| Ike Simoncini |
16 Oktober 2013 - 22:23 |
met jan eens als je de tijd en zin hebt om 5 teams te maken moet je dat zelf weten is echt een hoop werk hoor al dat uitkienen heb er zelf altijd 2 en vind het al veel werk |
| |
| Jan Blokland |
16 Oktober 2013 - 22:02 |
Jan Peter en Rien,
De mogelijkheid is er om per mailadres een team in te schrijven. Het is heus niet gemakkelijker hoor. Alle teams staan gewoon opzich. Dus ik zie niet in waarom het anders zou moeten. Jullie hebben ook die mogelijkheid maar doen dat niet. Dat is dan aan jullie. In bijna alle spellen kan je meerdere teams maken. Waarom hier dan niet? Je kunt toch niet punten van een ander team overnemen. En het is sowieso niet te controleren voor Alwin, denk ik. En als jullie één team willen, mij ook best. |
| |
| Jan Peter Bultman |
16 Oktober 2013 - 21:43 |
| Mee eens, Rien. Ik speel ook graag met 1 team. Alles of niets, en meer spanning. |
| |
| Rien Mulder |
16 Oktober 2013 - 20:31 |
| Jongens doe is normaal gewoon 1 team opstellen en niet voor meerdere kansen gaan, er zijn genoeg andere wielerspellen waar je meerdere team kunt spelen gewoon 1 Email adres gebruiken !!! |
| |
| Tim |
15 Oktober 2013 - 18:18 |
| Whut? Werken jullie met verschillende teams? |
| |
| Gerard Kamperman |
15 Oktober 2013 - 17:25 |
Gefeliciteerd Jan Blokland.
Zelfs met 3 teams in de top 30 zie ik. Misschien dat ik de tactiek van meerdere teams volgend jaar ook in ga zetten :D |
| |
| paul vis |
15 Oktober 2013 - 07:05 |
| ik bedoelde eigenlijk na Paris-Tours Jan Peter ! |
| |
| Ike Simoncini |
14 Oktober 2013 - 19:57 |
Feli jan sterk gespeeld mooie winst ouwe topper kom je je prijs nog een keer halen? en webmeestert je kan bij de holland cup bergsma niet kiezen |
| |
| Jan Peter Bultman |
14 Oktober 2013 - 15:32 |
kon wel eens tegenvallen Paul. Je team voor Beijing is denk ik niet sterk genoeg. Degenen voor je hebben allemaal Rui Costa of 1 van de 2 Martins. |
| |
| paul vis |
14 Oktober 2013 - 14:47 |
Proficiat Jan met de overwinning in wegwedstrijd 2013 ! kom zelf toch nog de top 10 binnen met Degenkolb en Demare. |
| |
| Tim |
14 Oktober 2013 - 14:20 |
| Gefeliciteerd Jan! Volgend jaar ga ik graag weer de strijd aan! |
| |
| Martin van Dam |
14 Oktober 2013 - 12:43 |
| Jan, de titel is binnen. Je had zelfs nog het beste team met Costa en de Martins. Gefeliciteerd. |
| |
| Jan Blokland |
14 Oktober 2013 - 10:49 |
Ik heb het net gezien Jan Peter. Zit op mijn werk, maar heb even de uitslag bekeken. Was even spannend wat Costa zou doen.
Bedankt voor de felicitatie! |
| |
| Jan Peter Bultman |
14 Oktober 2013 - 10:23 |
Costa 4e, T. Martin 6e. We kunnen je nu wel feliciteren, Jan ! |
| |
| Jan Blokland |
12 Oktober 2013 - 19:35 |
Ja Martin, Het is nog niet gedaan. Maar dat had ik je al voorspeld. En Tim, jij hebt Betancur, Basso en Gesink. Daar tegenover heb ik Costa. Met dit deelnemersveld in Beijing zeker niet onoverkomelijk voor je. Ik heb de fout gemaakt vorige week om Ulissi op te stellen ipv Gesink. Dat kan me wel eens de kop kosten. Het zal in elk geval niet ver uit elkaar liggen met de bovenste vier plaatsen denk ik. Ik baal overigens wel met die Ulissi. Wint in één week drie keer een klassieker maar faalt op het WK. Dus die glazenbol van mij valt wel mee Martin |
| |
| Tim |
12 Oktober 2013 - 17:00 |
Volgens mij is het toch wel redelijk beslist. Temeer omdat we allemaal ongeveer dezelfde renners hebben. Het is leuk dat ik Basso, Betancur, Martin, D. Martin en Gesink heb, maar met alleen Betancur en Basso ga ik niet het verschil maken ;) Ik neem ook aan dat iedereen Degenkolb erin heeft gezet vaar Parijs-Tours en dan is het toch wel beslist. |
| |
| Martin van Dam |
12 Oktober 2013 - 13:50 |
| Jan Peter je hebt idd nog een klein kansje om je titel te prolongeren maar dan moet wel alles goed vallen. Het is voor jouw te hopen dat het Belkin duo een een tweetje gaat maken in China, maar pas op voor de wereldkampioen of zou die al teveel cava hebben gedronken. Ook van Avermaet kan nog goede zaken vor je gaan doen. Het kan toch nog spannend worden ook al heb ik Jan al na het wk gefeliciteerd met zijn overwinning. Misschien toch te vroeg? |
| |
| Jan Peter Bultman |
10 Oktober 2013 - 13:38 |
Tijd voor de laatste wissel voor wegwedstrijd 2013 al weer. Het seizoen is omgevlogen. Nog even puzzelen, maar de top 10 zal wel weer aardig eensgezind zijn, zoals de laatste weken. Misschien tijd om toch maar een gokje wagen ipv en 'zekerheidje ' ...? Daarna nog even de afloop van de laatste wedstrijden afwachten. Hopelijk wordt het net zo spannend als vorig jaar, maar dan van mij uit gezien andersom :) Ik heb in ieder geval nu wel wat ijzers in het vuur in Beijing, waar ik vorig jaar lijdzaam moest toezien. Mijn hoop is gevestigd op de Belkin boys.
|
| |
| IJsmeester Holland Cups |
9 Oktober 2013 - 13:51 |
De 2e editie van IJsmeester Holland Cups is begonnen! Schrijf je nu in. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
30 September 2013 - 10:35 |
| @gerrie de kruijf: kun je mij de nieuwe e-mailadressen opsturen via het contactformulier? Dan kan ik ze aanpassen voor je. |
| |
| Jan Blokland |
29 September 2013 - 18:07 |
Hoi Martin,
Niet te hard roepen hoor. Er komen nog drie wedstrijden en daar zijn nog veel punten te verdienen. Costa had ik sowieso al in mijn team staan en had die nooit geofferd. Is een echte afmaker. Nibali geloofde ik niet in. Overigens schandalig zoals hij weer naar voren werd geloosd. In de Vuelta werden renners gediskwalificeerd hiervoor. Moest wel Valverde verwijderen uit mijn team. Maar je moet ook wat gokken in dit spel en vooral geluk hebben. Valverde overigens ook goed.
|
| |
| Martin van Dam |
29 September 2013 - 17:45 |
| Jan Blokland, waar heb jij je glazen bol gekocht, onvoorstelbaar hoe ze dit seizoen voor je vallen. Proficiat het lijkt me sterk als je de titel niet gaat pakken. |
| |
| Wincent |
18 September 2013 - 11:30 |
Proficiat met de overwinning. Zonder de eindwinnaar, inderdaad, MAAR als 576 wielerkenners de eindwinnaar van de vuelta niet getipt hebben (Bij de lijst meest gekozen kopmannen komt de naam van Horner nul keer voor) kun je zeker van een grote verrassing spreken. |
| |
| Jan Blokland |
18 September 2013 - 09:36 |
| Kragten, gefeliciteerd. Goed opgemerkt Arnoud, knap om zonder een winnaar in je team te winnen. Al was het nu waarschijnlijk bij meerdere deelnemers het geval die nu hoog staan denk ik. Horner was toch niet door veel mensen getipt denk ik als mogelijke eindwinnaar. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
16 September 2013 - 19:36 |
| Volgens mij is er een winnaar. En winnaars verdienen de felicitaties. Gefeliciteerd Kragten. Volgens mij is het nog niet vaak voorgekomen dat een winnaar van een rondespel op effesport, de winnaar van de betreffende ronde niet in zijn/haar team had. |
| |
| Wegwedstrijd |
6 September 2013 - 09:14 |
Belangrijk: de komende weken zijn er wijzigingen in de kalender. Parijs-Tours stond op 6 oktober -> wordt 13 oktober (dus periode 33). Tour of Hangzhou gaat niet door. Tour of Beijing is van 11 t/m 15 oktober. Begint op vrijdag maar hoort nog gewoon bij periode 32!
Met dank aan JP Bultman |
| |
| alwin kruijt spanjer |
2 September 2013 - 14:00 |
| @Ike: het WK is een toernooi. Dus het hele WK vindt plaats in periode 30. Wissels tussendoor tellen niet mee voor het WK. |
| |
| Ike Simoncini |
1 September 2013 - 19:06 |
de periode van het WK loopt weer op het randje dus de vraag is weer of je als je wisselt voor 28 septeber die renner nog meetelt voor het WK op de weg of dat het WK als een periode telt |
| |
| webmeester |
27 Augustus 2013 - 11:54 |
Vuelta mañager 2013 is onstuimig begonnen met een grote groep mensen die (omdat het kon) gekozen heeft voor een jongere die vorig jaar nog jongere was maar dit jaar niet meer. Dit had niet mogen gebeuren en ik betreur dat dan ik (hierbij de hand in eigen boezem stekend). Het is echter gebeurd en er moet een passende oplossing komen.
Posthuum renners alsnog de jongerenstatus geven is onmogelijk en oneerlijk. Deelnemers de kans geven een andere jongere te kiezen gaat de webmeester in de koude kleren zitten en dat lijkt me ook geen goede oplossing.
Daarom laat ik alle teams intact en is er een (groot) aantal teams dat een jongere renner minder heeft. Het zij zo.
Ik ben momenteel op vakantie en heb pas sinds kort internet tot mijn beschikking, vandaar dat ik er ook niet bovenop heb kunnen zitten. Ik ga ook mijn best doen om dergelijke foutjes in de toekomst te voorkomen.
Mocht de einduitslag nou aantonen dat een bepaald team zou hebben gewonnen wanneer zijn/haar jongere de extra punten had gekregen vanwege de jongerenstatus dan zal er zeker een eervolle vermelding komen voor dat team. Ik acht de kans echter niet zo groot, aangezien het gros van de gekozen jongeren tot de standaarduitrusting van de meeste teams behoort.
Ik wens eenieder een fijne Vuelta toe en ik hoop dat deelname aan Vuelta mañager 2013 toch nog bijdraagt aan een groter kijkgenot en een intensievere beleving van deze Vuelta. |
| |
| wegwedstrijd |
27 Augustus 2013 - 11:42 |
@meester toon: Is verwerkt! |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |