| Pollus |
12 Juni 2010 - 19:54 |
| Bij Strafschop 2010 kan ik nog steeds teams kiezen. Het WK is echter al begonnen. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
12 Juni 2010 - 19:14 |
terug van vakantie. Ik kies altijd landen en plekken met zeer beperkt internet... Maar goed: er is iets niet goed gegaan, dat is hersteld.
De wisselperiode voor de ronde van Zwitserland is verlengd tot maandagavond. Iedereen heeft zo hetzelfde voordeel / nadeel en ook nog de tijd om te wisselen.
|
| |
| Martin van Dam |
12 Juni 2010 - 13:59 |
Het zou ook nog mogelijk zijn om voor de optie te kiezen dat je je wissel voor de Ronde van Zwitserland tot een maandag 14.00 zou kunnen doorgeven als Alwin dit zou kunnen redden.
Er is dan namelijk toch nog niets beslist in deze ronde en dan zou je voor de toe te passen wissel voor deze ronde geen dagpunten toekennen voor de eerste 2 ritten om zo voorkennis te vermijden.
Het zou toch wel jammer zijn als er niet nog eens gewisseld zou kunnen worden voor de Ronde van Zwitserland aangezien dat in het voordeel is voor de mensen die zich meer hebben georienteerd op de Dauphine. |
| |
| Wilko Roeterd |
12 Juni 2010 - 11:40 |
| Mijn wissel wiggins er uit geesink er in. |
| |
| Andre Kooij |
11 Juni 2010 - 23:31 |
| Mij lukt het ook niet om te wisselen. De wissel die ik graag wil doen is Basso eruit en A. Schleck erin. |
| |
| Jan Blokland |
11 Juni 2010 - 22:45 |
| 't'Ja, erg vervelend allemaal, maar Alwin kennende komt het allemaal goed. Maar voor de zekerheid hier maar even mijn wissel voor deze week. Leipheimer voor Bennati. Succes verder allemaal. |
| |
| Florus van Emst |
11 Juni 2010 - 22:02 |
Het lijkt mij ook eerlijker om deze week geen wissels toe te staan en dan bijvoorbeeld volgende week twee wissels mogelijk te maken. Jammer voor de Ronde van Zwitserland, maar dan in ieder geval geen nadeel met het oog op de Tour. Voor het geval er deze week toch nog gewisseld mag worden: Steenwijker Armada: Klöden erin in plaats van Bennati. |
| |
| debbie van dijk |
11 Juni 2010 - 20:46 |
| de wissels zullen denk ik niet doorgaan, maar je weet het nooit! (in het leven) sastre eruit t. martin erin! team debbie |
| |
| Gerrit de Wit |
11 Juni 2010 - 18:52 |
team FC MILJUNOV
Ivan Basso eruit en Andreas Kloden erin. BVD |
| |
| Ed Roos |
11 Juni 2010 - 15:56 |
| Alwyn kennende komt er een oplossing die voor iedereen hetzelfde uitpakt en niet uitsluitend voor een enkeling die zijn wissel via e-mail doorgeeft. Ik wacht dus gewoon even af. In het uiterste geval heeft iedereen gewoon één wisselmogelijkheid minder, het zij zo. |
| |
| Martin van Dam |
11 Juni 2010 - 14:01 |
Hierbij mijn wissels voor de volgende ronde de Ronde van Zwitserland, ik heb Alwin ook al op de hoogte gesteld;
Team Dammagic:
Nibali er uit Armstrong er in
Team Damrunners:
Contador er uit Kreuziger er in. |
| |
| wietze van der meer |
10 Juni 2010 - 21:41 |
| ik ben vanaf nu tot maandagavond afwezig en kan dus niet meer wisselen. Mocht morgen het probleem opgelost zijn geef ik nu aan dat mijn wissel voor deze week is: Basso eruit en A.Schleck erin. Verzoek aan de webmeester om voor mij deze wissel uit te voeren als het systeem het weer doet. Zoniet dan zie ik het maandag wel weer welke oplossing er uit is gekomen. Dit verzoek heb ik ook naar de webmeester gemaild. |
| |
| RIMENNO |
10 Juni 2010 - 21:26 |
| vrijdag sluit normaal de wissel periode van deze week dat kost je een wissel |
| |
| Vincent |
10 Juni 2010 - 21:09 |
Het probleempje bij mijn subleaque heeft zich vanzelf opgelost. Een ieder veel plezier bij het WK2010! |
| |
| Arnoud Seldentuis |
10 Juni 2010 - 20:03 |
Alwin is inderdaad op vakantie. Wat ik heb begrepen is dat de vervangende webmeester het probleem niet op kan lossen. In ieder geval schrijft hij/zij dat uit naam van Alwin. Verder komt Alwin volgens mij dit weekend weer terug. Er komt vast een chique oplossing en anders morgen maar mailen, hoewel dat veel werk wordt voor alwin. |
| |
| Martin van Dam |
10 Juni 2010 - 15:32 |
Zou iemand willen reageren indien hij meer weet over wanneer het probleem met de wegwedstrijd is opgelost. Is Alwin soms op vakantie en niet bereikbaar??
Anders wordt het straks massaal mailen naar de Webmeester om je wissel door te geven voor de Ronde van Zwitserland |
| |
| wietze van der meer |
10 Juni 2010 - 10:35 |
| Is het al bekend wanneer het probleem bij wegwedstrijd is opgelost? |
| |
| Martin van Dam |
9 Juni 2010 - 09:51 |
| Wanneer kan de webmeester het probleem met de Wegwedstrijd oplossen want nu is het niet mogelijk om te wisselen?? |
| |
| Vincent |
8 Juni 2010 - 17:53 |
Misschien wil de webmeester ook even kijken bij Strafschop 2010. In mijn subpoultje De Goudhaantjes zijn 12 spelers aangemeld, terwijl er maar 11 daadwerkelijk in het poultje "zitten". |
| |
| Wilko Roeterd |
7 Juni 2010 - 18:17 |
hahahaha
Kan gebeuren toch. Meer punten zo.
HAhaha |
| |
| alwin kruijt spanjer |
6 Juni 2010 - 11:40 |
namens de webmeester excuses. Webmeester is zelf niet in de mogelijkheid om de standen bij te werken. Hij heeft dit aan mij overgedragen en volgens mij is het niet helemaal goed gegaan. Ik leg zo snel mogelijk contact met de webmeester om dit probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
|
| |
| IKE B Keuze |
6 Juni 2010 - 11:37 |
| hmm of ik ben dronken of alle teams hebben nu ineens 18 renners:) |
| |
| IKE B Keuze |
4 Juni 2010 - 08:35 |
@RUVU zie dat je kiserlovski als jongere had bij rosa nostra goede keuze je hebt als een van de weinige harde kern spelers hier nog een goede klassering gehaald in deze onvoorspelbare giro als je nibali ook had gehad had je wss gewonnen:) |
| |
| Ruvu |
31 Mei 2010 - 07:33 |
@ IKE
Cataldo was ziek |
| |
| IKE B Keuze |
29 Mei 2010 - 10:56 |
sjoo effe mijn kijk op deze giro speltechnisch gezien was het helemaal ruk pelli die afviel zorgt ervoor dat ik geen grote voorsprong heb en nibali waarvan ik dacht dat hij zich voor de tour zou sparen en zou gaan knechten maakt het helemaal erg verder vallen jokers als pozzovivo en serpa heel erg tegen en had ik van het caisse trio eerder uran verwacht dan arroyo kwa sensatie is deze giro overigens wel erg mooi de ontsnapping van 56 man was natuurlijk geweldig alleen heel jammer dat mollema daar niet bij zat kruijswijk en de heropstanding van ardila zijn ook erg mooi voor rabo en mollema doet het toch best goed evans en sastre zijn de grootste tegenvallers en scarponi doet het kwa klimwerk onverwachts goed wat de sprints betreft ook een hele rare giro brown,sabatini en weyland doen het erg goed en gedoopverfde top sprinters als farrar,greipel en vooral henderson vallen behoorlijk tegen bonnet rijd na zijn goede voorseizoen ook een anonieme giro moncoutie rijd een geheel kleurloze giro en gadret is ouderwets goed bezig cataldo was ook goed bezig maar gaf gister vreemd genoeg ineens op verder rijden als jongeren kiserlovski en natuurlijk vooral porte een hele goede giro vandaag en morgen worden de laatste puntjes op de I gezet en speltechnisch gezien mag nibali er wel effe doorheen zakken maar ik denk dat dat niet gaat gebeuren dus gaan we na dit weekend via de dauphine en zwitserland maar op naar de tour waar ik armstrong ergens rond plaats 10 zie eindigen:) |
| |
| Webmeester |
27 Mei 2010 - 20:14 |
| Uitslag giro morgen |
| |
| Ike Simoncini |
25 Mei 2010 - 21:24 |
| OK dan doe ik dat nniet zie wel dat hij 3x gekozen is in de lijst met renners |
| |
| alwin kruijt spanjer |
25 Mei 2010 - 19:39 |
@ike: heb dat team gecontacteerd. komt goed. en john doe kiezen is natuurlijk niet netjes, dat was een kunstgreep om een aantal teams op orde te krijgen. |
| |
| Ike Simoncini |
25 Mei 2010 - 19:17 |
@alwin had jij al naar dat team gekeken van bouletrapper en hoe zit het met john doe mag je die kiezen zodat je meer budget over hebt voor de tour? |
| |
| effesport deelnemer 4000 |
24 Mei 2010 - 20:15 |
zeer onlangs is de 4000e persoon geregistreerd voor effesport: jonah en noa!
Op naar de 5000 |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |