| Wegwedstrijd |
6 Mei 2013 - 10:12 |
De klassementsleider heeft gesproken en Hesjedal gekozen als alternatief voor John Doe.
Ik geloof dat dit ervoor zorgt dat het probleem in der minne geschikt is. |
| |
| Wincent |
5 Mei 2013 - 22:58 |
| Je kunt met 100% zekerheid aannemen dat de klassementsleider deze renner nooit gekozen zou hebben. |
| |
| Wincent |
5 Mei 2013 - 22:55 |
| Ai, ai, de wereld der wielerspellen is keihard. |
| |
| Ed Roos |
5 Mei 2013 - 22:55 |
| Vind ik ook, laat de man een wissel doen en vanaf morgen de punten gewoon laten meetellen. Normaal ga je er van uit dat het systeem bewaakt dat als gevolg van een wissel je team niet duurder is dan het maximaal aantal punten. Hij zal zich gewoon verteld hebben. |
| |
| PouPoe |
5 Mei 2013 - 20:42 |
@Jan, het blijft lastig. Indien je Wiggins in de Tour wilt opstellen staat hij er alvast. Dat zou een voordeel kunnen zijn. Bij de volgende wissel moet de begroting dan wel in orde zijn.
Van mij mag onze koploper nog snel even een wisseltje plaatsen. Deze renner scoort vanaf morgen punten. We zijn nog maar net gestart...., toch? |
| |
| Tim |
5 Mei 2013 - 19:40 |
| John Doe is een prima renner, toch? ^^ |
| |
| Jan Blokland |
5 Mei 2013 - 19:35 |
PouPoe,
Dat klopt in zekere zin wel. Maar dan bestraf je hem in principe twee keer. Één keer omdat hij geen punten krijgt en de tweede keer omdat hij verplicht is Wiggins te wisselen. Terwijl, als hij nu een andere renner opstelt (moet wel iemand zijn die nu aan de Giro meedoet) dat probleem niet heeft. Één keer benadelen lijkt me voldoende toch. Hij zal het ook niet met opzet geaan hebben. |
| |
| Wegwedstrijd |
5 Mei 2013 - 15:22 |
Bedankt mannen voor jullie input. Gelukkig vindt de webmeester altijd wel een (eerlijke) oplossing.
|
| |
| PouPoe |
5 Mei 2013 - 14:01 |
| Of Wiggins laten staan maar geen punten. Wisselen heeft toch geen zin indien er geen punten worden berekend. |
| |
| Jan Blokland |
4 Mei 2013 - 16:19 |
| Dat is precies wat ik bedoel Martin. Laat hem sowieso Wiggins nog wisselen voor een renner die nu meedoet aan de Giro. Maar geen punten krijgen. Zo sluit je ook uit dat hij bevoordeeld wordt tov anderen om nu al een wissel toe te passen voor de volgende wedstrijden. |
| |
| Martin van Dam |
4 Mei 2013 - 14:22 |
| Ben het met Jan eens, je zou ook nog mogen toestaan dat hij nog een wissel doorvoert voor Wiggo zodat hij toch nog onder de 10000 punten uit komt. |
| |
| Jan Blokland |
4 Mei 2013 - 14:14 |
| t'Ja, ik heb het ook gezien Martin. En dat nu precies bij de koploper. Erg lullig natuurlijk. Want dat zal hij niet expres gedaan hebben. Maar er staat wel in de spelregels dat deelnemers wel aan de limiet van 10000 punten moet worden voldaan. Anders is het team ongeldig. Hoe gaat je hiermee om webmeester. Het lijkt mij dat Wiggins vervangen moet worden voor een andere renner. Echter, deze renner zou geen punten mogen krijgen dan. Diskwalificatie lijkt me niet aan de orde. Dat zou wel erg zuur zijn. Maar ja, ik ga daar niet over. Dat is aan de webmeester. Alwin, succes met je beslissing. |
| |
| Martin van Dam |
4 Mei 2013 - 13:38 |
| De koploper in de wegwedstrijd voorspelbaarheid troef heeft een team met Wiggo en Nibali van ruim 11000 punten, hoe is dit nu weer mogelijk? |
| |
| DE JONGH |
3 Mei 2013 - 10:52 |
| LUCAS is er nog plaats bij jullie |
| |
| alwin kruijt spanjer |
18 April 2013 - 21:21 |
| @Jan Blokland: super! Laat de inschrijvingen maar komen! |
| |
| Jan Blokland |
18 April 2013 - 21:15 |
| Alwin, zoals beloofd heb ik geprobeerd reclame te maken voor Effesport. En met name dan voor Rosa Nostra. Op wielerflits heb ik een berichtje geplaatst. Nu maar hopen dat het een beetje helpt. |
| |
| Rosa Nostra |
16 April 2013 - 23:11 |
| @Tjitske Bax: als hij meedoet zeker! |
| |
| Tjitske Bax |
16 April 2013 - 12:23 |
Volgens procycling en cyclingfever is bij het team sky de volgende renner ingedeeld: David Lopez Garcia. Bij dit spel is hij niet actief, wordt dit nog aangepast? |
| |
| PoePou |
13 April 2013 - 19:03 |
Dat is snel geregeld. Well done!
|
| |
| Rosa Nostra 2013 |
13 April 2013 - 18:16 |
@Poupoe en @Arnoud: Herstel, staat op zijn DONE lijstje.
|
| |
| Arnoud Seldentuis |
13 April 2013 - 07:35 |
Ik vind hem leuk, moest wel even zoeken. Ik loop toevallig hard met Alwin en Rossa Nostra 2013 staat op zijn to do lijstje. |
| |
| PouPoe |
13 April 2013 - 06:55 |
| Opes, een Mart Smeetsje... Trialongo moet natuurlijk Tiralongo zijn. |
| |
| PouPoe |
13 April 2013 - 01:36 |
Hoi Alwin,
Ik ben er klaar voor..
Ryder Oscar Scarponi Sanchez Atapuma
Nibali Oliveira Santambrogio Trialongo Roux Alessandro 2013!
|
| |
| fherrema |
6 April 2013 - 20:13 |
hoi,Alwin Ik zie bij head to head dat mijn wissel Pozzato eruit Richie Port erin niet is doorgevoerd(periode 5) |
| |
| Wegwedstrijd |
6 April 2013 - 13:32 |
| @Wim: je wissel is doorgevoerd! |
| |
| Wim Norbart |
5 April 2013 - 20:59 |
Hoi Alwin
Ik wil Cadel Evans eruit en Lars Boom erin. Maar het wil maar niet lukken. Kun jij me helpen
gr Wim Norbart Made's Glorie |
| |
| alwin kruijt spanjer |
30 Maart 2013 - 13:16 |
@wisselaars: ik heb zo goed mogelijk jullie wissels doorgevoerd. Bij onduidelijkheden heb je een mail gekregen.
Sorry voor het ongemak.
Alwin |
| |
| Jos Scholtz |
30 Maart 2013 - 10:22 |
Team Bokkeriejer:
Moser eruit en Cancellara erin vóór Vlaanderen s.v.p.
PS. Op mijn mail van gisteravond heb ik geen reactie mogen ontvangen. Als het op deze wijze wordt opgelost is het OK. |
| |
| Henk Vis |
30 Maart 2013 - 07:44 |
hey Alwin je hebt de verkeerde wissel toegepast bij mij, het was Gesink eruit en Porte erin, en niet Kloden die jij eruit gehaald hebt !!! groetjes fijne paasdagen ! |
| |
| Andre Kooij |
30 Maart 2013 - 00:02 |
Ik had net al een bericht gestuurd via 'Neem contact op', maar zou je voor mij de volgende wissel kunnen doorvoeren (ik had nog niet gewisseld) TEAM: Renners Andre UIT: Nocentini IN: Porte
Bedankt! |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |