| Ike Simoncini |
17 November 2013 - 13:35 |
Hey jan je staat er goed voor man bij zweeler met het SLC spel ik vrees dat je mij nog gaat in halen en kans op winst zit er wel in |
| |
| Jan Blokland |
11 November 2013 - 15:44 |
Hoi Ike,
Zit nog op m'n werk maar had nog niet gekeken op WCSC. Zal straks eens kijken. Bij zweeler gaat het niet echt. Wel bij de sprint. Maar algemeen niet in de top. Wel 6 ploegen bij de eerste 80 geloof ik. Maar het is nog maar een begin. |
| |
| Ike Simoncini |
10 November 2013 - 20:33 |
feli jan voorlopig eerste plaats na 2 dagen bij WCSC en bowe deed het ook gewoon goed voor je vandaag daar en hier heb je uiteindelijk toch nog geluk dat leenstra zeik is want nu stoot je me van de eerste plaats af als skobrev minimaal 6e wordt in de B groep vanacht:) |
| |
| Jan Blokland |
10 November 2013 - 17:38 |
Hoi Alwin en Ike,
t'Ja, wat moet je daar van zeggen. Ik had het geluk met Davis Verweij en Sablikova op de 1500. Bowe moet natuurlijk nog op de 1000 en Beckert pakt mogelijk ook wat puntjes op de 5 km. Hier op ijsmeester en in zweeler gaat het wat minder. Leenstra uitgevallen en in zweeler extra de pech met Swings en Hang Zhong met hun val. Balen maar daar doe je niets aan. Opzich gaan de klassementsploegen bij zweeler wel aardig maar ben bang niet genoeg voor de top. Alhoewel je daar nu nog niet zoveel over kan zeggen. Het wordt straks natuurlijk afwachten wie waar schaatst want er zullen er veel Astana bijvoorbeeld laten liggen. En wat doen de Chinezen en de Koreanen. Komen die nog weer naar Berlijn voor één wedstrijd???????????
|
| |
| Ike Simoncini |
10 November 2013 - 14:25 |
ja helaas ben ik bij WCSC in de mantia val getrapt net als zovelen dikke achterstand voorlopig en zal er in SLC niet beter op worden hier een team met mantia en ook geen verwij die kan ik al zo goed als afschrijven met leestra daar ook in:( |
| |
| alwin kruijt spanjer |
10 November 2013 - 11:06 |
@IKE: ja best ok. Alleen geen Leenstra vandaag op de 1000... Jij moet duidelijk nog even op gang komen met je team op wcsc. Hier doe je het beter dan ik, ondanks dat we 7 dezelfde schaatsers hebben :-)
@pollus: je staat er tussen hoor |
| |
| Ike Simoncini |
9 November 2013 - 21:28 |
| Alwinn lekker begin bij WCSC met 3 keer verwij en njatun op de 1500 ga je goede zaken mee doen |
| |
| Pollus |
8 November 2013 - 19:35 |
| Ik zie bij IJsmeester mijn team er niet tussen staan. Is er iets niet goed gegaan? |
| |
| IJsmeester |
6 November 2013 - 22:09 |
| Goed punt. De inschrijving sluit op vrijdagavond om 19:00 Nederlandse tijd. |
| |
| Wincent |
6 November 2013 - 19:03 |
Vrijdag 8 november 20:00 uur? Zijn dan de 500 meters al niet verreden? Ik meen dat die om 11:00 plaatselijke tijd starten. Of ben ik nu fout met de tijdverschillen?
|
| |
| IJsmeester |
6 November 2013 - 17:52 |
| @Rob: inschrijven is iets anders dan wisselen. Ik wil de inschrijving zo lang mogelijk openhouden, maar ik wil niet voor elke wisselperiode hoeven te kijken hoe laat de wedstrijd begint, vandaar de harde deadline voor wisselen. |
| |
| Ike Simoncini |
6 November 2013 - 16:01 |
De inschrijving sluit op 8 november om 20 uur 's avonds.
dit staat er trouwens op de pagina van ijsmeester dus je hebt zelfs tot 8 uur |
| |
| Ike Simoncini |
6 November 2013 - 16:00 |
ik denk dat je gewoon een team kunt maken tot vrijdag avond 7 uur dat is wanneer de WB in calgary zo'n beetje start misschien kan de webmeester hier effe uitsluitsel over geven |
| |
| Rob Timmer |
6 November 2013 - 15:11 |
Ik heb een vraag over de wisselperiodes. Als ik de regels lees, dan begrijp ik er uit dat er van maandag t/m vrijdag gewisseld kan worden. (zaterdag en zondag wedstrijden) Als de wedstrijden op vrijdag beginnen, dan sluit de periode op donderdag. En ook hetzelfde als het een dag uitloopt. Dat is duidelijk. Nu de vraag:
Waarom zie ik dan dat teams die na 08:00 op vrijdag 8 november gemaakt worden niet meer geldig zijn? Dat moet toch donderdag 7 november 0:00 zijn? Dat zou dan hetzelfde moeten werken bij het begin.
Ja, ik snap het wel. Normaal gesproken ga ik nu op donderdag kijken naar de loting wie er allemaal mee doen op welke afstand. Ik wil graag goede schaatsers die op veel afstanden mee doen. Bijvoorbeeld Ireen Wust. ALs ik zie dat ze vrijdag niet mee doet op de 3000 meter, dan wordt ze te duur. Dan wil ik dat nog veranderen. En de loting wordt pas om 03 uur op vrijdag 8 november bekend. Dat is mooi! Ik kan nog ff in de ochtend checken of er geen rare dingen gebeuren en iedereen gewoon mee doet. (Die ik verwacht)
Heel waarschijnlijk is er bij de wedstrijden in SLC hetzelfde probleem. Dus dan hebben we ook tot vrijdag in de ochtend 08 uur de tijd om nog te wijzigen?
Het zou nog mooier zijn als iemand een link weet met de namen die op elke afstand mee doen een aantal dagen voor de world cups. Ik zie bijvoorbeeld dat Heather Richerson op de 500, 1000 en 1500 mag starten. Maar heel waarschijnlijk doet ze dat niet op de 1500. Misschien dit jaar wel, want de 500 gaat ze toch niet winnen van Lee en op de 1500 maakt ze meer kans in februari (Mijn logica)
Het is wel handig als je dit weet
|
| |
| Rien Mulder |
4 November 2013 - 22:36 |
| Jan je heb die 2 schaatsers toch wel in 1 van je 3 teams staan ? |
| |
| Jan Blokland |
3 November 2013 - 22:01 |
| Ja klopt Ike. Maar daar ga ik eigenlijk wel vanuit. Anders zitten ze zonder wedstrijden tot december en dat lijkt me ook niet bevordelijk. Een trainingsritje is toch anders. |
| |
| Ike Simoncini |
3 November 2013 - 19:01 |
@jan dan moeten otterspeer en valkenburg wel de holland cups gaan rijden maar ben het wel met je eens hoor op deze manier speelt geluk weer een nog grotere factor en effe voor de duidelijkeid zowel ja als ik hebben valkenburg gespeeld:) |
| |
| Jan Blokland |
2 November 2013 - 19:38 |
| Je hebt gelijk Ike. Daar komt ook nog bij dat deelnemers die Valkenburg en Ottespeer bijvoorbeeld hadden opgesteld, met hun slechte rijden op het NK een voordeeltje hebben, ten opzichte van andere deelnemers die Ottespeer en Valkenburg niet hadden opgesteld, er vanuit gaande dat ze hen nu wel op willen stellen voor de Holland cup. Nu alle toppers naar Calgary en SLC zijn, zullen Ottespeer en Valkenburg waarschijnlijk wel de sterksten zijn in de Holland cup. Een beetje moeilijk te begrijpen dat slecht rijden een voordeel kan hebben. Heeft dus niets met juiste keuzes te maken maar meer met geluk hebben. |
| |
| Ike Simoncini |
2 November 2013 - 08:55 |
Effe een opmerking over hollands cup spel best jammer dat het NK's zo zwaar meetellen nu is het kiezen van de holland cup deelnemers maar bijzaak mss goed idee om volgend jaar het NK afstanden te skippen zodat je niet met allemaal weinig kostende toppers kan starten en verder alle wedstrijden dezelfde factor te geven |
| |
| Juffie |
28 Oktober 2013 - 11:43 |
| Drad, gefeliciteerd. Onze Servische vriend,uit het land zonder ijsbanen en schaatsers staat alweer 1ste, blijft toch superknap altijd... En dan te bedenken dat hij eerst twijfelde om mee te doen, flikt hij het toch weer... super ;-) |
| |
| Drad |
28 Oktober 2013 - 10:01 |
Hallo, Points for Diane Valkenburg are wrong, I think. Not 180 but 156 (so my points are 3206 and not 3230) :-). Sorry, en succes allemaal!
|
| |
| Ike Simoncini |
25 Oktober 2013 - 21:29 |
zo het schaatseizoen is begonnen geloof dat max,jan,lennard en ik het aardig hebben ingeschat wat het NK betreft en alleen team cyclejo voor ons hoeven te dulden na de eerste dag ik hoop dat ter mors wel wat minder aan het short tracken gaat denken en zich wat meer op de lange baan toelegt maar vrees van niet ze vind dat korte baan schaatsen helaas verassend overigens dat van beek zo goed rijd zo zie je maar weer die pre seizoen resultaten zeggen niet altijd wat |
| |
| IJsmeester |
22 Oktober 2013 - 10:59 |
| @Ike: ja, anders dan bij wegwedstrijd kan hier een toernooi in meerdere periodes voorkomen. |
| |
| IKE B Keuze |
22 Oktober 2013 - 08:59 |
| voor ijsmeester de gewone versie is de OS in 2 periode's verdeeld dus als je 15-2 een wissel doet telt die voor de OS neem ik aan? |
| |
| IJsmeester Holland Cups |
21 Oktober 2013 - 00:28 |
| @Ike: gewoon 1 keer. Ik zal het er bij zetten. Thanks |
| |
| Ike Simoncini |
20 Oktober 2013 - 20:31 |
| webmeester het kwalificatie tournooi telt dat bij ijsmeester holland cups gewoon een keer of 2 keer mee? |
| |
| Pieter Groenhagen |
18 Oktober 2013 - 19:32 |
@Jan Blokland GEFELICITEERD met je overwinning in de wegwedstrijd. |
| |
| Rien Mulder |
17 Oktober 2013 - 10:33 |
Hallo Jan
Een team voor het hele seizoen meespellen(wegwedstrijd) gaat best wel tijd inzitten en dat je vooruit moet kijken en daar naar moet selecteren en je budget moet beheren dat is bekend en dat maakt dit spel zo leuk.
In mijn ogen komt het niet ten goede aan dit spel om meerdere teams te spellen, ik heb niet de illusie om 1e te worden 1e 40 ben ik tevreden mee al kan het natuurlijk altijd beter.
Veel speel plezier voor de verdere spellen. |
| |
| Jan Blokland |
16 Oktober 2013 - 23:17 |
Beste Rien,
Er gaat wel degelijk veel tijd inzitten om Wegwedstrijd en IJsmeester goed te doen. Dat ligt anders met Roza Nostra, Vuelta manager, Strafschop, massasprint, etc.... Die spellen hoef je maar 1 keer in te geven. Bij Wegwedstrijd en IJsmeester moet je veel meer vooruit denken, en ben je afhankelijk van een budget, het programma wat schaatsers en wielrenners rijden, blessures die sporters oplopen waardoor je schema in het water valt. Waardoor je dus niet altijd meer kunt kunt doen wat je wilt. |
| |
| Rien Mulder |
16 Oktober 2013 - 22:49 |
Moet er wel om lachen hoor,dat het veel werk is meerdere teams opstellen het gaat om de drang om hoog te eindigen dus meer kans daarop. Daar de meeste teams met meerdere team echt wel bij de 1e 20 staan met 1 team waarom de onzekerheid kennis is er genoeg bij die teams. Denk ook dat de regel 1 team per Email verouderd is,2 jaar terug waren het 2 a 3 teams die dit deden nu bij de top 50/100 veel meer. Ieder moet het zelf weten mag dit wel ventileren hoop ik.
|
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |