| Florus van Emst |
14 Oktober 2009 - 20:14 |
| Da's duidelijke taal. Bedankt. En ook bedankt voor je inspanningen voor dit prachtige spel!!!! |
| |
| Webmeester |
14 Oktober 2009 - 12:01 |
| Ik geef graag toe dat ik niet duidelijk en misschien zelfs inconsequent ben geweest in de communicatie en de interpretatie van de spelregels. Normaliter als een wedstrijd begint op donderdag valt die wedstrijd ook in de periode die dan bezig is. Dit was in eerste instantie ook de bedoeling. Later heb ik onder tijdsdruk verkeerde antwoorden gegeven die dor verschillende mensen anders werden geinterpreteerd.
Volgend jaar valt het WK gewoon net als elk ander toernooi onder de periode die begint op de zaterdag voorafgaand aan het toernooi. Ik hoop niet dat mensen al te veel benadeeld zijn, maar iedereen heeft wel gelijke kansen gehad... |
| |
| Florus van Emst |
12 Oktober 2009 - 19:17 |
| Mee eens, maar het lijkt me goed dat voor het volgende seizoen duidelijk te regelen. Als ik het me goed herinner, speelde dezelfde onduidelijkheid vorig jaar ook al. |
| |
| Ed Roos |
12 Oktober 2009 - 13:28 |
| Omdat het WK in de verkeerde periode stond waren velen zich er waarschijnlijk niet van bewust dat je t/m woensdag nog een wissel voor het WK kon aanbrengen. Dat werd pas duidelijk door berichten op het prikbord vlak vorafgaand aan het WK 21 september). Je kunt niet verwachten dat iedereen dat leest. Overigens zie ik geen noodzaak om hier veel commotie over te maken. |
| |
| wegwedstrijd |
11 Oktober 2009 - 14:27 |
| ha nou snap ik eindelijk al die consternatie over het wk. Het stond in de verkeerde periode.
Dit is hersteld.
|
| |
| Pol Verschaeren |
10 Oktober 2009 - 19:48 |
| Volgens mij zijn de punten voor het WK aan de verkeerde periode toegekend. Periode 29 eindigde al op 23 september maar de punten voor het WK (dat van 24 t/m 27 september werd gehouden staan in die periode terwijl ze dus in periode 30 moeten staan. Ik heb zo geen punten voor Tony Martin die ik in periode 29 speciaal voor het WK heb ingebracht. Ik neem aan dat dit nog wordt veranderd. |
| |
| fherrema |
8 Oktober 2009 - 21:12 |
| waneer begint ijsmeester weer,de world cups komen er alweer aan |
| |
| Webmeester |
7 Oktober 2009 - 12:45 |
| De uitslag van het WK staat er eindelijk op.
5 Vrinzens in de top-7 van de week... |
| |
| helena v. dijk |
3 Oktober 2009 - 19:15 |
echt grote klasse Ruvu, 2 sprinters maar!!! knap hoor!!! groet Helena |
| |
| Ruvu |
3 Oktober 2009 - 16:11 |
| Dank voor de felicitaties :) |
| |
| Ike Simoncini |
2 Oktober 2009 - 19:13 |
en daarbij heeft ook breschel me vreselijk in de steek gelaten had hem bij meer spellen gespeeld dat heeft me toch een aantal podium plaatsen gekost:)
|
| |
| Ike Simoncini |
2 Oktober 2009 - 19:04 |
| Yep ruvu gefeliciteerd had mijn hoop op ciolek gevstigd als jongere en goede sprinter maar helaas had het bij greipel moeten houden dat was het verschil tussen ons |
| |
| Bert Vos |
2 Oktober 2009 - 17:30 |
Geeft niks webmeester als je maar een fijne vakantie hebt gehad !!!! en Ruvu wil ik van harte feliciteren met de overwinning van het Vuelta Manager spel , Mosquira maakte het verschil tussen ons !!!!! |
| |
| WEBMEESTER |
1 Oktober 2009 - 11:05 |
| Ik ben weer terug in het land met normaal internet. De vuelta uitslagen zijn ingevoerd. Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar dit valt onder het kopje overmacht... |
| |
| Lydia Schilder |
30 September 2009 - 13:52 |
| Als ik had geweten dat ik nog mocht wisselen had ik waarschijnlijk Evans voor Cunego ingewisseld. Toch maar goed dat ik het niet wist dus. |
| |
| Ike Simoncini |
28 September 2009 - 06:30 |
| ach ed wees blij ik heb twee weken geleden evans eruitgemikt om cunego erbij te kunnen zetten:) |
| |
| Ed Roos |
25 September 2009 - 21:03 |
| Hoe dom kan ik zijn. Ik stel op 19 september de vraag en vergeet vervolgens naar het antwoord te kijken, en mis dus ook een wisselmogelijkheid. Shit happens |
| |
| Andre Kooij |
25 September 2009 - 14:25 |
Conform de spelregels zou ik nu kunnen wisselen voor week 30, dus voor de periode na het wk. Nu blijkt hieronder (duidelijk) te staan dat je deze week t/m woensdag kunt wisselen en dat deze wissel nog meetelt voor het wk. Dat heb ik gemist en nu mis ik dus een wisselmogelijkheid voor na het wk. Beetje vreemd dat op 21 september afgeweken wordt van hetgeen in de spelregels staat. |
| |
| JP |
24 September 2009 - 23:01 |
beetje vreemd ik vraag het al op 7 september juist met het oog op dit soort discussies. Gezien het antwoord van de webmeester dacht ik dat je dus vorige week vrijdag moest hebben gewisseld voor het hele WK.
Ik ben er vanuit gegaan dat mijn wissel van deze week pas na het WK ingaat. Nu ben ik dus een Wk renner kwijt, omdat de wissel toch al in gaat, nog voor het WK.
|
| |
| Florus van Emst |
22 September 2009 - 20:37 |
| Dat lijkt inderdaad duidelijk. Maar zowel bij de spelregels als bij "mijn team" staat dat in periode 29 het WK valt en deze week is periode 29. En als ik me niet vergis gelden normaal gesproken de wissels die je in een periode doet pas in de periode erna. Maar ik neem inderdaad aan dat dit deze periode niet geldt of (misschien beter gezegd) dat het WK eigenlijk in periode 30 valt. |
| |
| Bert Vos |
22 September 2009 - 19:58 |
Is wel duidelijk toch als de webmeester dit zegt : De database sluit inderdaad woensdag al, aangezien donderdag de tijdrit is. Als je nog een wissel wilt doorvoeren doe dat dus voor donderdag. dus de wissel die je doet voor donderdag telt gewoon mee voor het WK tijdrit en WK wegwedstrijd !!!!! |
| |
| Corry |
22 September 2009 - 19:51 |
| Goede vraag Floris, webmeester kunt u daar antwoord op geven????????????????? |
| |
| Gerrit de Wit |
22 September 2009 - 15:38 |
| Waar kan ik inschrijven voor het WK?? |
| |
| René van Lokven |
22 September 2009 - 13:26 |
| wanneer wordt de algemene eindstand afgewerkt. |
| |
| Florus van Emst |
21 September 2009 - 21:06 |
| Even voor alle duidelijkheid. Wanneer er vandaag (maandag 21/9), morgen of overmorgen wordt gewisseld, telt die wissel nog mee voor het WK op donderdag 24/9 (tijdrijden) en zondag 27/9 (wegwedstrijd)? |
| |
| Webmeester |
21 September 2009 - 13:31 |
Ik zit nu in Rome. Daar hebben ze uiteraard middeleeuws internet dus het lukt me niet om de uitslagen te verwerken. Ik ga nog wel mijn best doen maar reken er maar op dat de uitslag van de Vuelta en het WK pas eind volgende week doorgevoerd worden. Helaas.
Ik moet toch eens een keer iemand hebben die de uitslagen kan invoeren als ik weg ben.
|
| |
| Webmeester |
21 September 2009 - 13:26 |
| De database sluit inderdaad woensdag al, aangezien donderdag de tijdrit is. Als je nog een wissel wilt doorvoeren doe dat dus voor donderdag. |
| |
| Ed Roos |
19 September 2009 - 20:49 |
| Dat ik tussendoor niet kon wisselen dat wist ik wel maar ik kan me herinneren (het kan ook bij schaatsen zijn geweest) dat er tot vlak voor het toernooi nog een wissel mogelijk was en de wisselperiode dus eerder in de week werd afgesloten |
| |
| herman bosch |
19 September 2009 - 19:54 |
Ed,
Zie reactie van de webmeester hieronder d.d. 7 september, aangaande het WK |
| |
| Ed Roos |
19 September 2009 - 14:21 |
| Donderdag is de tijdrit in het WK. Ik neem aan dat we nu voorafgaand aan het WK niet meer kunnen wisselen, dus dat het huidige team het defnitieve team voor het WK (zowel tijdrit als wegwedstrijd) is. Of is er voorafgaand aan donderdag nog een wisselperiode voorzien. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |