| PouPoe |
28 Maart 2011 - 16:20 |
| Bij mij zijn wel de punten van Catalonie verwerkt. Alleen die van Gent wevelgem nog niet... |
| |
| Martin Hoekstra |
28 Maart 2011 - 11:59 |
@ Jan Blokland
Ja dat had ik dus ook... Een hoop punten door m'n neus geboord.
Wat gebeurt er eigenlijk wanneer iemand achteraf uit de uitslag wordt geschrapt (bijv. vanwege het D-woord)? Worden de punten dan nog aangepast? |
| |
| Jan Peter Bultman |
28 Maart 2011 - 09:16 |
iedereen heeft hier "last" van Etienne. de huidige stand in week 4 is de stand in week 3 met de ronde van Catalonie er weer vanaf getrokken.
|
| |
| Etienne Zegers |
28 Maart 2011 - 00:33 |
Even een vraagje: in periode 1 scoor ik 102 punten, in periode 3 20 punten Dat is in totaal 122, maar in de ranglijst van periode 4 (nog zonder Gent-Wevelgem) sta ik op 107 punten = plaats 123. Wordt dit nog gecorrigeerd? Denkk het wel de rekenmeester van dit spel kennende.
Groeten,
Etienne |
| |
| IKE B Keuze |
27 Maart 2011 - 20:12 |
hey jan jan dat soort dingen zijn wel zuur zeker als het op de laatste dag is kunnen die gasten dan geen rekening houden met onze belangen vraag ik me dan af:) had je mijn mailtje via cyclingfever nog gekregen? |
| |
| Jan Blokland |
27 Maart 2011 - 17:07 |
| Kijk dat is nou net dat beetje geluk wat je moet hebben om echt mee te doen met de kop. Leipheimer ziek. Staat 2e in het klassement en start niet. Kost me dus gewoon 40 punten. Je kunt voorspellen wat je wilt maar hier doe je niets aan. Jammer |
| |
| alwin kruijt spanjer |
22 Maart 2011 - 12:37 |
Hoi Ike, ik ben er graag bij de 21e. staat in m'n agenda. Dit kon wel eens een leuke Giro worden, aardig wat bergen en ook vaak finishen bergop. smullen |
| |
| Ike Simoncini |
20 Maart 2011 - 13:11 |
| @ alwin 21 mei is het weer feest met de zoncolan etappe ben jij er ook weer? en jan heb jou via CF een PM gestuurd |
| |
| IKE B Keuze |
18 Maart 2011 - 18:33 |
| nog een leuk alternatief voor SP zonder wisselen maar niet met die rare coef http://www.bikinggeert.be/prono2011spring.htm |
| |
| Merel |
17 Maart 2011 - 20:42 |
poeh, maar 10 puntjes gescoord in de 1e periode! Is het ook mogelijk dat ik 9 nieuwe renners kan wisselen? Vorig jaar kon dat volgens mij??????? |
| |
| alwin |
17 Maart 2011 - 16:05 |
| Ik had geen tijd om de nainschrijving te maken dit jaar. Helaas. |
| |
| Martin van Dam |
17 Maart 2011 - 10:42 |
Alwin,
Werkt de optie team na inschrijving niet?
Ik wou nog wat proberen door nu nog een team in te schrijven. |
| |
| IKE B Keuze |
14 Maart 2011 - 17:14 |
ja zal lastig worden dat te herhalen met de tour won ik ook wielerspellen.be en nu sport wat een fiets en 1200 euro opleverde was ook nog 2e bij de unibetpool en won een E reader als ik dit jaar zoveel succes heb ben ik meer dan tevreden |
| |
| Florus van Emst |
14 Maart 2011 - 14:03 |
dank je Ike; ik zal hem eens uitproberen ik zie dat jij je daar afgelopen jaar ook al een paar keer in de prijzen hebt gereden! bijzonder goed jaar voor jou 2010! |
| |
| IKE B Keuze |
13 Maart 2011 - 21:09 |
ja belchaleijke wijziging ben ik met je eens is nu gedegradeert tot een B spel
teamtotto is ook een leuk spel erg tactisch
http://www.covadonga.de/Seiten/members/ak_transfer.php |
| |
| Florus van Emst |
13 Maart 2011 - 20:03 |
hallo Ike en andere wielerfanaten na de ongelukkige spelregelwijzigingen van sportpools.net ben ik op zoek naar een ander leuk seizoensspel; naast de wegwedstrijd van effesport natuurlijk! ik zoek een spel waarbij gewisseld mag/moet worden
|
| |
| Pieter Groenhagen |
13 Maart 2011 - 19:14 |
GEFELICITEERD Michel, Herman en Jacob met respectievelijk GOUD, ZILVER en BRONS. Met ijsmeester zijn we de winter weer goed door gekomen. Het is en blijft een prachtig spel. Een compliment voor Alwin die de punten altijd snel bijwerkt. IJS-en wederdienende doen we volgend jaar zeker weer mee en dan gaan we voor de Top 10. Het schaatsseizoen zit er nu op. Ook zonder de aanwezigheid van Sven Kramer was het een prachtig en zeer spannend seizoen.
|
| |
| Michel Darmeveil |
13 Maart 2011 - 16:50 |
Dank je Ike, het was spannend tot het laatst toe.
|
| |
| IKE B Keuze |
13 Maart 2011 - 16:00 |
van harte gefeliciteert miche D sterk gespeeld je vertrouwen in bokko wordt uitbetaald:)
|
| |
| alwin kruijt spanjer |
11 Maart 2011 - 12:54 |
| raar. zal ik naar kijken |
| |
| fherrema |
11 Maart 2011 - 11:22 |
| het zal wel met doping te maken hebben,doe ik een keer ri(si)coloos gaat het weetr niet goed |
| |
| arp feitsma |
11 Maart 2011 - 11:19 |
| he riccoloos, heb jij strafpunten ofzo? als ik uit mijn hoofd jouw punten optel kom ik op 11 maar de site geeft je maar 10 punten! zo kom je er natuurlijk nooit. |
| |
| IKE B Keuze |
10 Maart 2011 - 18:58 |
| Wat een topper zeg onze nationale goudpot |
| |
| Jan Blokland |
10 Maart 2011 - 13:35 |
| Hoi Alwin, het is nu half twee en ziet dat de wissels zijn uitgevoerd, maar dat er nog steeds gewisseld kan worden. Dat lijkt me niet handig. |
| |
| Martin Hoekstra |
9 Maart 2011 - 15:58 |
| O ik had het idee dat hij met z'n benen z'n fiets wegslingerde... kan het verkeerd gezien hebben natuurlijk. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
9 Maart 2011 - 10:15 |
| @schumicampione: ja, dat mag. |
| |
| schumicampione |
9 Maart 2011 - 09:52 |
hij gooide hem niet zelf volgens mij! By the way, mag ik nu alweer gaan wisselen??? |
| |
| IKE B Keuze |
9 Maart 2011 - 06:47 |
denk dat stauf die achterop knalde en achter zijn fiets bleef hangen daar de oorzaak van was
|
| |
| Martin Hoekstra |
8 Maart 2011 - 21:57 |
| Wat een vreemde actie van Sagan, om na zijn valpartij z'n fiets in het peloton te slingeren... |
| |
| Jan Blokland |
7 Maart 2011 - 18:29 |
| Oké Alwin, duidelijk zo. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |