| Jeroen |
12 November 2009 - 15:13 |
Tip: Jorien Voorhuis heeft goede benen en zal aankomende WB-wedstrijd gaan verrassen...
|
| |
| Jeroen |
12 November 2009 - 15:13 |
| Hup Jorien!!!! |
| |
| P.T. Groenhagen |
12 November 2009 - 00:17 |
Oké Alwin, opgelost zo. Bedankt ! |
| |
| Meneer Van Dale |
11 November 2009 - 17:04 |
| Super! Dankjewel. |
| |
| IJsmeester |
11 November 2009 - 16:07 |
| Tja mensen, er was iets behoorlijk misgegaan met de uitslagen. Alles hersteld. Zo ok?? |
| |
| Rob |
10 November 2009 - 20:11 |
Travis Wymenga i.p.v. Trevor Marsicano Kees Vervoort i.p.v. Keiichiro Nagashima
De eerste twee letters van de voornamen zijn in beide gevallen gelijk! |
| |
| schaatsfan |
10 November 2009 - 19:19 |
1. Kang-Seok Lee 34.80 2. Kyu-Hyeok Lee 35.02 3. Kees Vervoort 35.13 deze zegt mij ook niks Pieter. 4. Mika Poutala 35.17 5. Pekka Koskela 35.23 6. Joji Kato 35.32 7. Ryu Uehara 35.37 8. Jan Smeekens 35.40
Maar Alwin gaat zijn fout vast weer verbeteren.
|
| |
| P.T. Groenhagen |
10 November 2009 - 19:02 |
Hallo Alwin,
Nog steeds heb ik geen punten ontvangen voor Keiichiro Nagashima in mijn TOP TEAM. Keiichiro Nagashima was bijvoorbeeld op de eerste 500 meter in Berlijn 3de. Wat me opvalt is dat je in de uitslagen i.p.v. Keiichiro Nagashima de naam van een zekere Kees Vervoort hebt staan. Who the fuck is Kees Vervoort ! Deze Kees Vervoort heeft toch echt niet meegedaan hoor, tenminste niet aan de World Cup Schaatsen in Berlijn. Hopelijk wordt de fout snel opgelost en krijg ik alsnog mijn punten voor Keiichiro Nagashima.
Met vriendelijke groeten, P.T. Groenhagen, TOP TEAM.
|
| |
| Dirque |
9 November 2009 - 16:23 |
| En volgens mij missen de behaalde punten in de B-groep ook. |
| |
| Meneer Van Dale |
9 November 2009 - 13:13 |
| Is de puntentelling stuk? Ik mis bijvoorbeeld de punten van Nagashima en Marsicano. |
| |
| herman bosch |
8 November 2009 - 21:29 |
Het eerste weekend zit erop. Internationaal is er nu meer duidelijkheid. De 500 meter bij de heren kan meerder winnaars krijgen, bij de dames is het wolf tegen wang. De 1000 en 1500 meter waren voor Davis en Nesbitt. De lange afstanden 3000 m voor sablikova en de 5000 m voor onze 1e olympia-ganger Sven Kramer. De nederlandse dames zullen aan de bak moeten om nog medailles te gaan halen. Bij de heren zit het op de lange afstanden goed. Ben heel benieuwd naar de 1000 en 1500 meter bij de mannen of daar nog iets in zit tijdens de OS.
|
| |
| Ike Simoncini |
8 November 2009 - 18:49 |
PS boer en gerritsen rijden ook weer goed mee op de 500 en boer rijd zelfs een hele goede 1500 wust is er nog niet maar het seizoen is nog lang en fabris valt wederom tegen en mark tuitert rijd een uitstekende 1500 sablikova laat ook zien dat ze op de 1500 meter meetelt en schusler rijd wederom heel goed en wordt 3e op de 1500 friesinger is nog niet in topvorm maar dat is geen verassing haar knie is nog niet helemaal genezen
|
| |
| Ike Simoncini |
8 November 2009 - 18:46 |
Het eerste schaatsweekend zit erop en wat een prachtige slotdag Davis verpulverd wederom de concurentie en rijd een tot nu toe tegenvallende hadrick helemaal stuk Bokko wordt knap tweede en geeft daarmme aan dat hij kramer wel degelijk tegenstand gaat geven op de allround tournooien morrison krabbelt weer overeind en wordt naar behoren derde bij de dames gaat de 1500 zoals verwacht naar nesbit die uitsers sterk rijd groves valt wederom tegen en deze dure dame pakt tot nu maar weinig punten de vraag is of ze volgende week beter gaat rijden of dat we beter een andere schaatser in onze teampies kunnen zetten:) op de 500 meter neemt wolf revange op wang en wint met een hele sterke tijd bij de heren laat kato het wederom afweten en laat tucker fredriks zien dat hij nog steeds meedoet kodaira valt na haar sterke eerste dagen een beetje tegen en klassen komt er weer aan volgende week heerenveen van mij mag de wek heel snel voorbij gaan:)
|
| |
| Ike Simoncini |
7 November 2009 - 21:01 |
en dat was de tweede dag met een sterke marianne timmer die op de 1000 meter gewoon weer meedoet samen met margot boer en gerritsen kramer wint de 5000 voor bokko en de jong zoals verwacht alleen fabris valt toch wel behoorlijk tegen wouter olde heuvel,koen verweij en carl verheijen rijden ook een behoorlijke 5000 alleen skobrev weet zich daar nog tussen te rijden wang wint de 500 voor wolf en de ijzer sterk rijdende kodaira die ik zelf gelukkig in allewtee mijn teams heb gespeeld:))) en nesbit wint de 1000 met kodaire de puntenpakster op een tweede plaats morgen nog de 500 en de 1500 voor de heren en de dames en dan kunnen we de balans opmaken zowel wat de schaatsers betreft als speltechnisch
|
| |
| IKE B Keuze |
7 November 2009 - 14:00 |
Sjoo Het feest is begonnen jammer dat de nederlanders nog niet zo best presteren maar het is nog geen februari opvallend sterk rijden davis en sablikova die de concurentie verpulveren ook verrassend sterk rijd joon mun die de B groep op de 500 wint en op de 1000 3e wordt in de A groep achter de verrassend goed rijdende lalenkov tgenvaller zijn kato en fredricks op de 5oo en fengton yu maar persoonlijk had ik daar nog niet veel van verwacht omdat die laatste nog helemaal niet gereden heeft dit seizoen beckert en schusler bewijzen dat ze goed in vrom zijn op de 3000 en klassen lijkt een beetje op de weg terug al zal ze nog beter moeten worden om op de OS een rol van betekenis te spelen ook simionato lijkt een stukje op de weg terug helaas werd ze op de 1000 gedikwalificeert nadat ze 2e was geworden sjoo het is nu twee uur dus we gaan weer beginnen:) have fun
|
| |
| herman bosch |
3 November 2009 - 20:51 |
Helena(en anderen) bedankt voor de felicitaties. Helana je had een goed begin en eind van het spel. Veel verschil in punten tussen onze teams zat in de voorjaarsklassiekers en de Giro. Je bent een deelnemer waar we volgende jaar in de wegwedstrijd rekening mee moeten houden. Qua allrounders is het schaatsen aardig in te schatten, maar bij metname de 500 meters ben ik benieuwd naar de verhoudingen. IKE an het schaatsspel doe ik mee. Het laatste bij dat spel is dat je halverwege het seizoen 1 keer 5 rijders kan wisselen. Het voordeel van effesportspellen is dat het wekelijks kan en daarmee het effect van blessures o.i.d. gedeeltelijk kunt wegpoetsen. |
| |
| helena v. dijk |
3 November 2009 - 17:16 |
| een beetje laat, maar bij deze wil ik Herman Bosch alsnog feliciteren met zijn prachtige overwinning! |
| |
| Ike Simoncini |
2 November 2009 - 18:10 |
voor de liefhebbers hier nog een erg leuk schaatsspel kost 5 euro per team maar de kenners kunnen hier geld verdienen
http://www.wielerspellen.be/schaatsspel/mijnTeams
|
| |
| Anne |
2 November 2009 - 15:12 |
@ Alwin Kruijt Spanjer Dank!
|
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
2 November 2009 - 15:10 |
| @anne: heb hem er tussen gezet (500000) |
| |
| Anne |
2 November 2009 - 14:31 |
| Op aanraden van Pastoor Poncke een berichtje achtergelaten. Mis bij de schaatsmeester helaas Rhian Ket in de mogelijkheden. Kan die nog worden toegevoegd? |
| |
| Ike Simoncini |
31 Oktober 2009 - 21:08 |
verder is het de vraag of wust weer op haar oude nivo komt en groenewold kan herstellen van haar blesure met kramer komt het wel goeg die hoeft zich voor een NK niet zo druk te maken en die zal echt pas op de OS gaan pieken daarachter gaan bokko en fabris voor zilver en brons strijden denk ik zo of kan een nederlander zich op de lange afstanden daar tussen mengen wat het sprinten betreft zullen wang en wolf bij de dames wel gaan domineren en bij de heren is er door het niet in vorm zijn van whoterspoon toch wel veel mogelijk wie gaat daar de 500 domineren? de 1000 en 1500 beloven ook heel spannend te worden met kans op nederlands succes maar daar tip ik toch davis en morrison als grootste kanshebbers zeker nu marsicano helemaal uit vorm blijkt te zijn bij de dames wordt het afwachten wat anni doet nu ze het duitse kampioenschap heeft over geslagen sablikova zal de lange afstanden wel domineren maar omdat ze op de OS moet pieken vraag ik me af of ze dat ook tijdens de world cup gaat doen het beloofd iig een spannend olympisch seizoen te worden succes allemaal |
| |
| Ike Simoncini |
31 Oktober 2009 - 21:01 |
inderdaad een lastig te voorspellen seizoen wie gaan er alrounden en wie gaan er het WK sprint overslaan dat zijn volgens mij de grote vraagstukken dit seizoen komt het nog goed met olde heuvel en gaan davis en morrison zich puur op de spelen richten of ook al rounden hoe zit het met de chinese sprinters en kunnen gerritsen en boer zich mengen tussen de topsprinters |
| |
| herman bosch |
31 Oktober 2009 - 12:25 |
Het is een schaatsseizoen met de olympische spelen erin. In Nederland is het een strijd om te plaatsen voor de World cups en is er een kwalificatiewedstrijd voor de spelen. Een Fabris, Bokko, Davis, Anschutz, Sablikova, etc. zullen veel beter het traject naar het piekmoment naar de OS kunnen uitstippelen. Maar voor het effesportspel, ben ik benieuw wie welke wedstrijden aan zich voorbij laat gaan.
|
| |
| IJsmeester |
28 Oktober 2009 - 11:32 |
| Heeft er nog iemand in de aanloop naar het schaatsseizoen iets te melden? Meningen, voorspellingen, feiten? Je kunt ze hier kwijt! |
| |
| Ed Roos |
18 Oktober 2009 - 17:19 |
Proficiat Herman, je bent duidelijk een van de meer geroutineerde spelers van de spellen van onze webmeester. Soms is het wel eens moeilijk om de discipline te houden om iedere week een wissel door te voeren en dan de blik weken vooruit te werken (tijdens de tour moet je eigenlijk al met WK en Vuelta bezig zijn). Je hebt dat dit seizoen duidelijk het beste gedaan.
Ook wederom mijn bewondering voor onze webmeester die deze spellen toch maar iedere keer in zijn eentje het hele jaar door beheert. Een schoonheidsfoutje zoals bij het WK doet daarbij echt niet terzake. Wellicht moet je gewoon wat mensen om hulp vragen. Indien gewenst kun je die van mij in ieder geval krijgen.
Over een kleine 3 weken is weer de eerste world cup Schaatsen. Er van uitgaande dat ijsmeester 2009 doorgang vindt ben ik weer van de partij. Het is natuurlijk een hele tour om alle schaatsers weer een puntenwaardering te geven. Wat doe je bijvoorbeeld met Whoterspoon en Klassen. Ik wacht met spanning af. |
| |
| Martin van Dam |
18 Oktober 2009 - 15:27 |
Herman,
Gefeliciteerd met je overwinning, ik vond dat je een zeer goed en constant jaar heb gespeeld en dat je met een behoorlijke voorsprong bent geeindigd.
Nogmaals proficiat, en we zien elkaar weer wel bij wegwedstrijd 2010 |
| |
| herman bosch |
18 Oktober 2009 - 07:16 |
Na een keer 4e en 3e te zijn geweest in de wegwedstrijd, eindelijk de overwinning. Het blijft een moeilijk opgaf om een goed team voor alle wedstrijden samen te stellen. Je hebt te maken met een factor valpartijen(bv. gesink in de tour) waar je niet vanuit kunt gaan. Verder zijn we dit seizoen verstoken van echt grote dopinggevallen voorafgaand of tijdens een grote ronde. Bedankt voor de felicitaties. Ike, ik reken op je concurrentie volgend jaar. Inderdaad nu op naar de ijsmeester 2009. Met de OS spelen er in is het maar de vraag wie rijd all-round toernooien en welke WC worden overgeslagen door de schaatsers, omdat ze niet in de voorbereiding passen. Succes allemaal met deze voorbereiding.
|
| |
| Bert Vos |
17 Oktober 2009 - 19:20 |
Ook namens mij proficiat herman bosch met je team raakie , vindt het een hele knappe prestatie !!!! We gaan ons nu weer verdiepen in het schaatsen . |
| |
| IKE B Keuze |
17 Oktober 2009 - 16:38 |
herman bosch alvast gefeliciteerd met de overwinning die kan jemet alleen lombardije niet meer ontgaan:) volgend jaar hoop ik het je wat lastiger te maken door vanaf het begin mee te doen heb de eerste periodes helaas gemist verder wil ik max een van me CF maatjes ook felicteren met een hele sterke 2e plaats bij zijn debuut en natuurlijk lennard die ook een heel sterk debuut maakt met een top 10 plaats op naar ijsmeester en het schaatsen |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |