| IKE B Keuze |
25 April 2010 - 13:14 |
middag mensen de laatste klassieker voordat het feest dat giro heet begint ben benieuwd of contador vandaag weer met de besten mee gaat denk dat de koers iig heel hard gemaakt wordt door de diverse sterke blokken liquigas die met basso en pelli twee luxe knechten hebben voor nibali en kreuziger astana die contador en vinokoerov hebben de eerste zal met de elite groep meegaan en de tweede zal vast en zeker voor de aanval kiezen dan is er saxo met de broertjes schleck die ongetijfeld een blenagrijke rol gaan spelen en hebben we het supertrio van katusha kolobnev,ivanov en rodriguez en zelfs een vorganov die voor de vlucht zou kunnen kiezen garmin met talentje en medehagnees kreder en de ondertussen specialis hesjedal en daarbij nog de eenlingen evans,horner,valverde,de waele en cunego dus dat wordt een mooie finale denk dat het voor anton dit keer niet echt zijn ding is al zou die in deze vorm wel kunnen verassen ga er iig voor zitten en dan op naar de giro met een tussendoortje genaamd romandie waar overigens toch een behoorlijk deelnemersveld staat nu valverde en basso ineens meedoen denk dat gilbert zijn gewenste top 10 in het AK wel kan vergeten ben ook wel benieuwd of kreder en sagan hier weer sterk gaan rijden ben bij kredertje alleen bang dat die wat teveel rijd nu hij ook al naar de tour gaat dat is vaak niet echt verstandig in je eerste serrieuze profjaar |
| |
| Rosa Nostra |
23 April 2010 - 10:23 |
zijn er mensen die problemen hebben met subleagues? het valt me op dat er maar weinig van zijn bij Rosa Nostra en dat de bezetting ervan nogal laag is.
maar misschien is het nog te vroeg voor een boel mensen om een team te maken en zich in te schrijven voor een subleague... |
| |
| IKE B Keuze |
21 April 2010 - 21:11 |
Wat een geweldige finale was het weer misschien dat koersen als ronde van vlaanderen en roubaix hoger aangeschreven staan maar ik vind zo'n muur op het einde waar alle toppers voor de overwinning strijden gewoon het mooiste wat er is jammer dat el pistolero niet won maar evans verdiende het ook gewoon ondanks dat imago van zwaan kleef aan ook een toprenner gesink had weer eens pech maar in LBL kan hij er zomaar gewoon weer staan jammer dat ik net 100 puntjes tekort keam om evans vorige week al in te zetten voor cancelara:( maar ik mag niet klagen zondag weer een mooie koers en dan gaan we naar de grio toeleven imo de moosite ronde van de grote drie zonder etappes met een 1e categrie berg gevolgd door 50 KM vlak jammer dat het deelnemers veld ivm californie wat minder is dan andere jaren maar wie weet haalt mollema zo een top 10 in het AK |
| |
| Martin van Dam |
19 April 2010 - 19:53 |
Ike,
Ik ben het grotendeels met je eens wat betreft je analyse over de Waalse Pijl. Ik denk dat de absolute topfavorieten Contador en Valverde zijn met als ousiders A. Schleck / Gesink / Evans / Anton / Rodriquez/ Cunego
Wat betreft de Amstel moet ik opmerken dat ik het eindelijk een teleurstellende koers vond waarbij Gilbert er ver boven uit stak. Je ziet niet veel dat iemand alleen weg rijdt zich daarna laat terug zakken en dan werkelijk met 2 vingers in de neus weet te winnen op een lastige aankomst.
Ik moet wel zeggen dat Gilbert weinig tegen stand had want Cunego en de gebroeders Schleck zijn nog niet echt in vorm. Het optreden van Rabobank was weer ontluisterend, na een jaar of 5 weten ze daar nog steeds niet dat Freire te kort komt op de Cauberg, dit had Dekker alleen maar aan Boogert hoeven te vragen. Ik verwacht Gesink echter wel in de WP deze aankomst is hem op het lijf geschreven, ik denk dat hij geklopt gaat worden door Contador( die wint alle koersen waar hij rijdt) en Valverde. |
| |
| IKE B Keuze |
19 April 2010 - 17:25 |
sjoo effe tijd voor een klein stukje genoten van de AGR ondanks het ontbreken van valverde en het uitblijven van hollands/rabo succes een prachtige koers met een ijzersterke hesjedal en verrassende puntenpakker gasparotto maar god wat rijd die gilbert tactisch sterk zeg hij is niet zo'n geweldenaar als cancelara maar rijd tactisch enorm sterk woensdag een zware klassieker met meer klimwerk dan normaal dus tip ik contador en anton als favorieten voor een verrasend goede klassering gilbert zie ik hier niet meedoen en bovendien kan hij zich wel eens gaan sparen voor LBL verder zijns valverde,cunego en de schleckjes natuurlijk grote kanshebbers en hopelijk rodriguez ook weer en voor volk en vaderland mag gesink het gaan proberen nog wat namen die wel eens zouden kunnen verassen horner,van de broeck peraud en bertje de waele en niet te vergeten het liquigas duo nibali & kreuziger heb weer lekker een dagje vrij genomen dus heb er zin in
|
| |
| Martin van Dam |
19 April 2010 - 12:25 |
Alwin,
Er is iets verkeerd gegaan in een update van je database want de behaalde klassementspunten in de Tirreno zijn verdwenen. Ik was namelijk dagwinnaar met mijn team Dammagic. Alleen ben ik nu mijn punten kwijt die behaald zijn door Scarponi en Garzelli.
|
| |
| IKE B Keuze |
19 April 2010 - 10:59 |
ja ook een toppertje maar heb ik hier niet in me team:) wel bij diverse andere spellen gespeeld |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
19 April 2010 - 10:26 |
| Hesjedal!!! |
| |
| Ike Simoncini |
18 April 2010 - 16:30 |
| wow wat een kanjer die gasparotto:) |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
16 April 2010 - 17:53 |
Ik kan dit weekend de ploegen niet updaten, dat gebeurt pas maandag. Je wissel gaat wel gewoon zaterdag in natuurlijk. Voor de eerlijkheid: ik heb boonen eruit gerrans erin. Maandag zal ik op het prikbord posten wanneer je je wissel voor volgende week kunt doen.
Dus: alles is normaal, maar je ziet de wissel en de uitslagen pas maandag en de database gaat ook pas maandag(middag) weer open. |
| |
| Webmeester |
16 April 2010 - 10:19 |
| @Ike: dank je, de link staat er. Is inderdaad veel beter |
| |
| IKE B Keuze |
15 April 2010 - 21:14 |
@alwin je kunt echt veel beter een link naar de startlijst van cyclingfever neerzetten die cyclingstafrtlists is totaal niet up to date
http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_idd=MTk2NjE= |
| |
| ROSANOSTRA |
15 April 2010 - 14:49 |
| De inschrijving voor rosa nostra 2010 is geopend! |
| |
| Gerrit Fortuin |
13 April 2010 - 11:29 |
Hier staat de juiste uitslag: http://vueltapaisvasco.diariovasco.com/2010/clasificaciones/etapa-1-zierbena-zierbena/general-etapa.php |
| |
| Wegwedstrijd |
13 April 2010 - 10:19 |
| @jP: Zie http://www.cyclingnews.com/races/vuelta-ciclista-al-pais-vasco-upt/stage-1/results. Freire 23e. |
| |
| Jan Peter Bultman |
13 April 2010 - 09:59 |
Freire 3 keer tweede = 6 punten ipv 4. In de eerste etappe is hij niet naar de laatste plaats van de groep teruggezet, maar naar de tweede, mogelijk zit hierin de fout ? Het is maar twee puntjes, maar toch.
|
| |
| PouPoe |
12 April 2010 - 22:27 |
@ Webmaster Excuses. Je hebt helemaal gelijk! Ik was zelf weer eens aan het rekenen geslagen. Sorry, ik zal het niet meer doen. Trouwens...ik geniet enorm van dit spel!
|
| |
| Wegwedstrijd |
12 April 2010 - 19:08 |
| @PouPoe: een keer 1 en 1 keer 2e in etappes = 2+3. 8e (niet 6e) in het eindklassement = 10. Samen 15 punten. klopt toch? |
| |
| PouPoe |
12 April 2010 - 18:40 |
Beste Web-Master,
Heeft Sammy Sanchez nog puntjes gepakt in het Baskenland? Hij is toch mooi 6e geworden in het einklassement. Volgens mij mis ik de puntjes van deze held...... |
| |
| Jan Peter Bultman |
9 April 2010 - 20:53 |
| Helaas John, je bent gewisseld |
| |
| John Doe |
9 April 2010 - 10:10 |
| Nou heeft die Jan Peter nog steeds de 1e plek... Blij dat ik in zijn team zit |
| |
| freek |
1 April 2010 - 19:31 |
| rodriguez? wie is dat eigenlijk? |
| |
| Jan Peter Bultman |
1 April 2010 - 16:11 |
Dat moet het dan maar zijn denk ik. En nu maar hopen dat John Doe volgende week een deuk in een pakje boter rijdt. Of toch maar wisselen voor Cancellara. |
| |
| Wegwedstrijd |
1 April 2010 - 15:54 |
Tjemig, er gebeurt ineens een boel hier op het prikbord. Ik heb John Doe toegevoegd aan je team, JP, zodat je je geplande wissel alsnog kunt doen. Mocht je toch Rodriguez willen houden, laat het dan even op tijd weten, dan verander ik het weer.
Ook is de puntentelling aangepast |
| |
| Martin van Dam |
1 April 2010 - 15:43 |
Jan Peter,
Tip, gewoon Rodriquez wisselen en dan Cancellara er in zetten.
|
| |
| Jan Blokland |
1 April 2010 - 15:28 |
Hoi webmeester,
Martin van Dam heeft wel gelijk. Ik heb nu te weinig gekregen omdat cataluyna een C kwalificatie heeft. Met rodriquez en Sanchez leon scheelt dat dus 20 punten |
| |
| Jan Peter Bultman |
1 April 2010 - 15:19 |
nog een laatste opmerking: De door mij voor deze week geplande wissel (Leipheimer eruit, Cancellara erin) kan ik nu niet meer doen, omdat mijn budget niet toereikend is, dankzij onze vriend Rodriguez.
|
| |
| Jan Peter Bultman |
1 April 2010 - 15:16 |
Weer een paar uurtjes niet op het prikbord gekeken (soms moet er gewerkt worden) en weer staat het helemaal vol met uitspraken, hogere beroepen en verdedigingen. Het laatste vind ik overigens wel aardig, want er is een voor mij onbekende die zich als Verdediger JP opgeworpen heeft. Nadeel is echter wel dat hij uit mijn naam spreekt, en een voor mij ongunstiger voorstel doet dan de uitspraak van de Wegwedstrijd-rechtbank, zonder overleg vooraf tussen de verdediger en de beklaagde (ik dus).
Vanuit het sportiviteitsoogpunt kan ik niet anders dan begrip hebben voor het betoog van de Openbaar Aanklager (alhoewel de laatste opmerking richting de Edelachtbare ook als een belediging van de rechtbank kan worden opgevat. (boete: 50 wegwedstrijdpunten) ) Normaal gesproken ben ik inderdaad het hele seizoen bezig met die 10.000 punten grens, waardoor je al weken van tevoren je team en je wissels moet plannen. (bij de Tour zelfs maanden...) Dit jaar ontbrak mij daarvoor de tijd, en heb ik zelfs mijn initiele team niet meer gecheckt. Verder wil ik als verzachtende omstandigheid aanvoeren dat ik in periode 2 al een behoorlijk stomme wissel heb gedaan die ik gelijk in periode 3 weer ongedaan heb moeten maken.
Samenvattend, edelachtbare, wil ik u bedanken voor uw wijs besluit, maar zou ik er ook begrip voor hebben dat u luistert naar de openbaar Aanklager, en dat u uw oordeel herziet. Dit alles natuurlijk wel als de 10 puntjes extra die Tondo nog tegoed heeft worden toegekend.
|
| |
| Martin van Dam |
1 April 2010 - 14:16 |
Catalunya is een 50 punten wedstrijd en geen 40, dus idd hebben LL.S / Tondo / Rodr. 10 punten te weinig gehad.
Webmeester, gaarne uw definitieve uitspraak voor JP, zie prikbord. Hij moet namelijk ook nog wat tijd hebben om te wisselen |
| |
| Corry |
1 April 2010 - 13:39 |
| LL Sanchez heeft te weinig punten gekregen voor Catalonie !!! |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |