goed, die blijft wel meedoen. Wust ontevreden maar wel heel dicht op Sablikova, dus die gaan elkaar net als voorgaande jaren ook weer het hele seizoen bevechten. Return of Pekka?????? Smeekens die een vaste waarde op de 500 mtr. gaat worden?? Voor mij nieuwe chineese, maar al die namen lijken voor mij op elkaar, dus misschien is ze er al wel langer. Thijsje echter weer briljant met Annette en Margot (mega misslag op laatste rechte stuk) er niet heel ver achter.
Ook veel mensen met nog niet een echt goede vorm, maar denk dat fabris, bokko (man wat schaatst die vent toch mooi) en enkele Amerikanen vast wel op de juiste tijd gaan pieken.
Conclusie: wordt best een leuk seizoen waar op dit moment de Nederlanders mooi meespelen. |
| |
| Martin van Dam |
17 Oktober 2011 - 13:02 |
| Arie Willem, van harte gefeliciteerd met je overwinning, klasse gespeeld geen fouten gemaakt en een ruime voorsprong. |
| |
| Florus van Emst |
16 Oktober 2011 - 13:56 |
jaaahaaa, tuurlijk heb ik Zaugg genomen!!! Jullie niet dan....? Nee, helaas. Ik had nog even de hoop dat Nibali het nog enigszins spannend zou maken, maar dat werd hem niet. Oftewel, Arie Willem hartelijk gefeliciteerd met deze prachtige overwinning. |
| |
| Ike Simoncini |
15 Oktober 2011 - 20:45 |
lijkt mij dat arie willem de wegwedstrijd wint dus feli gozert sterk gespeeld nergens een steek laten vallen en dan martin mooi laten staan voor lombardije dus kan bijna niet mis gaan zelfs als floris zaug heeft genomen:)
op naar het schaatsen nu:) |
| |
| Gerard Kamperman |
14 Oktober 2011 - 23:25 |
| Ike, die eerste letter van de voornaam intoetsen is een goeie tip, thanks. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
13 Oktober 2011 - 10:29 |
| haha, ja klopt. ik haal Rens Boekhoff en Hong Zhang altijd door elkaar. Zijn lastig uit elkaar te houden.... |
| |
| IKE B Keuze |
12 Oktober 2011 - 20:59 |
hmm alwin zie dat wen een nieuw talent hebben bij de dames rens boekhof reed al onder de 37 op de 500:)
|
| |
| Ike Simoncini |
8 Oktober 2011 - 16:32 |
je kunt kijken onder alle actieve wielrenners linksboven en dan zien waar hiij staat ook kun je de eerste 2 letters van zijn voornaam intoetsen en dan ga je er automatich heen |
| |
| Gerard Kamperman |
8 Oktober 2011 - 14:05 |
| Dag wielerliefhebbers. Weet iemand een handige manier om een speler van 300 punten te selecteren? Ik scroll me altijd helemaal suf en vind m dan soms nog niet. Bedankt vast! |
| |
| fherrema |
22 September 2011 - 18:58 |
| Mijn wissel van deze week gaat in op 24-9,en de WK wegwedstrijd is op 25-9.Daarom dacht ik dat de wissel mee telde.Maar nu is het voor mij duidelijk. |
| |
| Florus van Emst |
22 September 2011 - 18:51 |
| Ik speel al een aantal jaren mee, dus ik weet inmiddels wel dat het WK tijdrijden en de WK wegwedstrijd als één toernooi worden gezien. Maar gezien de onduidelijkheid die er toch steeds weer over blijkt te bestaan, is het misschien een goed idee om er vanaf volgend jaar twee verschillende wedstrijden van te maken. |
| |
| Ed Roos |
22 September 2011 - 13:01 |
| Deze WK discussie is er ieder jaar dus ik vroeg me al af wanneer hij weer de kop zou opduiken. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
22 September 2011 - 10:41 |
| @fherrema: ware het niet dat het WK 1 toernooi is en dus je team vaststaat aan het begin van het toernooi. |
| |
| fherrema |
21 September 2011 - 17:39 |
| de wissel van periode 29 gaat in op zaterdag 24-9.De wk wegwedstrijd is op zondag 25-9,dan is het toch mogelijk om met deze wissel punten te halen op de wk wegwedstrijd?. Het team van deze zou week (periode 29) zou dus 1 renner kunnen verschillen met periode 30. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |