| IKE B Keuze |
16 Januari 2010 - 11:05 |
moguh schaatsfans toch een aardig WK al is de spanning bij de mannen er wel behoorlijk af. de nederlanders doen het daar toch wel bijzonder goed jammer van die misslag van elgersma maar 3 man bij de top 10 is uitstekend en dus volgend jaar in heerenveen weer 4 sprinters op het WK ook de nedrlandse dames doen het bijzonder goed met 3 man bij de beste 16 halen die ook onverwachts 4 WK plaatsen binnen voor volgend jaar spannend is het daar wel nog 3 kanshebbers want ik denk niet dat wolf de top 3 nog gaat halen valpartijen daar gelaten yoshi zoals ik verwachte heel sterk en een shang wa lee die een voor haar doen ijzersterke 1000 meter rijd maar kan ze dat morgen ook weer o zijn haar benen dan verzuurd die 1000 op zo'n laaglandbaan ligt haar normaal toch wel erg zwaar het was leuk nachtwerk dat zeker speltechninisch mag ik niet klagen met yoshi kodaira en kyu huk lee moet ik goed gaan scoren en colly super dat je site het weer doet dat wordt gewaardeert |
| |
| herman bosch |
16 Januari 2010 - 10:22 |
Colly, perfect dat dit weer werkt! Wat een zak hooi, die Joon Mun. Die gaat gelijk uit mijn team, op de OS zal het ook wel niet met hem worden.
|
| |
| Colly |
15 Januari 2010 - 22:04 |
Ja, dat krijg je als je zelf niet meer zo goed gaat, dan heb je minder behoefte om alle teams op een rij te bekijken en te zien dat anderen wel een full house in de baan hebben. ;) Had 't prikbord ook niet gelezen.
De site doet het weer. Hier nog even een keer de link:
http://www.collywood.net/ijsmeester.php?compare=2939&periode=10&klassement=0
Oh ja, als je dus op een (team)naam klikt dan worden alle teams met dat team vergeleken.
Succes verder met het bouwen aan de teams. |
| |
| IKE B Keuze |
15 Januari 2010 - 20:09 |
ja herman had al gezien dat jij er goed bijstaat had zelf normaal gseproken 4 sprinters gehad maar helaas er valt er al een af:( zo zie je maar dat je ook een beetje geluk moet hebben denk dat we na het WK vlak bij elkaar zullen staan dus het blijft spannend succes vanacht maar niet te veel:)) |
| |
| herman bosch |
15 Januari 2010 - 19:45 |
Inderdaad jammer dat de site van Colly het niet meer goed doet. Heb namelijk 5 sprinters(als ze maar in de benen blijven) en volgens mij zijn er niet veel die dat hebben. Eens kijken waar we na dit weekend weer staan in het klassement. Na het Ek gezakt naar de 85e plaats dat was toch even schrikken. Vanaf volgende week het team weer ombouwen voor de OS. |
| |
| Ed Roos |
15 Januari 2010 - 09:19 |
| Kan ik nu al niet meer wisselen ?? Ik heb MO ingebracht en dat lijkt nu toch opeens niet meer zo'n goede keuze |
| |
| IKE |
13 Januari 2010 - 20:18 |
| wel jammer dat de site van colly het niet meer doet dat is een gemis:( |
| |
| IJsmeester |
12 Januari 2010 - 13:33 |
| @Gerrit: je hebt gelijk. Dat ging al vaker mis. Dank voor je oplettendheid. |
| |
| Gerrit Fortuin |
11 Januari 2010 - 12:57 |
Alwin De Poolse Wozniak en Wojcicka toch nog nakijken en bij de ploegen bijtellen want hier zit toch een foutje,omdat Wojcicka in de uitslag onder haar tegenwoordige naam staat . |
| |
| Ike Simoncini |
10 Januari 2010 - 20:51 |
dat wordt volgende week met de billen samengeknepen naar het WK sprint kijken zeg heb strax 4 sprinters staan maar als er een onderuitgaat net als bokko kan ik het shaken blijven ze alle 4 staan dan ziet het er goed uit:) |
| |
| Gerrit Fortuin |
10 Januari 2010 - 20:31 |
| IJsmeester denk aan de punten van Wojcicka |
| |
| Ike Simoncini |
9 Januari 2010 - 11:55 |
iig bedankt voor het snelle verwerken:) jammer dat de site van colly deze keer niet goed werkt zie wel dat de meesten toch voor dezlfde teams hebben |
| |
| IJsmeester |
9 Januari 2010 - 11:26 |
| ...en als er dan ineens een kat over je toetsenbord loopt die ervoor zorgt dat elk team nu 16 schaatsers heeft dan heb je een probleem. Stomme kat |
| |
| Ike Simoncini |
8 Januari 2010 - 18:44 |
| hoop dat de webmaster morgen een beetje vroeg de teams heeft verwerkt dan kan ik voor het EK start nog effe kijken hoe de concurentie erbij staat:) |
| |
| IJsmeester |
8 Januari 2010 - 12:12 |
Dat komt, lieve mensen, omdat ik dit spel wil winnen en niet wil dat jullie kunnen wisselen. nee serieus, foutje van mijn kant. De database is weer open. Veel plezier allemaal dit weekend. |
| |
| contro salsa |
8 Januari 2010 - 11:53 |
Ik sluit me aan bij de twee vorige opmerkingen, zit inderdaad met hetzelfde probleem.
Contro salsa |
| |
| Drad |
8 Januari 2010 - 11:28 |
| sorry voor de vraag, maar waarom is database gesloten vóór de gestelde termijn voor periode 9?, groeten van Max |
| |
| Andre Kooij |
8 Januari 2010 - 11:28 |
Ik wil graag wisselen (Boer->Kodaira), maar de wisselmodule is niet actief. Wisselen is toch mogelijk t/m vrijdagavond?? |
| |
| Ike Simoncini |
3 Januari 2010 - 14:17 |
@herman goede korte analise:) helemaal mee eens verassingen op het WK sprint zouden angemuller en fatkulina kunnen zijn maar ga daar niet op gokken een misslag is al voldoende om een podium plaats mis te lopen vraag me af of de 1000 meter van wolf voldoende is voor een podiumplaats |
| |
| herman bosch |
3 Januari 2010 - 11:14 |
| IKE, inderdaad. Ben ook zeer benieuwd naar de verdeling van schaatsters voor het EK Allround en WK Sprint. Voor het Wk Sprint zijn nogal wat afmeldingen en hoeft geen verrassende winnaar op te leveren. Echter schaatsers die anders top 10 rijden en kunnen nu misschien het podium halen. Op het EK Allround verwacht ik geen verrassingen op het podium. |
| |
| Ike Simoncini |
3 Januari 2010 - 11:04 |
nog een weekje voor we weer verder gaan ben benieuwd naar alle wissels
|
| |
| Daniel Niezink |
22 December 2009 - 20:22 |
Dag IJsmeester, het is gefikst! Gister stonden er geen wisselperiodes in het menu, ondanks dat ik was ingelogd. Vanaf vandaag staan ze er wel in. Merci!
|
| |
| IJsmeester |
22 December 2009 - 12:02 |
@Daniel Niezink: Dan heb je niet de goede periode gekozen of ben je niet ingelogd. Als je ingelogd bent kun je in het uitklapmenu kiezen voor wisselperiode (in dit geval de eerste na worldcup Salt Lake city. |
| |
| Daniel Niezink |
21 December 2009 - 17:31 |
vraagje: de "wisselen" knoppen worden niet weergegeven bij mij. Is dit te verhelpen?
|
| |
| contro salsa |
18 December 2009 - 17:19 |
| t werkt weer oke |
| |
| contro salsa |
18 December 2009 - 14:18 |
Wanneer er geen toernooien zijn blijft de database geopend tot en met vrijdag.Waarom kan ik dan nu op vrijdag geen wissel meer doorgeven ???
Contro salsa |
| |
| Pastoor Poncke |
11 December 2009 - 17:20 |
| Ah, dat had ik zelf kunnen bedenken... ;-) |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
11 December 2009 - 13:24 |
| http://twitter.com/effesport natuurlijk |
| |
| Pastoor Poncke |
11 December 2009 - 12:34 |
| En wat is het twitteradres? |
| |
| Webmeester |
9 December 2009 - 11:41 |
| en natuurlijk hebben we onze eigen twitter... weer zoiets waar ik geen verstand van heb. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |