| Arnoud Seldentuis |
22 November 2010 - 19:36 |
Nou nou, Sven schaatst het hele seizoen niet meer, maakt het maken van een team wel makkelijker en de allround toernooien wat moeilijker voorspelbaar. Hoewel Bokko er dan toch wel bovenuit zal komen.
Ik had dus Groves en Mo en loop nu id achter de feiten aan, Mo ondertussen gedumpt en weet eigenlijk nog niet wat ik met Groves ga doen, want die is inderdaad wel erg roestig. Ik heb Groves nog nooit zien vallen. Mogelijk speelt daar toch een trainingsachterstand na een Olympisch jaar. Ben benieuwd. Succes allemaal, Arnoud |
| |
| IKE B Keuze |
22 November 2010 - 17:27 |
vond de afgelopen twee weekenden wel mooi overigens veel verschillende winnaarsalleen nesbit is ongenaakbaar en gaat het wust nog lastig maken op het WK allround njatun kan overigens ook ver komen dat mag je wel de verassing van dit seizoen noemen jammer dat ze 4 ton duurder is dan leenstra door de punten die ze vorig jaar als junior scoorde anders had ik wss haar gespeeld ipv leenstra bokko ziet er sterk uit iig al gaat hij het nooit van kramer winnen op het EK natuurlijk verder zijn de amerikanen met kuck,rookard en marsicano erg goed bezig itt de russen die eigenlijk allemaal tegenvallen de chinezen missen sijtje en zijn ronduit slecht verder laat wolf zien dat ze nog altijd de beste is en valt shang wa lee toch wel een beetje tegen na vorig jaar
|
| |
| IKE B Keuze |
22 November 2010 - 17:22 |
ja veel mensen die dat gedaan hebben terwijl bokko toch duidelijk last van een griepje had vorige week maar ach wees blij dat je niet met mo en groves gestart bent:) al kan ik de komende week in hamar wel wat terugpakken met groves op de wust spelers dacht al bijna dat ik nu al een verloren seizoen aan het spelen was maar ben nog in de running en wie weet rijd groves volgende week weer wel goed dan ga ik goede zaken doen:)
|
| |
| alwin kruijt spanjer |
22 November 2010 - 10:28 |
| lekkere wissel: bokko eruit, skobrev erin... Daar gaat m'n top 10 |
| |
| Arnoud Seldentuis |
12 November 2010 - 21:00 |
| Er wordt maar één duizend gereden dit weekend en dan worden er dubbele punten gegeven. Staat onder de tabel met de waardering van de wedstrijden in de spelregels. 50 dus, klopt alwinus. |
| |
| alwin kruijt spanjer |
12 November 2010 - 20:59 |
| 1000m telt dubbel als er maar eentje wordt gereden |
| |
| IKE B Keuze |
12 November 2010 - 20:45 |
| 25 toch ipv 100? |
| |
| alwin kruijt spanjer |
12 November 2010 - 20:41 |
aha, ik zie dat de punten worden verdubbeld... moet 50 zijn (2*25) ipv 100. Dank jongens |
| |
| Arnoud Seldentuis |
12 November 2010 - 20:32 |
| Onze grote vriendin Ida Njatun heeft de 1000mtr. in de B-groep gewonnen en zou daarvoor 25 puntjes moeten krijgen en geen 100 lijkt me. |
| |
| IKE B Keuze |
12 November 2010 - 20:31 |
| ihle en Hirschbichler staan op 100 en 74 punten voor een uislag in de B groep dat klopt denk ik niet |
| |
| alwin kruijt spanjer |
12 November 2010 - 19:25 |
| wat niet dan? |
| |
| IKE B Keuze |
12 November 2010 - 18:35 |
| gaat iets niet goed met de punten |
| |
| Jaco Kosterman |
9 November 2010 - 20:48 |
| @Bjornus: op de nieuwe site Schaatsen.nl zal er één dezer dagen een overzicht verschijnen van de deelnemers. |
| |
| Bjornus Maximus |
8 November 2010 - 15:25 |
weet iemand een overzicht van alle deelnemende schaats(t)ers komend weekend in heerenveen? groet
|
| |
| IKE B Keuze |
21 Oktober 2010 - 23:07 |
ben het met martin eens was mij ook al opgevallen dat er veel minder dan vorig jaar was gescoord maar omdat iedereen dat had ligt het niet aan de spelers martin heeft hier al een aanal redenen aangedragen waar ik het mee eens ben idd het duurder maken van renners heeft zijn invloed maar dat is niet slecht voor het spel denk dat ook het uitvallen van anton en frank schleck zijn invloed heeft gehad en ook dat het WK wegwedsrijd niet door gilbert werd gewonnen maar door een sprinter zorgde ervoor dat er minder werd gescoort iig vind ik het geen probleem denk dat het spel goed is zoals het nu is zelfs zoals ik laatst opperde om de canadese koersen mee te laten ellen zal niet veel uitmaken je zit nog steeds aan een budget en max aantal renners/wissels vast imo is het spel prima zoals het nu is |
| |
| Martin van Dam |
21 Oktober 2010 - 21:03 |
Webmeester, je kan de punten niet elk jaar met elkaar vergelijken.
Het verschil zit in de logica van de uitslagen, heb je een logische uitslag dan heeft iedereen relatief meer punten. Zo is er bijv door het uitvallen van Pellizotti voor de Giro en Gesink voor Lombardije een aantal zekere punten minder behaald. Ook de relatief steeds meer duurder worden renners zorgt er voor dat er minder punten worden behaald, zo was het nauwelijks mogelijk om Contador en Schleck samen in een team voor de Tour te selecteren.
Ook het uitsluiten van Valverde heeft veel punten gekost
Bovendien als je een foute keus had gemaakt in de Luikse klassiekers + Amstel door bijv te gokken op Gesink, Cunego, Schleck in plaats van Gilbert, Rodriquez en Vino kost dit veel punten. |
| |
| webmeester |
21 Oktober 2010 - 15:57 |
trouwens, met 1800 punten (het eindtotaal van Ike) was je vorig jaar maar 25e geworden. Zelfde wedstrijden, zelfde punten. Dus mijn vraag, met het oog op editie 2011: waren de renners te duur of was de volgorde van de wedstrijden te verschillend t.o.v vorig jaar of was de diversiteti te groot of waren een paar renners te duur of is er een andere reden?
Graag hoor ik jullie inzichten. Alwin |
| |
| alwin kruijt spanjer |
19 Oktober 2010 - 10:59 |
ike, gefeliciteerd het zat er al aan te komen maar nu heb je hem echt binnen.
trouwens, de techniek liet me weer eens in de steek, waardoor de wissels wel zijn doorgevoerd, maar de oude renners er niet uit zijn gehaald. veel mensen zullen nu een te duur team hebben met 10 renners. als we er even vanuit dat niemand bijvoorbeeld een gilbert eruit had gehaald voor een sanchez dan heeft niemand voordeel gehad van deze miskleun van de computer. gelukkig is het ook de laatste ronde dus ik hoef niet iedereen bij langs te gaan om te vragen wie eruit moet.
en nu: op naar het schaatsen!!!
|
| |
| Jan Blokland |
17 Oktober 2010 - 20:56 |
Ikem
Gefeliciteerd met je overwinning. Wat een mooi seizoen voor jou met wegwedstrijd. Ik ga proberen er met IJsmeesters wat van te maken. maar je zult begrijpen dat dit voor mij ook wat lastig wordt dit jaar. Het is een heel gepuzzel om op de juiste momenten het goede team te hebben. Daar gaat heel wat tijd in zitten. En je weet dat dit nu niet zo voor me weggelegd is op dit moment Maar met een beetje geluk ga ik m'n best doen om top tien te halen. |
| |
| Martin van Dam |
16 Oktober 2010 - 20:59 |
Ike,
Gefeliciteerd, je bent nu zeker van de overwinning. je had inderdaad gelijk dat het nog verkeerd voor je zou eindigen met een podium Freire, Pozzato, Nibali maar dit was ook maar puur theoretisch want ik had niet echt gerekend op Freire en Pozzato.
Ik had wel vandaag Gilbert, Scarponi, Nibali maar dat is niet genoeg om je te kloppen.
De wissels zijn nog niet verwerkt in het klassement, dus niemand hoeft zich zorgen te maken.
Ike , wat betreft Ijsmeester dat valt voor mij in een verkeerd deel van het jaar, ik heb het in het begin van het jaar te druk om alles te volgen en zeker jij weet dat dat nodig is om hoog te kunnen eindigen.
Ik moet zeggen Ike dat je erg goed hebt gepresteerd dit jaar want ik heb zelf ook niet veel laten liggen, maar volgend jaar wil ik toch echt mijn 3e titel binnen halen. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
16 Oktober 2010 - 15:11 |
Farrar eruit Scarponi erin. Is er wat fout gegaan web????? |
| |
| IKE B Keuze |
16 Oktober 2010 - 15:07 |
hmm jammer dat je nog niet kunt zien wie er allemaal gewisseld zijn want dat is nog niet verwerkt |
| |
| alwinus gerardus |
16 Oktober 2010 - 14:16 |
| mijn wissel: cancellara eruit kolobnev erin |
| |
| IKE B Keuze |
15 Oktober 2010 - 21:42 |
Thanks martin was zeker een goed seizoen voor mij al is het wel heel jammer dat gesink niet start in morgen zowel spetlechnisch als voor nederland:) en eigenlijk heb je theoretisch nog wel een kans als de koers niet hard word gemaak en freire wint voor pozzato en nibali wordt derde dan kan je me nog inhalen ik hoop/denk dat het een zware koers wordt en dat evans wint dan kan ik nog 1&2 worden volgend seizoen ben ik er zeker weer bij maar doe jij geen ijsmeester? |
| |
| Martin van Dam |
15 Oktober 2010 - 11:28 |
Ike,
Alvast gefeliciteerd met je overwinning bij Wegwedstrijd 2010. Je hebt een geweldig seizoen gedraaid, proficiat.
Ik hoop zelf nog 2 en 3 te worden maar dat zal lastig worden.
Ik zou zeggen tot volgend seizoen. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
11 Oktober 2010 - 13:05 |
Nou niks gezien van Parijs- Tours maar de winnaar is mij zeer welkom. Inderdaad een goed rabo weekend Ike, maar in de kantlijn ook een slecht weekend. Lees dat papa Gesink is gevallen dit weekend en dat Gesink niet gaat rijden in de koers van "de vallende bladeren". Pfff das jammer Nederlandse kanshebber doet niet mee. Voor het spel had ik Gesink nog niet gezet, dus dat scheelt dan weer.
Allemaal een mooie afsluiter en tot ziens bij het schaatsen. |
| |
| Ike Simoncini |
11 Oktober 2010 - 11:36 |
goedemorgen na een heel mooi rabo weekend met een uitterst sterke robert gesink die emillia wint en freire die paris-tours pakt helaas ben ik voor breschel gegaan nadat freire mij het hele jaar teleurgesteld heeft en dan zal je zien dat oscarito keihard toeslaat:) terwijl veel mensen sowiezo eeen aanvaller als gilbert of pozzato als winnaar verwachten is het dus toch een sprint geworden nog een koers en dan zit het erop en gaan we weer schaatsen:) |
| |
| Florus van Emst |
5 Oktober 2010 - 18:54 |
| B-keuze noemt hij dat!!! |
| |
| Florus van Emst |
5 Oktober 2010 - 18:53 |
| ik denk dat het grote gat tussen Ike en de rest is te verklaren door het briljante afstopwerk van nummer 2!!! |
| |
| Pastoor Poncke |
5 Oktober 2010 - 16:20 |
| Hè, heerlijk, we gaan weer schaatsen! |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |