| Ike Simoncini |
4 Oktober 2010 - 22:39 |
nee nee dat was een biefstuk die niet helemaal tof was:) was overigens wel een hele mooie WK wegrit uiterst spannend en continue andere scenario's dacht nog even dat het helemaal mooi voor mijn team werd toen gilbert en leukemans met zijn tweetjes in de kopgroep zaten maar het werd toch een sprint heb ook genoten van het commentaar op de belg oen gilbert werd ingehaald "alles is naar de klote eh excuseert u mij" en "die verdomde kolobnev rijd dat gat weer dicht" waren hilarisch:) |
| |
| Martin van Dam |
4 Oktober 2010 - 20:52 |
Ike, ben jij wel eens gecontroleerd op Clenbuterol, want die voorsprong die jij hebt bij de wegwedstrijd is ongekend. Ik kan me niet herinneren dat het de laatste jaren zo'n groot gat is geweest tussen de koploper en de rest.
|
| |
| Jan Blokland |
2 Oktober 2010 - 16:20 |
M,n stukje was nog niet af maar werd ineens geplaatst.
De echte sprinters zoals Cavendish en Greipel zullen tekort komen. Mijn favoriet voor morgen is toch echt weer Freire. Let op hem. Je hebt hem eigenlijk het hele jaar niet gezien maar op de wk's is hij er altijd. De Vuelta was voor hem een ideale voorbereiding. Dit circuit is gemaakt voor hem denk ik. Mocht het niet tot een sprint komen zijn natuurlijk Gilbert, Pozzato en Cancellara kanshebbers. Veel plezier vannacht het kan mede dankzij het parcour een mooie wedstrijd worden denk ik.
|
| |
| Jan Blokland |
2 Oktober 2010 - 16:13 |
Hoi Arnoud en Ike,
Ik denk ook idd dat dit parcour niet zo selectief is dat alle sprinters niet verdwenen zijn op het eind. Ik denk zelfs dat dit echt een wedstrijd wordt voor Hushovd, Farrar, Davis en Freire. De |
| |
| IKE B Keuze |
1 Oktober 2010 - 12:52 |
ja het lijkt alsof het parcours toch wat minder zwaar is dan gedacht al kunnen de U23 mannen de koers wat minder hard maken dan de echte toppers maar zoals ze bij de belg al opmerkten er zitten teveel herstelpunten in het parcours wat in het voordeel van de sprinters is |
| |
| Arnoud Seldentuis |
1 Oktober 2010 - 12:42 |
Bij de beloften sprint met redelijk grote groep. Denk dat een Hushovd, Freire en Farrar kunnen overleven of het moet een hele harde wedstrijd worden. Gaat toch moeilijk worden voor mannen als Gilbert, Pozzato en Cancellara.
Ben benieuwd. |
| |
| IKE B Keuze |
30 September 2010 - 18:06 |
@arnoud gelukkig had ik cancelara al saan dus hoefde ik ook niet te twijfelen:) verder vind ik het wel een mooi WK heb tot nu toe alles gevolgd elke dag rond 4 uur opstaan is wel zwaar hoor ook de beloften tijdrit was leuk om e zien en tom dumoulin deed het toch best aardig daar als nederlandse belofte morgen is de wegrit voor beloften kunnen we gelijk zien hoe zwaar dat parcours is normaal is phinney een van de kanshebbers maar het zou wel eens te zwaar voor hem kunnen zijn en wie weet kan tom jelle slagter dan verassen al denk ik dat de nieuwe rabo aanwinst mattehews de wegrit gaat winnen zondag verwacht ik eerlijk gezegd een rit waarin de serksten zullen overblijven en favoriet nummer 1 is en blijft gilbert daarachter zijn er een aantal die ik een kans geef waaronder cancelara die als een van de weinigen gilbert van zich af zou kunnen schudden met een aanval in de finale en pozzato is natuurlijk ook wel kanshebber al heeft hij dit seizoen nog weinig indruk gemaakt verder heb ik weinig vertrouwen in freire en zie ik ook een davis niet winnen als er dan een snelle man wint zal dat eerder sagan of grega bole zijn van de spanjaarden zie ik (ook al rabo aanwinsten die doen het een suk beter dan vacansoleil met hu aankopen)barredo of LL sanchez nog wel enigzins zitten en bij de aussies verwacht ik toch wel wat van evans van de duitsers heb je verder nog martens en wegman die dit soort koersen goed aankunnen en kolobnev is altijd gevaarijk in sepenber/october bij de nooren verwacht ik eigenlijk eerder hushovd dan boasson en bij de deense buren verwacht ik nog wel wat van breschel sjoo dat was mijn kijk op de toch wel moeiliojk te voospellen WK wegwedstrijd vandaar dat ik hier bij effesport behalve gilbert alleen tijdrijders in me teams heb larson viel alleen een beetje tegen maar zekerheidjes martin en cancelara pakten dik punten net als rogers,millar en porte dus goede zaken gedaan
|
| |
| Arnoud Seldentuis |
30 September 2010 - 13:13 |
pfff, begint het wk met toch wel een goeie Cancellara, die blijkbaar goed is om rookgordijnen rond zijn vormpeil te trekken.
Staat er ineens een probleempje met Contador op... Oeps ben benieuwd welk nieuws de boventoon in het nieuws gaat voeren.
Niet vergeten, Mosguira ook in de problemen volgens een Spaans radiostation... Ben benieuwd, hoop het niet, wielrennen ging eindelijk weer over wielrennen en niet over andere randzaken. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
27 September 2010 - 16:17 |
Vuelta Mañager, het gratis Vuelta a España-spel van effesport, is gewonnen door Peeterson.
Lees hier zijn verhaal >> |
| |
| alwin kruijt spanjer |
24 September 2010 - 10:26 |
| @ike: klopt, volgende wissel telt niet mee voor WK |
| |
| IKE B Keuze |
24 September 2010 - 06:13 |
| hmm als ik je bericht nog een keer goed lees dus niet (het is ook nog vroeg) |
| |
| IKE B Keuze |
24 September 2010 - 06:05 |
| dus de wissel die we volgende week doen telt ook mee voor het WK? |
| |
| alwin kruijt spanjer |
23 September 2010 - 18:55 |
ik geloof dat ik een foutje heb gemaakt met betrekking tot het begin van het WK. Volgens mijn kalender begon het deze week. Dat is uiteraard niet zo. Ik heb al wel de wissels doorgevoerd voor aanstaande week. Dit kan ik niet meer ongedaan maken. Als er mensen zijn die alsnog hun wissel willen wijzigen, mail me even dan doe ik dat dit weekend. Het wk is wel in de juiste periode maar de begindag van de periode is per ongeluk 2 dagen naar voren gehaald.
|
| |
| Jan Blokland |
20 September 2010 - 14:05 |
Gefeliciteerd Peeterson. Prima keuze van je om Peter Velits erbij te hebben. Maar Ike, niet zo bescheiden hoor. Je bent heel lovend over Peeterson maar mag ik jou ook even noemen in de wegwedstrijd 2010. Man, man, dit is echt wel een beetje asociaal zeg, 1 en 2 in de tussenstand. Hartstikke goed hoor!
|
| |
| IKE B Keuze |
20 September 2010 - 06:12 |
Gefeliciteerd peeterson mooie overwinning velits hele goede keuze en is denk ik voor het eerst dat iemand wint zonder de winnaar als kopman te hebben |
| |
| IKE B Keuze |
18 September 2010 - 18:13 |
| voor uitslagen http://www.cqranking.com/men/asp/gen/start.asp |
| |
| webmeester |
13 September 2010 - 23:13 |
| update gaat even niet goed. morgen probeer ik het weer.... |
| |
| Martin van Dam |
11 September 2010 - 13:56 |
Alwin,
Er is iets mis met mijn team Dammagic, nr 6 in alg.klassement. Ik heb in periode 27 eeneens helemaal geen punten meer. Kun je hier eens naar kijken. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
10 September 2010 - 20:44 |
| @ike: ik heb je mail gekregen. het lijkt me nog steeds leuk. ik laat het je zo snel mogelijk weten |
| |
| IKE |
10 September 2010 - 15:37 |
| @alwin had je mijn mailtje nog ontvangen? |
| |
| Florus van Emst |
3 September 2010 - 21:05 |
allemachtig Ike op 1 en 2 in de Wegwedstrijd!!!! gefeliciteerd! ik hoop niet dat je volgend jaar nog meer teams gaat opstellen....?
|
| |
| IKE B Keuze |
30 Augustus 2010 - 21:07 |
| vanaf nu dus:) |
| |
| Ike Simoncini |
30 Augustus 2010 - 20:51 |
| vanaf waneer kunnen we wisselen voor wegwedstrijd? |
| |
| IKE B Keuze |
29 Augustus 2010 - 15:08 |
zo de laatste grote ronde gaat beginnen een vuelta met een aanal kandidaten voor de eindzege/het podium allereerst frank schleck en dennis menchov me kort daaracher nibali die ik na zijn goede giro hoog heb zitten daarachter het spaanse duo anton/mosquera en de spaanse outsiders sastre/rodriguez die er al een tour op hebben zitten verder zijn er nog wat outsiders voor een top 5 notering zoals danielson,roche en arroyo en is het wachen wat jonkies zoals tejay van garderen en intxausti kunnen en als hij geen last van de tour heeft kreuziger van andy verwach ik heel weinig ten eerste heeft hij zelf aangegeven dat hij voor frank gaat knechten en ten tweede is hij iemand die naar wedstrijden toe piekt en dat heeft hij nu zeker niet gedaan dan is er een zeer uitgebreid sprinters veld met toppers cavendish en farrar op de voet gevolgd door petacchi en een heel arsenaal aan B sprinters zoals forster,hutarovich,haedo,koldo davis,benatti,weyland en swift en daarachter mannen als bos(wat kan hij in een grote ronde),galimzyanov,bonnet en zo kan je nog wel even doorgaan hushovd heb ik expres niet genoemd omdat ik daar zeer weinig van verwacht die gaat in vorm proberen te raken voor het WK en kwa pure sprintsnelheid heb ik toch al niet zo'n hoge pet van hem op freire zie ik wel een keer of 2 voor de ritzege meedoen maar de eerste week heeft hij al aangegeven niet mee te gaan sprinten bovendien laat hij als het even tegenzit vaak lopen de punten ttrui zou dit keer itt andere jaren best eens gewonnen kunnen worden door cavendish of farrar aangezien ik de meeste sprinters de vuelta wel uit zie rijden omdat het WK pas 2 weken na de vuelta is als die twee afstappen kan werkelijk iedereen van davis tot v avermaet en van rodriguez tot frank schleck hem winnen de bergttrui zou wel eens door moncoutie gewonnen kunnen worden of anders door een klassementsman we gaan het de komende drie weken zien have fun
|
| |
| Vuelta mañager |
27 Augustus 2010 - 11:25 |
| Aangezien de start pas zaterdag om 22 uur 's avonds is, kun je je team dan nog tot 22 uur wijzigen. |
| |
| Ruud |
26 Augustus 2010 - 14:05 |
Weet iemand hoe de puntentelling gaat met de ploegentijdrit van zaterdag 28 augustus in het vooruit zicht. Worden erpunten toegekend Wie krijgt de geletrui en ik hoop dat iemand dit wel weet zodat wij er rekening mee kunnen houden bij het invullen van onze teams m.vr.gr. Ruud namens cafejacks.nl |
| |
| wegwedstrijd |
25 Augustus 2010 - 13:45 |
heb je niet al genoeg punten ike :-) Is nu bijgewerkt hoor |
| |
| IKE B Keuze |
25 Augustus 2010 - 06:09 |
| moguh webmaser de totaalstand na periode 25 klopt niet daar worden de eneco punten niet bij opgeteld ewrijl ze in periode 24 wel verwerkt zijn |
| |
| IKE B Keuze |
22 Augustus 2010 - 11:34 |
moguh effesporters vandaag wee koersen die meetellen de mini amstel gold in de eneco waar het waarschijnlijk sprinten met een uitgedunt peloton gaat worden of zou rabo de koers zo hard maken dat tony martin eraf gereden wordt ik denk zelf van niet het ziet er naar uit dat die jonge duitser onze opa koos van een eind overwinning af gaat houden maar moerenhout is een held dat wel jammer dat hij zo laat in zijn carriere pas ontdekt hoe goed hij is plouay is lastig te voorspellen er zijn wel 20 renners die kans maken op de overwinning wat gaat het worden een sprint met mannen als sagan,rojas gil,grega bole,gavazzi en hinault? zou farrar kunnen overleven en weer winnen of gaan renners als voeckler,daniel martin,hesjedal of fedrigo er via een ontsnapping met de winst vandoor?
|
| |
| Florus van Emst |
13 Augustus 2010 - 14:37 |
| veel sterkte Alwin |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |