| Wegwedstrijd |
29 Maart 2013 - 19:01 |
Excuses mensen, ik dacht dat het zaterdag was... Wissels zijn al doorgevoerd. Wil je iets anders of heb je nog niet gewisseld, mail me even.
|
| |
| J.M.P. van Dam |
29 Maart 2013 - 14:00 |
| Alwin, volgens mij kun je momenteel niet wisselen want de kopjes voor wisselen ontbreken, dus de keuze is niet beschikbaar, hoe kan dit? |
| |
| Ike Simoncini |
28 Maart 2013 - 20:39 |
| mail me maar op marco@alter.nl |
| |
| alwin kruijt spanjer |
28 Maart 2013 - 16:26 |
@Ike: kan je niet bereiken op je planet mail. Kun je mij ff mailen vanaf een adres waarop ik je kan bereiken??
|
| |
| alwin kruijt spanjer |
26 Maart 2013 - 17:47 |
@Ike(s): van harte! @Tim: gedaan @henk: dank je :-) |
| |
| Henk Reens |
25 Maart 2013 - 09:58 |
| Complimenten voor de webmeester voor het supersnelle bijwerken van de standen bij het IJsmeesterspel !!! |
| |
| Tim |
24 Maart 2013 - 21:14 |
| Alwin, zou je alsjeblieft David Lopez Garcia van Sky kunnen integreren in je spel. Hij doet het voorlopig wel redelijk.. ;) |
| |
| Jaco Kosterman |
24 Maart 2013 - 18:09 |
| Ike, gefeliciteerd met je overwinning. Je voodoopraktijken hebben zijn waarde wel bewezen. Neem aan dat je nu toeterend door Den Haag aan het rijden bent? |
| |
| Pieter Groenhagen |
24 Maart 2013 - 11:30 |
GEFELICITEERD Ike. En dat zelfs met 2 teams. Ik besef me dat ik met mijn TOP TEAM Ike niet meer voorbij zal gaan of Bowe moet al de sterren van de hemel rijden en de 500 meter gaan winnen, maar we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren. Het spel was tot de laatste afstand zeer spannend. Volgend jaar, in het Olympisch seizoen doen we met veel plezier weer mee. Ike nogmaals GEFELICITEERD, het is je gegund, zeer goed gespeeld hoor. |
| |
| Jan Blokland |
23 Maart 2013 - 19:41 |
| Gefeliciteerd Ike. Dat ziet er weer naar uit dat je een dubbelslag hebt gemaakt. Knap hoor. Alleen als het top team van Peter 3e wordt op de 500 meter met Bowe zou het mis kunnen gaan. Maar die kans is erg klein. Dat zal Peter ook wel beseffen. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
22 Maart 2013 - 17:50 |
ik dacht: ik ga het verschil maken met Håvard Bøkko... pakt dat effe bagger uit |
| |
| Ike Simoncini |
21 Maart 2013 - 09:13 |
zo de ontknoping van ijsmeester komt eraan ik hoop dat ik met tuitert nog redelijk puntjes pak en dan met de combi sablikova/nesbit die niemand in de top 5 heeft het verschil kan maken iedereen veel plezier de komende dagen met het WK afstanden |
| |
| Ike Simoncini |
16 Maart 2013 - 13:05 |
http://worldtour.cyclingfever.com/editie.html?_p=etappe&id=23667&etappe_id=28674&_ap=voorbeschouwing
briljante voorbeschouwing van MSR op cyclingfever |
| |
| alwin kruijt spanjer |
13 Maart 2013 - 11:07 |
@IKE: Tof. Ik ben erbij de 18e!
|
| |
| IKE |
11 Maart 2013 - 13:25 |
nee woont in servie maar spreekt geen nederlands trouwens 18 mei weer feestje in den haag kom je ook? |
| |
| IJsmeester Holland Cups |
11 Maart 2013 - 12:49 |
| @Ike: ja bijzonder. Woont hij in Nederland? Spreekt hij Nederlands? Zo'n kennis van de Nederlandse schaatsers vind ik erg knap. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
11 Maart 2013 - 12:47 |
@Jan Blokland (en anderen): als je een beetje promotie wilt doen voor de spellen van effesport: heel graag! Hoe meer deelnemers hoe beter.
|
| |
| Wegwedstrijd 2013 |
11 Maart 2013 - 12:46 |
Nu ook head to head voor wegwedstrijd: Kijk op www.effesport.nl/wegwedstrijd/2013/headtohead |
| |
| Ike Simoncini |
5 Maart 2013 - 08:00 |
| wat wel heel mooi is dat de servier drad(max)het ijsmeester holland cup spel heeft gewonnen dat geeft de boel toch een beetje een internationaal jasje |
| |
| Jan Blokland |
4 Maart 2013 - 21:46 |
| Maar je hoeft je niet te verontschuldigen hoor omdat je het druk hebt. Zo bedoel ik het niet. Het is gewoon jammer. Ik ga er in elk geval eens meer opletten als er een nieuw spel komt zoals Rosa Nostra, Vuelta manager, Massasprint, etc... om het op andere sites proberen te vermelden in de forums. Als dat helpt doe ik dat graag. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
4 Maart 2013 - 20:16 |
@Jan: ja jammer. misschien moet er inderdaad meer promotie komen. ik heb het alleen zo druk. ik hoop altijd dat andere mensen ook doorgeven dat ze meedoen met de leuke gratis spellen van effesport.nl
|
| |
| Jan Blokland |
3 Maart 2013 - 21:20 |
| Oei, toch een heel stuk minder deelnemers dan vorig seizoen. Verleden jaar 421 en nu 282. Verschil 139 deelnemers. Dat is ruim 30% minder. Ik hoop dat dit geen consequenties heeft voor wegwedstrijd in de volgende jaren. Want dat zou zonde zijn. Misschien zou wat meer promotie een optie zijn. Zoals hier wel eens wordt gedaan over Zweeler bijvoorbeeld zou dat ook andersom gedaan kunnen worden. |
| |
| wietze van der meer |
3 Maart 2013 - 11:59 |
| Iedereen veel succes en plezier gewenst met het wielerspel. |
| |
| Andre Kooij |
3 Maart 2013 - 10:31 |
| Ik schrijf nu een team in en er staat bij 'Mijn team (nainschr.)'. Klopt dat? Inschrijven kan toch tot vandaag 12.00 uur? |
| |
| Wincent |
2 Maart 2013 - 21:34 |
hallo
Ik zocht Dennis Rohan in de rennerlijst maar kon hem niet vinden. Mijn fout of staat hij er nog niet in? mvg. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
27 Februari 2013 - 20:50 |
| @w van der meer: mail effe wie je mist dan voeg ik hem toe |
| |
| w van der meer |
25 Februari 2013 - 19:32 |
| Wordt de lijst met renners nog uitgebreid of is dt definitief? Ik mis namelijk nog een renner die ditseizoen absoluut naam gaat maken. |
| |
| Bert Vos |
22 Februari 2013 - 18:57 |
| Valt mijn op dat maar 1 deelnemer Miho Takagi heeft genomen voor het WK Junioren, dat zal hem geen windeieren opleveren !! |
| |
| Ike Simoncini |
17 Februari 2013 - 15:50 |
ha wat een net niet weekend zeg 2e bij zweeler ek/wk spel en hier net tekort om de eerste plaats over te nemen of swings moet zo bokko inpakken en 2e worden in het AK gelukkig een leuk unibetje binnen met 4 H2H goed :) |
| |
| Wegwedstrijd |
11 Februari 2013 - 21:51 |
| Wegwedstrijd 2013 staat online! Schrijf je vooral in. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |