| Bert Vos |
16 September 2009 - 20:41 |
@ webmeester ok dat is duidelijk thanx |
| |
| Webmeester |
16 September 2009 - 20:28 |
| @bart: dat klopt. En iedereen die ciolek als sprinter heeft krijgt 2*1,5*27=81 punten. |
| |
| Bert Vos |
16 September 2009 - 20:19 |
| of knecht |
| |
| Bert Vos |
16 September 2009 - 20:10 |
| Dus als ik het goed begrijp krijgt iedereen die Ciolek in zijn team heeft staan 41 punten ongeacht als je hem als jongere hebt . |
| |
| Webmeester |
16 September 2009 - 20:00 |
| @bart: 1,5 * 27 = 40,5 = 41 |
| |
| Bert Vos |
16 September 2009 - 18:36 |
@webmeester klopt de puntelling van de etappe van gisteren wel ? ik heb Ciolek als jongere gekozen , dan moet dat toch meer punten opleveren als die 41 punten die er nu bijstaan ? ik dacht 1,5 x als jongere |
| |
| arp feitsma |
14 September 2009 - 17:05 |
| ja hij gaat lekker folkert, het verhaal van de 9 kleine rennetjes die zaten op een fiets |
| |
| Webmeester |
14 September 2009 - 15:48 |
| Wat betreft doorgestreepte renners: de officiele uitslag van de Vuelta laat te wensen over. Daardoor kloppen mijn data soms niet; dit wordt altijd hersteld. |
| |
| Ike Simoncini |
14 September 2009 - 14:03 |
| ciolek is doorgestreept maar hij zit nog gewoon in de koers en gaat bovendien nog punten pakken voor me teams:) |
| |
| sackx patrick |
13 September 2009 - 11:13 |
david Garcia Dapena rijdt toch nog mee. Is doorsstreept in mijn ploeg. Nog ne bug zeker ;);) |
| |
| fherrema |
12 September 2009 - 19:35 |
| he arp er blijven maar weinig over zo. |
| |
| Alwin |
- |
| Dit weekend geen uitslagen, ik zit in Limburg/Belgie om Boogies extreme te fietsen |
| |
| Webmeester |
9 September 2009 - 14:14 |
| Ik was effe aan het bugfixen. De bug is er nu uit :-) |
| |
| arp feitsma |
9 September 2009 - 11:41 |
| wat is er aan de hand met de puntentelling? overal staan nulletjes |
| |
| Webmeester |
7 September 2009 - 10:41 |
| Het WK is inderdaad 1 toernooi en dus mag je tussendoor niet wisselen.
|
| |
| JP |
7 September 2009 - 10:19 |
Hallo webmeester, het WK staat als 1 tournooi op de kalender voor wegwedstrijd. Volgens de spelregels telllen zowel de tijdrit als de wegrit mee. De tijdrit is op donderdag en de wegrit op zondag. Mogen we nu nog twee keer wisselen voor de tijdrit en nog een extra keer voor de wegrit. Of is dit 1 tournooi a la een grote ronde, en hebben we ook voor de wegrit nog maar 2 wissels. Alvast bedankt voor je reactie. |
| |
| egidio verhoeven |
31 Augustus 2009 - 18:18 |
Bedankt voor je uitleg. helemaal super.
groetjes Egidio
de sprint vandaag was vandaag weer mooi. |
| |
| Webmeester |
31 Augustus 2009 - 13:56 |
farrar:
3e in etappe: 35*1,5 = 53
3e in algemeen: 10*1,5 = 15
3e in punten: 3*1.5*2=9
1e in jong: 7
maakt 84 punten
|
| |
| Manta |
31 Augustus 2009 - 11:29 |
Waarom is er een rode streep door Roman Kreuziger gezet ? Volgens mij rijdt hij nog steeds gewoon mee. |
| |
| leendert schwab |
31 Augustus 2009 - 09:55 |
Sorry sorry, de link is niet helemaal in orde, ik kreeg nl team "fotofinish" op mijn scherm, zie ik nu, en niet team vliegensvlug. Excuse moi. gruesse |
| |
| leendert schwab |
31 Augustus 2009 - 09:54 |
Hoi,
Doet Cavendish wel mee? (antwoord ja? ho stop, niet verder lezen en mij op de vingers tikken ;-) ) Hoe kan hij als hij niet mee doet toch 231 punten halen in het team van de dagwinnnaar? Ik zie hem ook niet in de uitslagen lijsten nl. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
31 Augustus 2009 - 09:02 |
@ Egidio
Volgens mij zit je niet helemaal goed met je x2 omdat je Farrar als sprinter hebt. Sprinters halen in de daguitslag alleen dubbele punten als er een vlakke etappe wordt gereden. Dit was een tijdrit, dus geen dubbele punten voor je sprinter.
Iemand corrigeert me wel als ik hier onzin sta te verkopen toch?
Super mooie sprint trouwens gisteren. Ben benieuwd wat Zutphen ons vandaag gaat brengen. |
| |
| egidio verhoeven |
30 Augustus 2009 - 19:05 |
kloppen de punten voor Farrar tijdens de proloog? 3e in uitslag is 35 punten 3e in klass. goudentrui= 10 35+10=45 x2 (heb hem als sprinter)= 90 i.p.v. 84 of doe ik iets niet goed? |
| |
| El diablo |
29 Augustus 2009 - 15:06 |
| duivels: precies 666 deelnemers! |
| |
| Jeremy Zeelen |
29 Augustus 2009 - 00:35 |
| http://www.lavuelta.com/09/ingles/resultados/crono.html?e=1 De starttijden van de proloog. Zubeldia start wel volgens dit schema, met rugnummer 31. Vino heeft 39. |
| |
| sackx patrick |
28 Augustus 2009 - 16:59 |
| Raar dat Tondo Xavier er niet tussen staat. |
| |
| Ike Simoncini |
28 Augustus 2009 - 15:00 |
| je kan ook beter op cyclingfever kijken voor een betrouwbare startlijst |
| |
| Ike Simoncini |
28 Augustus 2009 - 14:59 |
vino start voor astana dat is zeker die vuelta site is niet op to date |
| |
| Jeremy Zeelen |
28 Augustus 2009 - 14:00 |
| Voor zover ik heb meegekregen zal Zubeldia starten als de kopman nu Kloden niet mee doet. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |