| Wilko Roeterd |
24 Mei 2010 - 15:16 |
| Betrft de wegwedstrijd 2010 |
| |
| Wilko Roeterd |
24 Mei 2010 - 15:16 |
bouletrapper heeft in week 10 een team staan die meer punten telt dan de toegestanne 10.000.
Klopt dit wel?
Gr Wilko
|
| |
| IKE B Keuze |
23 Mei 2010 - 22:44 |
| vraagje zie dat john doe nog op de rennerslijst staat voor 0 punten mag je die kiezen zodat je 300 punten meer aan je TDF team kunt besteden |
| |
| alwin kruijt spanjer |
23 Mei 2010 - 11:58 |
Ik zal er maandag naar kijken. is vast een fout record in de database waar ik nu niet bij kan. vandaag hopelijk een mooie etappe in de Giro. Heb er zin in! |
| |
| Ike Simoncini |
22 Mei 2010 - 10:16 |
| hij heeft er 8 maar een keer 1e en een keer 2e is 12 |
| |
| Ike Simoncini |
22 Mei 2010 - 10:14 |
| gaat ook iets niet goed met pozzato heef nu 10 punten zou er 12 moeten hebben |
| |
| Wegwedstrijd |
21 Mei 2010 - 10:43 |
| @Ike: dat klopt inderdaad niet. Vreemd. Ik denk dat er iets verkeerd staat in de database maar daar kan ik nu niet bij. Wordt hersteld natuurlijk. |
| |
| Ike Simoncini |
20 Mei 2010 - 20:03 |
| de giro punten worden verspreid over periode 9/11 gegeven dat hoort toch niet? |
| |
| Gerrit de Wit |
20 Mei 2010 - 18:16 |
| Meld me aan voor een subleaque met het goede wachtwoord,maar krijg steeds de mededeling:aanmelden mislukt.Wat doe ik fout??????? |
| |
| Goudhaantje |
18 Mei 2010 - 13:36 |
Lastig nog om wat landen uit te kiezen. Wie halen er de laatste 4? Gaat Messi het doen? Zal eindelijk Amerika eens goed scoren? Hoe zal........???? |
| |
| Strafschop 2010 |
18 Mei 2010 - 11:15 |
Voor wie het gemist heeft: we hebben nu ook een WK voetbalspel voor het WK in Zuid-Afrika. Kies maximaal 10 landen die punten voor je scoren. Schrijf je in op http://www.effesport.nl/strafschop |
| |
| alwin kruijt spanjer |
9 Mei 2010 - 12:21 |
foutje met icoontjes, had geen invloed op de punten. dank dat je het opmerkt! |
| |
| Andre |
9 Mei 2010 - 01:03 |
| Bij een aantal ploegen (in de top van het klassement) zie ik dat Nibali en Farrar gekenmerkt zijn als jongere. Dat klopt niet, want ze zijn allebei niet na 01.01.1985 geboren. |
| |
| Webmeester |
8 Mei 2010 - 19:41 |
Benieuwd of de uitslag al verwerkt is? Volg effesport op twitter:
http://www.twitter.com/effesport |
| |
| PouPoe |
8 Mei 2010 - 11:20 |
Inizia! Nog 2 uurtjes en het begint. Ik ga straks lekker een uurtje of twee langs het parcours staan en dan weer snel op de fiets naar huis om verder te genieten! |
| |
| Martin van Dam |
8 Mei 2010 - 09:46 |
Vandaag de start van de Giro in ons eigen land. Voor mij is de Giro de laatste jaren de mooiste en spannenste ronde geweest.
Dit jaar is de Giro weer bijzonder zwaar zeker met in de laatste week de beklimmingen van de Zoncolan de Kronplatz, de Gavia en de Mortirolo.
De topfavorieten zijn voor mij Evans / Basso / Sastre alleen ben ik benieuwd naar het vormpeil van deze jongens. Sastre heeft dit seizoen nog niets laten zien en ook Basso heeft nog geen bijzondere prestaties geleverd. Wat betreft Evans moet ik nog zien of hij de laatste zware week goed zal verteren aangezien zijn vormpeil in de Waalse klassiekers op vrij hoog was.
Wat betreft de outsiders kunnen genoemd worden Vinokourov, sterk in LBL en in Trentino. Bruseghin de laatste jaren goed op dreef in de Giro, Simoni de oude rot gaat hij voor een tripple op de Zoncolan? Wat kan de op het laatst opgeroepen Nibali die samen met Schmyd en het talent Kyserlovski een sterk team voor Liquigas vormen? Ook moeten nog jongens als Pozzovivo / Wiggins en vanderVelde worden genoemd.
Van Cunego en Garzelli verwacht ik dat ze wat ritten opzoeken die voor hen geschikt zijn.
Wat ik dit jaar wel mis zijn de aanvallers, die de laatste jaren de Giro kleur hebben gegeven zoals Ricco, Di Luca, Sella, Pellizotti, Piepoli.
Ik verwacht dan ook een vrij passieve koers die op tactiek beslist gaat worden want van de favorieten zijn Evans, Sastre en Basso geen echte aanvallers maar vooral tempoklimmers.
Van de Talenten hoop ik dat Mollema wat leuke dingen kan gaan laten zien maar ik snap toch echt niet dat Rabobank in eigen land niet met Gesink of Menchov als kopman start zeker voor Gesink die ik in deze koers meer kans geef dan in de Tour.
Wat betreft de sprints moeten we uitzien naar het duel tussen Greipel en Petachi/Farrar al verwacht ik niet al te veel sprints in deze Giro want de meeste aankomsten zijn toch vrij lastig.
Vandaag de proloog hier verwacht ik een duel tussen Millar en Wiggens met Vino als outsider.
Allemaal veel plezier toegewenst de komende 3 weken. |
| |
| Ike Simoncini |
6 Mei 2010 - 10:21 |
| wordt romandie nog verwerkt bij wegwedstrijd? |
| |
| Rosa Nostra |
6 Mei 2010 - 09:52 |
Nibali staat er nu bij. Wat weer een drama... |
| |
| fherrema |
5 Mei 2010 - 16:03 |
| ipv van pelizoti,wil ik nibali in mijn team doen ,maar hij komt niet in de lijst voor.(team voor rosanostra 2010) |
| |
| IKE B Keuze |
5 Mei 2010 - 09:39 |
zo en ook geen freire er gebeurt meestal wel wat voor zo'n grote ronde maar met pelli,valja,freire,benatti verdwijnen er toch wel 4 hele belangrijke en veel gespeelde renners zo vlak voor de start |
| |
| helena v. dijk |
4 Mei 2010 - 19:41 |
| BENNATI start ook niet !!!!!!! |
| |
| IKE B Keuze |
3 Mei 2010 - 17:43 |
potjandorie waarom doet de UCI pas nu bekend maken dat pellizoti niet start stelletje engnekken dat hadden ze al 4 weken geleden kunnen doen ten eerste vind ik het walgelijk dat ze op deze manier(vlak voor de giro) zoiets doen zodat het zoveel mogelijk impact maakt beseffen ze niet dat ze het wielrennen daar geen goede dienst mee bewijzen en ten tweede it ik nu mooi met pelli in me teampies |
| |
| IKE B Keuze |
2 Mei 2010 - 11:52 |
Laatste dagje van romandie en wederom verbaast sagan met zijn sterke rijden ongelooflijk zo jong en zo sterk opvallen is dat er dit jaar veel meer tealent doorbreekt kreder,tejay van garderen, taarame ze doen het allemaal bijzonder goed maar ook een spilak begint eindelijk weer op stoom te komen na zijn slechte jaar en wint gister de etappe hoop dat jussi veikanen ook nog wat van zich laat zien en wie weet gaan guldhammer,sicard en alex rasmussen ook wel een heel goed jaar hebben opvallend in romandie is in ieder geval het slechte rijden van kreuziger wat mij dan speltechnisch gezien goed uitkomt:) tot slot volgend jaar komen er nog 4 kredertjes bij want het zijn 3 broers en twee volle neven die allemaal koersen en allemaal goed zijn wesley was gister al 2e in een koers voor jongeren en ook raymond is goed bezig die familie gaat er voor zorgen dat we de komende jaren gewoon meedoen met 9 man op het WK:) |
| |
| IKE B Keuze |
1 Mei 2010 - 14:40 |
twee keer bij de beste 30 is ook wel sterk hoor daar had ik van tevoren voor getekend
|
| |
| Florus van Emst |
30 April 2010 - 09:47 |
niks persoonlijks hoor, maar ik hoop van wel! en die andere 25 ą 30 die bij beide spellen tussen ons in staan ook .... ;-)) |
| |
| IKE B Keuze |
29 April 2010 - 06:10 |
thanks florus het gaat idd wonderbaarlijk goed nu maar hopen dat ik niet te vroeg gepiekt heb:) |
| |
| Florus van Emst |
28 April 2010 - 20:46 |
| Gefeliciteerd Ike; zowel hier als bij de Eendagskoersen van sportpools.net op 1. Echt grote klasse!!! |
| |
| IKE B Keuze |
28 April 2010 - 17:39 |
wow die sagan wint weer een etappe in romandie dat wordt echt een toppertje en kreder ook weer netjes in de top 10 de nieuwe lichting komt eraan |
| |
| Jan Blokland |
26 April 2010 - 12:40 |
Hoi Ike,
Wat ga je weer goed joh met beide teams. Goed van je om Vinokourov er al in te hebben. Alleen vraag ik mij af waarom hij 50 punten heeft gekregen. Ook bij andere renners klopt het volgens mij niet helemaal. LBL is volgens dit spel een D-koers, dus 40 punten voor de eerste. Maar Alwin zal het nog wel aanpassen denk ik. Verder succes. Groetjes Jan |
| |
| IKE B Keuze |
25 April 2010 - 16:46 |
| WAT EEN HELD DIE VINOKOEROV:)))) |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |