| Jan Blokland |
8 Januari 2011 - 19:42 |
Hoi Ed, ik weet niet waar je dat op basseert maar het hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel en wie je wisselt na het EK. Ik zie het anders. Na de WK sprint zal ik je mogelijk wat meer duidelijkheid geven. Oké. Neemt niet weg dat Sjonnie het goed doet hoor maar ik denk dat hij niet de allerbeste papieren heeft. |
| |
| Ed Roos |
8 Januari 2011 - 13:57 |
| Het is natuurlijk nog vroeg maar als ik de uitslagen tot nu toe zo bezie heeft uit de top het team Jonnie het beste uitgangsteam voor het drieluik ek, wk sprint, wk all round. Verwey lijkt een betere keuze dan de vaker gekozen Contin. |
| |
| IKE B Keuze |
7 Januari 2011 - 12:03 |
Toppie alwin valtt me op dat er veel teams zijn die meer dan 2 sprinters hebben nu al had verwacht dat er meer allrounders gespeeld zouden worden EK wordt idd heel mooi verwacht bij de heren dat skobrev en bokko gewoon om de eerste plaats gaan strijden en dat daarachter contin,blokhuizen,olde heuvel en fabris voor de 3e plek gaan al heb ik in fabris sowiezo geen vertrrouwen en schijnt hij last van zijn rug te hebben ben verder benieuwd wat verwij en rotteveel gaan doen en of niedzewiski en of pedersen de top 10 gaan halen verder zouden een brodka,lehman of christiansen de top 10 nog kunnen halen bij de dames zal het een tweestrijd tussen wust en sablikova worden al gaat het gerucht dat sabli last van haar lies heeft de derde plaats zal tussen njatun en leenstra gaan waarbij ik toch leenstra hoger inschat daarachter kunnen een hele serie schaatsters voor plaats 5 gaan lobysheva,voorhuis en valkenburg zijn de grootste kanshebbers alleen kan het weer idd de boel wel eens aardig beinvloeden
|
| |
| Arnoud Seldentuis |
7 Januari 2011 - 10:54 |
Alwin kerel, ik ben trots op je.
Sneeuw en regen mogelijk morgen. Kan een tombola worden. Wordt id heel ouderwets schaatsen kijken.
Ben benieuwd.... |
| |
| alwin kruijt spanjer |
7 Januari 2011 - 10:48 |
@ike et al: de wissels zijn doorgevoerd. Ben heel benieuwd. Wat doen mijn jonkies Leenstra en Njatun? Kun je een EK goed doorkomen zonder Sablikova in je team? Wie kan het best omgaan met buitenijs? Wat doet het weer? Het wordt weer als vanouds mooi schaatsen kijken! Veel plezier allemaal |
| |
| IKE B Keuze |
6 Januari 2011 - 17:07 |
| ha mooi hoop dat ik dan morgen vroeg de concurentie kan bekijken:) |
| |
| IJSMEESTER |
6 Januari 2011 - 15:06 |
| beste mensen, niet vergeten te wisselen voor morgen. Vanavond om 23:59 gaat de database dicht. |
| |
| Pieter Groenhagen |
3 Januari 2011 - 23:12 |
Hallo Effesporters,
Allemaal een Gelukkig, Gezond en Sportief 2011 gewenst.
Veel succes met het wisselen, alhoewel dat best wel moeilijk is omdat er 2 weken na het EK Allround de WK Sprint alweer op het programma staat. Nu Sven Kramer niet meedoet zie ik helaas geen Nederlander Europees kampioen worden. Bij de dames kan Ireen Wust op het podium komen. We zullen het wel zien. Iederéén héél veel plezier met schaaten kijken. |
| |
| Jan Blokland |
2 Januari 2011 - 19:12 |
| Zo scherp gezien Alwin, 2012. Maar Ike zal wel teveel aan het wisselen zijn geweest denk ik, ha, ha, ha. Ik zelf kreeg zelfs een wenskaart opgestuurd met 2012 erop. Dus hij is niet de enige. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
2 Januari 2011 - 15:40 |
allemaal de beste wensen voor 2011 (en voor ike alvast 2012 :-)).
@ans: er zitten 2 weken tussen dus je mag nog 2 keer wisselen na het ek allround voor het wk sprint. |
| |
| ans |
2 Januari 2011 - 14:04 |
Allereerst ook allemaal een gezond en sportief 2011 !!! Dan mijn vraag , kun je na het EK Allround nog 2 wissels of slechts één wissel plaatsen voor het WK Sprint ? Groeten Ans |
| |
| Jan Blokland |
1 Januari 2011 - 12:25 |
Goedemiddag schaatsvrienden,
Allemaal een goed, gelukkig en gezond 2011.
Hoop dat we nog mooie weekenden zullen beleven aan de wedstrijden die eraan zitten te komen te beginnen volgende week in Collalbo. Toch moeilijk te voorspellen dit jaar nu Sven niet meedoet en Ireen Wust weer beter lijkt te worden terwijl Sablikova enigzins lijkt te stabiliseren. Ik denk wel dat Collalbo een voordeel is voor Sablikova. Enfin, we zullen het zien.
Veel succes allemaal ook nog met de wissel voor deze week nog. Denk eraan dat vrijdag de wedstrijden beginnen dus uiterst donderdag wisselen. |
| |
| IKE B Keuze |
1 Januari 2011 - 12:03 |
vanuit den haag ook een goed 2012 toegewenst met veel vreugde en geluk ben beniuwd naar de wissels die gedaan zijn hoop dat vrijdag vroeg de wissels verwerkt zijn zoadat ik weet wie er de bocht uit mogen vliegen:) |
| |
| herman bosch |
1 Januari 2011 - 08:40 |
| allemaal een gelukkig en gezond 2011 toegewenst. Dat we nog mooie schaatswedstrijden mogen zien dit jaar. Beginnend volgende week met het EK Allround. |
| |
| IKE B Keuze |
25 December 2010 - 11:27 |
moguh effesporters allemaal een gelukkig kerstfeest met veel lekker eten ben zelf nog de geweldige reerug met cranbarrysaus van gister aan het verteren wat was die lekker zeg:) veel succes met puzzelen allemaal en maandag gelukkig weer een beetje schaatsen met het NK
|
| |
| helena v. dijk |
13 December 2010 - 20:20 |
@ Ike Bedankt voor het compliment, het was idd de bedoeling om een periodetitel te winnen, en het is warempel ook nog gelukt !!!! voor het A.K. ben ik nagenoeg al kansloos, sta al teveel punten achter, maar wie weet heb ik nog een verrassing in petto haha, alle deelnemers veel succes met de wissels tot het EK Allround. |
| |
| Ike Simoncini |
13 December 2010 - 17:23 |
@herman bosch mee eens maar er zitten er in de top 10 een aantal die met max 4 allrounders op het EK gaan uitkomen die zullen iig een stuk gaan zakken |
| |
| herman bosch |
13 December 2010 - 10:15 |
| Op het EK Allround zullen veel dezelfde namen opduiken. Een 5e of 6e schaatster gaat verschil maken. Het WK Sprint is inderdaad een andere verhaal. Allererst wie starten er en wie zul over een maand in vorm zijn. |
| |
| IKE B Keuze |
12 December 2010 - 11:27 |
Wil nog even een speciale vermelding maken voor helena van dijk die met friesche vlag deze week echt spectaculair stijgt door een hele aparte tactiek : deze week met 7 sprinters te starten die ook daadwerkelijk meedoen hele aparte manier om toch riching top 15 te komen knap gedaan:) |
| |
| IKE B Keuze |
12 December 2010 - 10:05 |
Goedemorgen effesporters de laatste WC voor het EK zit er op en er zijn wel degelijk wat verassingen samuel schwarz wint de 1000 meter in obihiro al zijn groothuis en kuipers er niet bij het klassment van ijsmeester is klaar voor dit jaar maar er gaan nog veel verschuivingen plaats vinden en eigenlijk zien we pas NA het WK sprint wie er echt goed voor staat wie heeft de beste tactiek en staat hoog en heeft daarbij nog genoeg ruimte om met 8 allrounders op het WK allround te starten team carla zijlstra staat voorlopig eerste maar heeft teveel sprinters staan om op het EK punten te pakken verder zijn de andere kanshebbers afhankelijk van wie er op het WK sprint blijven staan en welke aziaten daar mee doen immers sommigen zullen kiezen voor de in azie erg belangrijke aziatische spelen en daar niet starten de nederlanders doen het iig best aardig op de korte afstanden met kuipers en groothuis erg goed en ook de oude jan bos doet het erg leuk jammer dat talentje hein otterspeer tegenvalt en jammer dat we niet kunnen zien hoe tae bum mo ervoor staat om maar te zwijgen van de punten die ik door hem mis en de tactische aanpassingen die ik daardoor heb moeten doen helaas breekt er nu een saaie tijd aan van 4 weken zonder wedstrijden die voor ijsmeester meetellen al wordt het wel opletten wat er op de divesre NK sprint en allround gedaan wordt veel succes met puzzelen van mij mag het 7 januarie zijn:) |
| |
| Thimo Zegers |
8 December 2010 - 14:58 |
Worldcup Sprint Obihiro (Jap):
de nederlandse deelnemers:
Dames 500 meter: Thijsje Oenema en Anice Das. 1000 meter: Roxanne van Hemert.
Heren 500 meter: Jacques de Koning, Hein Otterspeer, Jan Bos, Sjoerd de Vries en Pim Schipper. 1000 meter: Hein Otterspeer, Jan Bos, Sjoerd de Vries en Pim Schipper. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
5 December 2010 - 13:08 |
| dank u sinterklaas |
| |
| Sint Nikolaas |
3 December 2010 - 18:29 |
Deelnemers Essent ISU World Cup Changchun -Aleksey YESIN -Jamie GREGG -Espen Aarnes HVAMMEN-William DUTTON-Simon KUIPERS-Vincent LABRIE-Yuya OIKAWA -Dmitry LOBKOV-Jacques de KONING-Stefan GROOTHUIS -Akio OHTA-Tucker FREDRICKS -Jan SMEEKENS-Kyou-Hyuk LEE -Joji KATO -Bing SUN -Mikael FLYGIND-LARSEN-Minghao NAN-Matteo ANESI-Denny IHLE-Qiang GUO-Ermanno IORIATTI -Muncef OUARDI-Samuel SCHWARZ-Yaolin ZHANG-Gilmore JUNIO -Yuji KAMIJO -Nan WANG-Aleksandr LEBEDEV-Mike BLUMEL-Aleksey BONDARCHUK-Richard MacLENNAN -Roman KRECH -Sergey CHADAYEV -Frank STEINER-Keiichiro NAGASHIMA -Denis KUZIN-Ryohei HAGA-Philippe RIOPEL-Kang-Seok LEE-Jan BOS -Hein OTTERSPEER-Denny MORRISON -Nico IHLE-Xiaomei SHENG-Gabriele HIRSCHBICHLER-Reika SHIMIZU-Yekaterina MALYSHEVA-Anice DAS -Beixing WANG-Yukana NISHINA -Marianne TIMMER -Christine NESBITT-Shannon REMPEL -Maki TSUJI-Thijsje OENEMA-Heather RICHARDSON-Laurine van RIESSEN -Nao KODAIRA -Jenny WOLF-Margot BOER -Roxanne van HEMERT -Jing YU-Hong ZHANG-Anastasia BUCSIS -Elena ABRAMOVSKAYA-Erina KAMIYA-Peiyu JIN-Nadezhda ASEYEVA-Yevgenia DMITRIEVA-Shuai QI -Lauren CHOLEWINSKI -Bo-Ra LEE -Rebekah BRADFORD -Cindy KLASSEN-Chiara SIMIONATO-Miho TAKAGI -Sang-Hwa LEE -Judith HESSE -Brittany SCHUSSLER-Natasja BRUINTJES-Monique ANGERMÜLLER |
| |
| webmeester |
3 December 2010 - 16:34 |
| Hein is toegevoegd (500000). Je kan ook altijd je geheime wapen mailen via het contactformulier. |
| |
| G. Groenhagen |
3 December 2010 - 16:10 |
Ik WIL hem wel vinden, maar ik KAN hem niet vinden.
Gerda. |
| |
| G. Groenhagen |
3 December 2010 - 15:37 |
Hallo Alwin
Ik wil Hein Otterspeer niet vinden in de lijst, zou je deze nog voor het einde van deze wissel toewillen voegen?
wens verder ieder fijne sinterklaasdagen
Gerda |
| |
| alwin kruijt spanjer |
2 December 2010 - 10:06 |
@IJscoman: dank je! Dat wordt dus een Nederlandse zege op de 1000 mannen... |
| |
| IKE B Keuze |
1 December 2010 - 22:33 |
| davis gaat iig niet |
| |
| IJscoman |
1 December 2010 - 17:20 |
Beste Alwin,
Tuitert inmiddels afgevallen.. Selectie Changchun Dames 500 meter Margot Boer, Laurine van Riessen, Thijsje Oenema, Marianne Timmer en Anice Das. 1000 meter Margot Boer, Laurine van Riessen, Natasja Bruintjes en Roxanne van Hemert.
Heren 500 meter Jan Smeekens, Stefan Groothuis, Jacques de Koning, Hein Otterspeer en Simon Kuipers. 1000 meter Stefan Groothuis, Simon Kuipers, Mark Tuitert, Hein Otterspeer en Jan Bos.
bron: schaatsen.nl |
| |
| alwin kruijt spanjer |
1 December 2010 - 14:05 |
| weet iemand wie er naar changchun gaan? |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |