| Gerrit Fortuin |
21 Februari 2010 - 13:30 |
IJsmeester
Als ik het goed begrijp gaat de telling nu niet meer volgens de spelregels, omdat Olympischespelen in periode 15 is en de wissels pas in de volgende Tournooi periode mee zouden mogen tellen.
Misschien zie ik het niet goed,maar weet niet beter dat het bij al je Tournooi of Ronde spellen zo gaat.
Gerrit |
| |
| Florus van Emst |
21 Februari 2010 - 12:25 |
| Volgens mij mis ik Wiggins in de lijst van de Wegwedstrijd. |
| |
| IJsmeester |
21 Februari 2010 - 01:06 |
Nu kun je ook via effesport teams vergelijken met elkaar: http://www.effesport.nl//ijsmeester/2009/headtohead |
| |
| Martin van Dam |
20 Februari 2010 - 14:17 |
| Sorry Alwin ik heb Rodriquez al gezien. |
| |
| Martin van Dam |
20 Februari 2010 - 13:56 |
Alwin,
Volgens mij mis ik Joachim Rodriquez bij de wegwedstrijd?? |
| |
| IJsmeester |
18 Februari 2010 - 16:34 |
Voor vragen over wisselen: zie http://www.effesport.nl/ijsmeester/2009/spelregels#wisselen |
| |
| fherrema |
18 Februari 2010 - 15:18 |
| Als je een wissel plaatst waneer gaat ie dan in,en geldt die dan t/m zondag 21januari week7.En kun je dan op maandag 22januari week 8 weer wisselen? |
| |
| Ike Simoncini |
17 Februari 2010 - 22:08 |
| yep die telt gewoon |
| |
| Bert Vos |
17 Februari 2010 - 17:24 |
| Telt de wissel die je deze week doet ook nog voor de OS ? |
| |
| Ike Simoncini |
17 Februari 2010 - 14:45 |
| gerritsen heeft altijd wat als er een groot tournooi is ik durfde haar niet te spelen deze OS |
| |
| Ed Roos |
17 Februari 2010 - 13:46 |
Na de val van Gerritsen kan ik het wel een beetje schudden bij het schaatsspel. Ze had voor mij bij de 500m toch ongeveer 500 pnt binnen moeten brengen.
Wegwedstrijd al lekker vroeg open gesteld. Alleen de ploegindicatie is bij vrijwel iedere renner fout, zal wel wat met sorteren fout zijn gegaan. |
| |
| Wegwedstrijd |
15 Februari 2010 - 15:50 |
| @Ike: Nu wel (1090). Hij staat niet op http://www.uci.ch/templates/BUILTIN-NOFRAMES/Template1/layout.asp?MenuId=MTU4MTU&LangId=1 |
| |
| Ike Simoncini |
13 Februari 2010 - 14:39 |
| zie dat sastre er niet tussen staat op de rennerslijst |
| |
| Ike Simoncini |
13 Februari 2010 - 13:21 |
hoop dat collywood niet vergeet zijn site te updaten:) hij staat weer bijna op de 1e pagina |
| |
| fherrema |
12 Februari 2010 - 17:52 |
| okee bedankt voor de snelle reactie |
| |
| Ike Simoncini |
12 Februari 2010 - 17:52 |
mooi dan kunnen we strax snachts onder het schaatsen kijken aan ons wegwedstrijd teampie knutselen:) zie wel dat de categorien van de wedstrijden niet kloppen giro zal wel B groep zijn en romandie niet |
| |
| Wegwedstrijd |
12 Februari 2010 - 16:43 |
| Druk bezig met wegwedstrijd dus niet gezien dat de database al dicht was.Hij is open t/m vanavond. |
| |
| Gerda Groenhagen |
12 Februari 2010 - 15:31 |
Hallo Alwin
Ook mijn laatste wissel is niet doorgevoerd, maar de wissel periode is volgens mij ook nog niet voorbij maar toch kun je ook niet meer wisselen.
|
| |
| fherrema |
12 Februari 2010 - 15:27 |
| mijn laatste wissel is niet doorgevoerd,waarom niet? |
| |
| IJsmeester |
10 Februari 2010 - 13:32 |
Ik heb zowel voor http://www.schaatsspel.be/osSchaatsspel als voor http://www.terbeke.org/schaatstoto/index.php3 een subleague gemaakt (beide subleagues heten effesport). Doe mee!
|
| |
| Ike Simoncini |
7 Februari 2010 - 09:09 |
voor de liefhebber is er nog een aardige OS schaatstoto
http://www.terbeke.org/schaatstoto/index.php3 |
| |
| Gerda |
3 Februari 2010 - 09:49 |
HALLO ALWIN,
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN NOG VELE JAREN. MAAK ER MAAR EEN MOOIE DAG VAN. |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
28 Januari 2010 - 11:21 |
wellicht intersessante link over de olympische kwalificaties en gekwalificeerden: http://sites.google.com/site/olqual2010/Home |
| |
| de concurrent |
26 Januari 2010 - 17:29 |
Cyclingfever 1, 2 en 3 van het klassement... |
| |
| Jeroen |
26 Januari 2010 - 13:48 |
| Zit te denken om bij Unibet een accountje aan te maken en te gokken dat onze Sven 2x goud gaat pakken. Hoe zien jullie mijn kansen? |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
18 Januari 2010 - 10:33 |
| @sjonnie: ja |
| |
| Sjonnie Deef is |
17 Januari 2010 - 22:15 |
| Mag er tijdens de Olympische Spelen (gewoon volgens de regels) gewisseld worden ? |
| |
| Ike Simoncini |
17 Januari 2010 - 07:58 |
zo dat was dan het WK sprint met een toch wel erg tegenVALLENDE poutela:) wel een prachtige snoekduik op de 500 yoshi blijkt een echt puntenpakster en pakt iets minder punten dan shang wa lee dit WK is overigens wel het tournooi van de lee's want buiten de winst van shang wa en kyu huk wordt kang suk knap tweede denk niet dat veel mensen dat verwacht hadden de nederlanders doen het toch bijzonder goed vooral de dames verassen met 3 stuks bij de beste 16 waardoor we volgend jaar op het WK sprint in heerenveen zowel 4 mannen als vrouwen aan de start hebben nu op naar de OS en de TDU waar de sky trein net voor een stuntje zorgde door de cancer classic te pakken met plaats 1 voor henderson en plaats 2 voor sutton want ja het wielerseizoen komt er ook weer aan veel succes met puzzelen voor de OS |
| |
| Ike Simoncini |
16 Januari 2010 - 18:21 |
mooi gespeeld ed 5 sprinters die ook nog eens meedoen jij komt zeker de top 50 weer in misschien zelfs de top 25 zo kan het ook ipv op die veilige allrounders spelen al was het dit keer extra lastig omdat niet helemaal duidelijk was wie er op het WK sprint zouden starten er waren bijvoorbeeld over gerritsen en boer geruchten dat ze niet naar het WK sprint zouden gaan maar zeker was het niet en als ze wel waren gegaan hadden yoshi en wolf niet zoveel punten opgeleverd als nu
|
| |
| Ed Roos |
16 Januari 2010 - 17:51 |
Omdat op het WK sprint net wat meer punten zijn te verdienen dan op het EK had ik mijn team meer op het WK geënt. Dus vorige week meteen 100 plaatsen gezakt. Jammer dat Wang toch niet gestart is, maar met Yoshi, Wolf, Kodaira, KH Lee en Poutala (spijtig van zijn misslag) haal ik hopenlijk een deel van die 100 plaatsen weer terug. Het niet starten van Mo gaf me wel wat extra puzzelwerk voor het OS team. Voor de rest iedereen succes gewenst en na dit weekend veel wijsheid voor de lange wisselperiode van 4 weken naar de OS.
Overigens lijkt mij Hedrick een vrij gevoelig mens, ik vraag me af hoe hij de miskraam van zijn vrouw verwerkt. Hij zal zijn vrouw nu moeten steunen en dat zal invloed heben op zijn voorbereidingen. Ook weer iets om rekening mee te houden. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |