| massasprint |
11 Juli 2010 - 19:13 |
| waar blijven de verhalen? Ike? |
| |
| Pastoor Poncke |
5 Juli 2010 - 22:46 |
| Ik zag het, dank! |
| |
| Massasprint |
5 Juli 2010 - 12:37 |
| @Pastoor Poncke: zeker zijn die er. Heb net een update gedaan van het klassement. |
| |
| Pastoor Poncke |
5 Juli 2010 - 11:50 |
| Zijn er nog geen punten voor de etappe van zondag of gaat er iets mis? |
| |
| J.M.P. van Dam |
3 Juli 2010 - 13:33 |
| Ik weet dat ik laat ben maar ben net terug van vakantie en ben bezig met het invullen van de diverse spellen. Ik zag dat Rondemaster volledig was veranderd, maar het op indernet gezien dat het oude Rondemaster beschikbaar is op www.tourcoach.nl. De sluiting is om 15.15 dus wees snel, allemaal een fijne Tour toegewenst. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
29 Juni 2010 - 19:21 |
@Wicent: verdorie, dat is er helemaal bijingeschoten dit jaar. Het is niet een regel maar was meer een verzoek van mensen. Ik zal het zeker in ere herstellen voor de Vuelta. Dankje
@de rest: bedankt voor de deelnemende renners |
| |
| IKE B Keuze |
28 Juni 2010 - 13:52 |
slectie BTL
Selectie Bouygues Telecom voor de Tour de France (3-25 juli) Thomas Voeckler, Pierrick Fédrigo, Pierre Rolland, Cyril Gautier, Nicolas Vogondy, Matthieu Sprick, Anthony Charteau, Sébastien Turgot(Fra) en Yukiya Arashiro |
| |
| Wincent |
27 Juni 2010 - 23:32 |
Ik meende, dat enige tijd geleden de regel ingevoerd is, dat tijdens de wisselperiodes er geen inzage zou zijn in andermans team. Is deze regel inmiddels weer afgeschaft, of vergis ik mij nu in deze regelgeving? |
| |
| IKE B Keuze |
27 Juni 2010 - 22:12 |
cofidis ook bekend
Stéphane Augé Samuel Dumoulin Julien El Fares Christophe Kern Sébastien Minard Amaël Moinard Damien Monier Rémi Pauriol Rein Taarama |
| |
| Arnoud Seldentuis |
27 Juni 2010 - 21:25 |
| franciase staat nu op teletekst, dus dat is al één. Veel fietsplezier |
| |
| MASSASPRINT |
27 Juni 2010 - 14:56 |
| De teams van BBOX en Francaise de Jeux willen maar niet compleet raken. Ik hoop dat het me lukt deze op tijd te updaten. Anders: helaas. |
| |
| IKE B Keuze |
20 Juni 2010 - 16:37 |
Wow wat zonde van gesink zeg maar speltechnisch is dit wel heel mooi frank schelck maakt een hele sterke indruk die gaat samen met zijn broer een goede tour rijden |
| |
| Manta |
18 Juni 2010 - 19:54 |
| Inschrijving voor TdF spel sluit op 8 mei ?? |
| |
| Anne Joldersma |
18 Juni 2010 - 19:06 |
| @Alwin Aah duidelijk! Hopen dat de beste man wordt toegevoegd. Dank |
| |
| IKE B Keuze |
18 Juni 2010 - 12:16 |
| tja die uran me maatje lennerdt had hem voor de giro staan maar gooide hem er van de week uit lullig als hij nu in zwitsreland gaat scoren zeg:) |
| |
| alwin kruijt spanjer |
18 Juni 2010 - 11:53 |
| @Anne Joldersma: de beste man staat niet op de voorlopige startlijst, dus hij staat ook nog niet in het spel. Als hij er bij komt zet ik hem in het spel. |
| |
| Anne Joldersma |
18 Juni 2010 - 11:45 |
Beste Webmaster,
Debuteer in de rondemaster, maar mis alleen mijn beoogde berggeit: Rigoberto Uran. Is het mogelijk dat hij wordt toegevoegd? |
| |
| Pastoor Poncke |
17 Juni 2010 - 00:49 |
@alwin
Ik zie dat massasprint2010 inmiddels beschikbaar is, dank! Ik heb er weer zin in. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
16 Juni 2010 - 09:38 |
@poncke: verdorie, dat moet ook binnenkort inderdaad. Daar moet ik deze week maar mee bezig.
|
| |
| Jan Peter Bultman |
16 Juni 2010 - 00:30 |
Ik zie opvallend veel Tony Martin's verschijnen in de top teams :-) Maar goed, heb me er zelf ook schuldig aangemaakt. |
| |
| Pastoor Poncke |
15 Juni 2010 - 22:10 |
| Even een vraagje van een ongeduldige fan tussendoor: Wanneer komt Massasprint 2010 online? ;-) |
| |
| alwin kruijt spanjer |
15 Juni 2010 - 15:54 |
@martin van dam: Dat is inderdaad ook een optie: het kan zijn dat er mensen zijn die hun hele team hadden klaargestoomd voor de eerste 3 etappes van de ronde van Zwitserland... Ik ga er echter even van uit dat het klassement ervan het belangrijkste is, dus ik denk dat de gekozen oplossing voor iedereen ongeveer hetzelfde uitpakt.
In ieder geval bedankt voor het meedenken! (dit geldt natuurlijk ook voor de andere prikborders) |
| |
| IKE B Keuze |
15 Juni 2010 - 15:30 |
@Alwin tja het is dat het een cyclingfever lid is anders had ik natuurlijk mijn mond gehouden:) vond mijn voorsprong ineens wel comfortabel maar CF moet die op een haar na gemiste ein,zwei,drei bij ijsmeester dan maar bij wegwedstrijd gaan halen:) |
| |
| Martin van Dam |
15 Juni 2010 - 15:10 |
Alwin,
IK wil nog even reageren op je voorstel om de punten voor de eerste 2 ritten in de Ronde van Zwitserland niet te laten meetellen aangezien er sprake is van voorkennis. Dit geldt eigenlijk alleen voor de laatst gedane wissel en niet voor de andere renners die reeds in je team zaten.
Als dit voor jouw te veel werk is om er op die manier naar te kijken dan begrijp ik dit volkomen, ik wou het alleen maar even laten weten dat dit ook nog een optie is. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
15 Juni 2010 - 14:15 |
| en dat vind jij erg? :-) |
| |
| IKE B Keuze |
14 Juni 2010 - 22:49 |
| gaat iets niet goed met het AK de nummer 2 rimenno is verdwenen |
| |
| Ike Simoncini |
14 Juni 2010 - 18:55 |
| hij hapert af en toe een beetje maar ik heb gewoon kunnen wisselen |
| |
| Juffie |
14 Juni 2010 - 11:08 |
| Ik wilde gaan wisselen maar zie dat het niet meer kan. Hopelijk kan het toch nog voor vanavond... ik wil de wissel die ik gisteren heb gedaan namelijk weer veranderen bij nader inzien :-S |
| |
| Jan Peter Bultman |
14 Juni 2010 - 10:21 |
Kunnen we nu wel of niet wisselen tot vanavond? Ik kan het momenteel in ieder geval niet.
|
| |
| Vincent |
13 Juni 2010 - 20:53 |
Bij de uitslagen/speelschem staat voor morgen de wedstrijd in Poule F 14 Jun 20:30 Honduras Paraguay op het programma. Dit zou Italië-Paraquay moeten zijn. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |