| alwin kruijt spanjer |
11 Mei 2011 - 14:09 |
| excuses, ik heb gewoon automatisch de uitslagen ingevoerd voor de 4e etappe. uiteraard tellen de punten niet mee, maar dit moest ik nog veranderen in de database en daar kon ik niet bij. het is rechtgezet, met alle respect voor Wouter Weylandt |
| |
| Jos Droste |
11 Mei 2011 - 11:53 |
@Ike: Jouw opmerking is niet juist: als je goed kijkt zie je dat alle renners van Leopard 70 punten hebben gekregen (1e plaats etappe) en de overige 13 punten (9e plaats etappe). De poolleiding zou hier uitleg over moeten geven. In de 'echte' wedstrijd is de etappe geneutraliseerd, dwz telt niet mee; er zijn geen tijdverschillen gerekend voor het algemeen klassement, geen punten toegekend aan de overige klassementen. Ook in de andere Giropools waaraan ik deelneem zijn geen etappepunten toegekend, en zo hoort het ook! Ik blijf erbij dat de etappe in de pool gewoon geschrapt zou moeten worden.
|
| |
| Ike Simoncini |
11 Mei 2011 - 06:53 |
als je oplet zie je dat alle renners evenveel etappe punten hebben gekregen en alleen de trui punten zijn uitgedeeld @alwin vergeet volgende week zaterdag niet |
| |
| Jos Droste |
10 Mei 2011 - 23:05 |
| Wat is dit voor onzin? Dagpunten voor de geneutraliseerde (!) 4e etappe, alsof het een gewone uitslag is? Hoe kun je zo'n etappe laten meetellen in de pool. Onbegrijpelijk en respectloos! Totaal verkeerde beslissing, terugdraaien aub. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
9 Mei 2011 - 21:35 |
Afgrijselijke beelden met een afschrijselijke afloop. Wielerwereld in rouw, maar de show must go on. Morgen rouwen en daarna gaat het weer "gewoon" verder. Wouter Weijlands zou het begrijpen.
Wat een klotenzooi. |
| |
| Martin Hoekstra |
9 Mei 2011 - 17:54 |
| Wouter Weyland is na een zware val in de Giro overleden. Een verschrikkelijk bericht en ik kan niet meer normaal naar deze Giro kijken |
| |
| rosa nostra |
8 Mei 2011 - 23:55 |
| de punten- en bergklassementen zal ik morgen invoeren, ik heb nu de data even niet voorhanden. |
| |
| alwin |
6 Mei 2011 - 16:15 |
... is weer terug! Veel plezier allemaal met de giro morgen! Zal zometeen de nieuwste rennerslijst invoeren. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
4 Mei 2011 - 14:12 |
| Alwin is deze week aan het klimmen, dus ga er maar vanuit dat de punten van Romandie na het weekend bijgewerkt worden. Succes allemaal met de Giro |
| |
| Martin van Dam |
4 Mei 2011 - 12:38 |
Alwin,
Volgens mij missen we de punten nog voor het eindklassement van de Ronde van Romandie. |
| |
| Wincent |
2 Mei 2011 - 21:11 |
| Eerst Bennati, nu Bos en verder zijn Ballan en Santambrogio door hun team teruggetrokken. Het begint steeds moeilijker te worden om keuzes te maken voor je giroteam nu de vaste waarden langzaam verdwijnen. |
| |
| Martin van Dam |
2 Mei 2011 - 12:38 |
Voor de liefhebbers nog een leuke tip om voor de Giro mee te spelen met het spel www.tourcoach.nl.
Dit spel is gebaseerd op het oude AD Rondemaster de originele versie, dus met dagelijkse wissels en gaat op voor zowel de Giro, Tour als Vuelta. |
| |
| Andre Kooij |
28 April 2011 - 00:31 |
| Het geldt voor alle wedstrijden vanaf de Giro. Deze zijn allemaal een periode naar achter geschoven. |
| |
| Ed Roos |
27 April 2011 - 09:11 |
| pollus heeft inderdaad gelijk, Giro staat in de verkeerde periode. Tot aan de giro kun je (inclusief deze week) dus nog maar 2 keer wisselen neem ik aan. |
| |
| Pollus |
22 April 2011 - 19:59 |
| Wat wegwedstrijd betreft, de Giro staat in de verkeerde periode. In de spelregels staat de Giro onder periode 11 maar hij begint al op 7 mei en dat is in periode 10. Ik neem aan dat dit wordt aangepast. Het betekent wel een wissel minder voor iedereen tot aan de Giro. |
| |
| IKE B Keuze |
21 April 2011 - 17:53 |
| o nee zie het al is net te oud |
| |
| IKE B Keuze |
21 April 2011 - 17:36 |
| moet machado niet als jongere staan voor de giro? |
| |
| Arnoud Seldentuis |
20 April 2011 - 18:02 |
Pfff de koning van de eendagswedstrijden was Gilbert al, maar voor mij is hij nu ook keizer en admiraal. Wat een vertoon van macht.
Briljant, mooie momenten........ |
| |
| PouPoe |
16 April 2011 - 15:24 |
| Dank je Ike. |
| |
| IKE B Keuze |
16 April 2011 - 07:33 |
| nee alleen de renners die je voor de giro inbrengt scoren punten |
| |
| PouPoe |
16 April 2011 - 00:34 |
Beste webmaster, Tijdens de Giro is er de mogelijkheid om te wisselen. Indien ik een renner tijdens de Giro wissel, telt de ingebrachte renner dan mee inz. de eindstand van de Giro? Bijv. de laatste week nog ff snel Contador erin. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
15 April 2011 - 12:38 |
In navolging van wat Ike schreef is er een inval geweest bij Scarponi op trainingskamp bij de Etna. Italiaans dopingagentschap is op oorlogspad. Afwachten helaas....
Ben verder erg benieuwd hoe iedereen het richting Giro aan gaat pakken. S6 allemaal. |
| |
| Martin Hoekstra |
13 April 2011 - 11:23 |
| Weer een hoop Italianen... |
| |
| IKE B Keuze |
8 April 2011 - 20:47 |
dopingnieuws er loopt een onderzoek naar 32 renners met als belangrijkste namen voor dit spel ballan,bruseghin en cunego |
| |
| alwin |
3 April 2011 - 16:45 |
| @IKE: thanks, heb ze ingevoerd |
| |
| IKE B Keuze |
2 April 2011 - 10:57 |
| @alwin colnago staat ook nog niet op de rossa nostra lijst |
| |
| alwin kruijt spanjer |
30 Maart 2011 - 13:59 |
| @IKE: hmm, saxobank heeft een nieuwe afkorting gekregen van de UCI (hele ploeg stond dus niet bij Rosa NOstra). Nu wel :-) |
| |
| IKE B Keuze |
30 Maart 2011 - 12:25 |
| je kan bij rosa nostra HELD contador niet kiezen |
| |
| Wegwedstrijd |
29 Maart 2011 - 11:22 |
@Martin Hoekstra: achteraf doen we niet aan, de uitslag zoals die op de dag zelf is is de uitslag die wij meenemen.
@Etienne Zegers: de uitslag van periode 4 was nog niet geupdate. Nu wel. |
| |
| Martin van Dam |
28 Maart 2011 - 20:36 |
@Jan,
Inderdaad pech voor je dat Leipi uitviel met maagklachten met die 40 punten extra sta je zomaar op een 2e plaats.
Het wordt wel spannend hoe het de komende wedstrijden gaat, wordt het degene die kiest voor de Ronde en PR of wordt het scoren voor de mensen die spelen op Baskenland, waarna iedereen volle bak moet gaan voor het drieluik en dan weer al op naar de Giro Ploeg. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |