| Webmeester |
9 December 2009 - 11:40 |
| Jaja, ik weet alleen niet zo goed hoe je dat moet inrichten. Heeft er iemand zin om dit te beheren? Of eens te overeggen wat ermee te doen? |
| |
| Gerda |
9 December 2009 - 07:51 |
weten jullie dat ff sport een eigen hyves heeft http://effesport.hyves.nl/ |
| |
| IJsmeester |
8 December 2009 - 16:46 |
| @fherrema: zie mijn bericht van 17 November 2009 - 14:32. Je mag wel wisselen... |
| |
| IKE B Keuze |
7 December 2009 - 18:56 |
avond schaatsliefhebbers weer een heerlijk schaatsweekendje geweest kramer laat zien dat hij gewoon goed is voor 2x indivueel goud op de OS en davis haalt stevig uit op de 1000 meter gerritsen laat ook weer zien dat ze een topper is en wordt tweede achter de ongenaakbare nesbit op de 1000 voor vrouwen groves wint de 1500 en toont zich een ware puntenpakster voor ijsmeester:) de tombola bij de heren 500 blijft doorgaan dit keer wint een ijzersterke kyu huk lee de 500 en an passant wordt hij ook nog tweede op de 1000 waarmee hij laat zien dat zonder davis hij de grote favoriet voor het WK sprint is bij de dames worden wang & wolf weer een en 2 voor de sterk rijdende shan wa lee en nao kodaira die op de 1000 toch wat tegenvalt bij de dames is het nog maar de vraag wie er gaan starten op het WK sprint voordat we een favoriet aanwijzen normaal zou je zeggen wang,wolf,gerritsen en boer maar het is uiterst twijfelachtig of deze 4 zullen starten op het WK sprint want voor ons extra puzzelwerk betekend:) ondertussen staat tommy V nog steeds aan de leiding gevolgd door max onze servische vriend die wij enthaussiast hebben gekregen voor het schaatsen en ijsmeester leuk dat hij het gelijk zo goed doet volgende week SLC zonder control M schaatsers en zonder rhian ket gelukkig heb ik alleen groothuis nog in me team dus volgende week een goede score:) |
| |
| IKE B Keuze |
7 December 2009 - 18:47 |
| zoals ik al zei ik vergipste me:) |
| |
| fherrema |
7 December 2009 - 16:59 |
nagashima,s punten kloppen nu wel(eerst niet) En met de wissel bedoelde ik in week 7 of die dan ook voor week 7 telde .maar ik begrijp nu dat die voor week 8geldt.maw het team datdat begint in het week 6 (13 en 14februari) is ook het team voor week 7. I
|
| |
| IJsmeester |
7 December 2009 - 16:31 |
| Wat is er mis met Nagashima's punten? Wat is er mis met Ike (die toch al wel genoeg punten haalt :O)? En hoezo zou je niet kunnen wisselen in periode 7? |
| |
| Ike Simoncini |
7 December 2009 - 15:13 |
| denk dat ik abuis ben:) |
| |
| IKE B Keuze |
7 December 2009 - 09:47 |
volgens mij gaat er idd iets niet goed had gister nog 2468 weekpunten en vandaag iets minder:)
|
| |
| fherrema |
7 December 2009 - 09:30 |
| dus in week 7 kun je niet wisselen?,tijdens de os.Ik mis ook nog wat puntjes van nagashima op de 1000mtr in de B groep. |
| |
| Ike Simoncini |
6 December 2009 - 21:46 |
| nope de TP telt niet mee |
| |
| Anne Joldersma |
6 December 2009 - 21:17 |
| Vraagje over de team pursuit. Telt die mee op de ranglijst? Worden daar punten voor toebedeeld? |
| |
| Ike Simoncini |
5 December 2009 - 17:05 |
yep was een mii avondje verheug me erg op vanavond mooi om te zien dat hadrick en moriison op stoom komen en davis partij geven leuk dat beckert sablikova ook onder druk zet dat kunnen nog mooie duels worden op de OS fabris valt alleen weer behoorlijk tegen hoop dat die een beter 5K rijd vanavond de 500 voor heren is ook erg leuk er ijn wel 20 kanshebbers voor het podium op de OS das wat anders dan het wang/wolf duel bij de dames al zat shang wa er mooi tussen gisteravond |
| |
| Tommy Ventoux |
5 December 2009 - 15:58 |
| Los van de pool wel mooie wedstrijden gezien zeg gisteren. Heerlijk die avondjes Calgary & SLC. |
| |
| Tommy Ventoux |
5 December 2009 - 15:56 |
| Loser ;-) |
| |
| Ike Simoncini |
5 December 2009 - 13:50 |
| jezus dit is niet nromaal meer 5e in het algemeen klassement en 4e in de subleague waar ik in speel:) |
| |
| fherrema |
5 December 2009 - 13:01 |
| he arpie jou wissel is wel doorgevoerd,zei ik toch |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
2 December 2009 - 10:10 |
| Voor mensen die niet kunnen wisselen: log in en ga naar http://www.effesport.nl/ijsmeester/2009/team/periode/4 |
| |
| Ike Simoncini |
24 November 2009 - 18:17 |
de beste 18 van het ISU klassment starten gewoon in de A groep dus nesbit start gewoon in calgary |
| |
| contro salsa |
24 November 2009 - 15:10 |
Als nieuwkomer kom ik maar weer met een vraag.Nu Nesbitt niet in Hamar heeft gereden op de 1500m, zal ze dan in Calgary in de B-groep moeten starten of kan ze op basis van haar notering in de totaalstand van de 1500m gewoon in de A-groep starten.
Alvast bedankt,
Contro salsa, Myrthe Jansen. |
| |
| Ike Simoncini |
24 November 2009 - 10:10 |
| Gewedlig colly zeker een pagina waar ik gebruik van ga maken:) |
| |
| Colly |
23 November 2009 - 23:32 |
Hallo ijsmeesters,
Wat ik altijd wel handig vind is om de teams en wissels van mijn medespelers in 1 overzicht te zien en om mijn eigen team of dat van een ander met alle teams te vergelijken. Ik heb hier een pagina voor gemaakt:
http://www.collywood.net/ijsmeester.php?compare=2939&periode=3&klassement=0
In dit geval worden de teams met het team van de huidige nummer 1 vergeleken. Helemaal rechts staat de wissel en onderstreept is de schaats(t)er die erin is gezet. Ik heb ook nog een kolom (2e van links) toegevoegd met de stand van de vorige ronde.
Ik heb de webmeester van deze pagina op de hoogte gebracht en met zijn toestemming plaats ik deze link hier. Er zijn vast meer mensen die een dergelijk overzicht ook handig vinden. De webmeester wil nog bekijken om zo'n pagina hier op de site zelf op te nemen. Maar vooralsnog kun je er op deze manier bij. Aangezien er redelijk wat bij elkaar geharkt moet worden duurt het trouwens wel eventjes voor een pagina is ingeladen.
Oh ja, als je op een (team)naam klikt dan worden alle teams met dat team vergeleken.
Enjoy en succes met puzzelen verder. Het wordt weer een hele klus om op alle grote toernooien met het beste team op het ijs te staan. |
| |
| Tommy Ventoux |
23 November 2009 - 20:19 |
| Walgelijk zeg, zo'n stelletje fanatiekelingen in één subleague moest gewoon verboden worden ;-) |
| |
| Arnoud Seldentuis |
22 November 2009 - 21:10 |
| Ik heb even gekeken naar je sub-leage. Das inderdaad een pittige sub-leage. |
| |
| Ike Simoncini |
22 November 2009 - 20:43 |
| lekker zeg sta je 8e in het algemeen klassement sta je nog 4e in de subleague van cyclingfever:) |
| |
| Ike Simoncini |
18 November 2009 - 18:05 |
| @contra yep dat klopt helemaal |
| |
| contro salsa |
18 November 2009 - 14:57 |
Hoi allemaal,
Ik speel voor het eerst mee met het spel IJsmeester.Wanneer ik de spelregels bekijk, zie ik dat ik elke week mag wisselen.Tussen de wedstrijden in Hamar en Calgary zitten twee weken, houdt dit in dat je dan ook twee wissels mag doorvoeren ?
Contro salsa Myrthe Jansen. |
| |
| IJsmeester |
17 November 2009 - 14:32 |
Mag je tijdens de Olympische Spelen wisselen? Anders dan met Wegwedstrijd geldt voor IJsmeester dat je elke week mag wisselen. In principe gaat je wissel in op zaterdag om 0:00 Nederlandse tijd. Als een toernooi eerder begint dan zaterdag geldt in principe dat je wissel gedaan moet zijn voor 0:00 de dag voor het toernooi. Dus begint een wedstrijd op donderdag dan gaat de database woensdag nacht dicht.
Maar de Olympische Spelen beginnen op zaterdag 13 februari (het schaatsen althans) en eindigen pas op woensdag 24 februari. Daar zit een zaterdag tussen en dus is er een extra wisselmogelijkheid. De wissel gaat in op 20 februari en geldt OOK voor de Olympische Spelen. Ik hoop dat het zo duidelijk is... |
| |
| Dirque |
15 November 2009 - 21:05 |
Vreemd, ik had Friesinger gewisseld voor Sablikova. Friesinger staat echter gewoon in mijn team voor de WB Heerenveen en heeft 0 punten gekregen.
Heb zo'n vermoeden dat mijn wissel niet goed verwerkt is. Kan je hier even naar kijken?
Alvast bedankt! |
| |
| Bart Schulte |
14 November 2009 - 13:07 |
| klopt het dat ronald mulder niet bij de schaatsers staat? |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |