| Meester Toon |
27 Augustus 2013 - 07:19 |
Wanneer wordt de Vattenfall Cyclassics verwerkt?
|
| |
| Webmeester |
25 Augustus 2013 - 14:37 |
He dat is raar. Dat klopt natuurlijk niet. Dat betekent dat ze in ieder geval in de puntentelling geen extra punten krijgen omdat ze jongere zijn want dat zijn ze niet. Blijkbaar heeft het spel zich bij de inschrijving 1 jaar vergist. Ik zal uitsluitsel geven zodra ik mij hierover heb gebogen. |
| |
| Wincent |
25 Augustus 2013 - 12:00 |
| Als ik in de lijst meest gekozen jongere kijk zie ik daar ook een boason hagen en kangert bij staan maar dit zijn toch ook geen renners die bij de jongeren thuishoren? |
| |
| Wincent |
25 Augustus 2013 - 11:54 |
| Hoe kun je nu bv. Henao en Uran als jongere kiezen terwijl die helemaal niet als jongere vermeld stonden (en ook nu nog niet in de rennenrslijst als jongere staan? |
| |
| fherrema |
24 Augustus 2013 - 19:57 |
| tja arp en uran als jongere?. |
| |
| arp feitsma |
24 Augustus 2013 - 17:01 |
| haha, begint al goed, ik zie zojuist op nos.nl dat bos niet meedoet. we zijn nog niet eens begonnen en ik ben de eerste alweer kwijt :( |
| |
| alwin kruijt spanjer |
23 Augustus 2013 - 12:05 |
| @Poupoe: de lijst is geüpdatet, Scarponi staat erin. |
| |
| PouPoe |
21 Augustus 2013 - 20:57 |
Ik dacht: laat ik Scarponi eens laten knechten en de Vuelta. Staat hij niet in de lijst...hij voelt zich toch niet te goed om te beulen voor Winner?
ps. Scarponi staat wel op de startlijst van cyclingfever Of zie ik misschien iets over het hoofd?
Todo lo que te diviertas en la Vuelta! |
| |
| Ike Simoncini |
6 Augustus 2013 - 14:18 |
| majka gaat ook de vuelta rijden |
| |
| Webmeester |
25 Juli 2013 - 12:52 |
@Cyclejo, ronny de rore en Timor:
Van harte gefeliciteerd met jullie podiumplaatsen in Massasprint 2013!
Alwin |
| |
| PouPoe |
17 Juli 2013 - 21:23 |
PouPoe zal in de jubileum-tour toch wel bij de beste 100 massa-sprinters eindigen? Nu 478 Hup Nairo! |
| |
| freek |
17 Juli 2013 - 09:24 |
| Hup Bauke! |
| |
| Rob |
4 Juli 2013 - 22:21 |
| Waarom staat er een streep door Kittel en geen punten behaald vandaag (6e etappe)? |
| |
| wietze van der meer |
4 Juli 2013 - 07:49 |
| Bij mij zijn de punten voor Cavendish van gisteren er nog niet bij geteld bij Wegwedstrijd. Team Tanti auguri1 |
| |
| Jan Blokland |
3 Juli 2013 - 23:39 |
| Hoi, het is inmiddels oké hoor. Het ging om wegwedstrijd. Cavendish had 10 punten. Kittel had er bijvoorbeeld ook 10. Dus 20 punten in totaal. Dat klopte eerst niet. Er stond gewoon 10 in totaal. Maar nu is het in orde. |
| |
| massasprint |
3 Juli 2013 - 22:29 |
| @Jan: heb je een voorbeeld? |
| |
| Jan Blokland |
3 Juli 2013 - 22:16 |
| Er klopt niet veel van de puntentelling op dit moment. De één heeft wel de punten van Cavendish en de ander weer niet. |
| |
| @Andre |
2 Juli 2013 - 21:19 |
| Ja verwarring over de uitslag. Ik ga het aanpassen. |
| |
| Andre Kooij |
2 Juli 2013 - 19:36 |
| De klassementen na etappe 2 kloppen niet (in ieder geval geel en wit). Hiervoor is de daguitslag genomen i.p.v. het algemeen klassement. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
29 Juni 2013 - 20:18 |
| 3 keer (70 + 15 + 7) + 2*7 = 290 zelfs. Gele trui uitslag was nog niet verwerkt. |
| |
| fherrema |
29 Juni 2013 - 19:13 |
| moet kittel niet 290punten hebbenna etape 1 als kopman! |
| |
| wegwedstrijd |
29 Juni 2013 - 11:11 |
| @Pollus: dank je. |
| |
| Pollus |
29 Juni 2013 - 01:44 |
| Er zit een foutje in de kalender van wegwedstrijd. Periode 17 duurt daarin van 22 juni tot en met 29 juni, een dag te lang. Hopelijk wordt dit nog voor de Tourstart hersteld, zodat er niet meer gewisseld kan worden als de eerste etappe al is begonnen. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
28 Juni 2013 - 14:18 |
| @Jan: nu wel |
| |
| Jan Blokland |
27 Juni 2013 - 19:32 |
Alwin,
Ik zie dat NAVARDAUSKAS, Ramunas nog niet opgenomen is. |
| |
| Cyclops |
25 Juni 2013 - 16:27 |
| Excuses had er gewoon overheen gelezen. dom dom dom, iedereen veel succes en ik hoop dat we een mooie tour te zien krijgen! |
| |
| Cyclops |
25 Juni 2013 - 16:26 |
| Hallo ! Ik heb een vraag over massasprint 2013. Ik kan niet uit de spelregels opmaken hoe het gaat met de puntentelling van de reservekopman. Is dit werkelijk een reserve die pas punten kan krijgen als je kopman is uitgevallen of telt hij gewoon volledig mee voor de puntentelling vanaf de start? |
| |
| Jan Blokland |
22 Juni 2013 - 18:47 |
Ike,
Het probleem Hushovd lost zichzelf op. Hij doet niet mee. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |