| IKE |
9 Mei 2009 - 13:18 |
sjoo goedemiddag wiellerliefhebbers effe een klien VB op de Giro drie grote favoerieten levi,basso en menchovzijn imo de drie grootste kanshebbers het leuke is dat geen van drieen ongenaakbaar is en er daarachter een klein peloton aan uitsiders is die zich tussen die drie op het podum kunnen fietsen neem di lucca,simoni,pellizotti,scarponi,soler,cunego en bruseghin en zelfs satsre en elk van die renners zou op het podium kunnen eindigen en zelfs als ze in supervorm zijn de giro kunnen winnen voor de sprinters wordt dit niet zo'n superronde de enige echte toppers zijn cavendis en pettachi(die een minder sterk team dan normaal heeft) en daarachter davis,hunter,farraf en forster en renners als gilbert en pozzato die zich ook wel eens met de sprint kunnen gaan bemoeien verder rijden er een ben swift en een gatto die nog vrij jong zijn maar ook behoorlijk kunnen sprinten en een heel arsnenaal aan B sprinters als vigano,goss,haedo,palombo,hinault en gavazzi het belooft iig weer een hele spannende giro te worden met vanmiddag de ploegen tijdrit die vast en zeker door garmin gewonnen gaat worden of zou astana of columbia een goede dag hebben? we gaan het zien |
| |
| Jeremy Zeelen |
5 Mei 2009 - 23:35 |
| Oke Kreuziger gaat dus niet. Maar lees op Wielernieuws dat Lovkvist is aangewezen als kopman van zn team. Nog andere jongeren die goed kunnen presteren en meedoen? Voor de Tour ben ik altijd iets beter op de hoogte. |
| |
| Wegwedstrijd |
5 Mei 2009 - 22:08 |
| de database is weer open en de webmeester terug zonder breuken! |
| |
| Hans de Boer |
5 Mei 2009 - 21:47 |
Kreuziger gaat niet naar de Giro. Lövkvist gebruikt de Giro als voorbereiding op de Tour. |
| |
| Arnold Groenhagen |
5 Mei 2009 - 19:20 |
hallo effesporters,
Heb ook even weer een team gemaakt maar ik moet zeggen dat ik altijd meer problemen heb met het giro spel als met de tour de france. Dus afwachten maar weer wat het word, ga in ieder geval deze site het eind van de week goed in de gaten houden i.v.m deelnemerslijst. Heb geen zin om met 1 of meerdere renners minder te starten. Wens iedereen weer veel plezier met het spel.
En Ike ben blij om jou hier weer terug te zien na dat je lang afwezig bent geweest.
Groet Arnold |
| |
| Jeremy Zeelen |
5 Mei 2009 - 11:40 |
| De Giro start met nogal wat namen. Denk daarbij aan Basso, Cunego, Menchov, Leipheimer, Armstrong, Di Luca en sprinters als Cavendish en Petacchi. En wat kan een Lovkvist of een Petrov laten zien? Gaat Kreuziger ook naar de Giro? |
| |
| Bert Vos |
3 Mei 2009 - 11:10 |
Hup Roman Kreuziger vandaag !!!!! Make my day |
| |
| Ike Simoncini |
2 Mei 2009 - 08:54 |
hoi jan gaat weer iets beter maar wil nog niet helemaal lukken stuur me anders een PM op marco@alter.nl wil niet iedereen hier vermoeien met mijn problemen:) beleef iig wel weer lol aan dit spel en de vele anderen |
| |
| Jan Blokland |
1 Mei 2009 - 23:24 |
Hoi Ike,
Ik zie dat je weer hebt ingeschreven in Roza Nostra. Weinig van je gehoord de laatste tijd. Hoe is het met Je? Hopenlijk gaat het weer een stukje beter. Groetjes Jan
|
| |
| Wegwedstrijd |
29 April 2009 - 16:00 |
Hoi allen,
Ik ben weer eens weg. De wissels van deze periode worden doorgevoerd op woensdag a.s. Op zaterdag gaat de database wel gewoon dicht.
Groet, Alwin |
| |
| Jeremy Zeelen |
29 April 2009 - 14:45 |
Dat is vrij duidelijke taal. ;-) Mooie en goed toelichting. toch is het zeer spijtig dat een renner met zo'n imposante erelijst in de herfst van zijn carriere betrapt wordt. |
| |
| helena v. dijk |
29 April 2009 - 13:27 |
om renners uit de uitslag te halen, daar is bijna geen beginnen aan! volgende week is het bijvoorbeeld Colom, in september Haussler enz. het wordt heel moeilijk dan voor de organisatie1!!!! groet Helena |
| |
| Jeremy Zeelen |
29 April 2009 - 11:12 |
Ik heb alle Belgen in ene dubbel in mn team.
Maar waar ik eigenlijk een berichtje voor plaats is het nieuws over Rebellin. Het CONI heeft bevestigd dat hij betrapt is op het gebruik van doping, CERA. De 3e renner van het team Gerolsteiner 2008. Een kwalijke zaak. Wordt hij nu ook geschrapt uit de uitslagen van dit seizoen? Ik bedoel dan op effesport.nl. |
| |
| capt.charisma |
28 April 2009 - 19:56 |
| komt er nog een giro pool eigenlijk dit jaar ?? iemand goed geinformeerd? |
| |
| Arnoud Seldentuis |
26 April 2009 - 21:09 |
| Super Andy, ik weet het nu al.........het wordt een super mooie tour dit jaar........ |
| |
| Martin Hoekstra |
26 April 2009 - 16:54 |
| Okay bedankt! |
| |
| Thimo Zegers |
23 April 2009 - 19:43 |
Hier een bericht over Contador en de Giro2009:
Alberto Contador neemt definitief niet aan de Giro d'Italia deel, zo heeft de Spanjaard bekend gemaakt bij een fietstocht voor het goede doel. De winnaar van de afgelopen editie richt zich voornamelijk op de Tour de France en zal in de aanloop in ieder geval in Parijs-Nice en de Dauphiné Libéré aantreden. Contador werd in 2007 winnaar van Parijs-Nice en won later dat seizoen de Tour de France. In het naseizoen overweegt Contador ook nog deel te nemen aan de Vuelta, maar daar neemt hij pas in de loop van het volgende seizoen een definitieve beslissing over.
bron: www.wielernieuws.be
|
| |
| Martin Hoekstra |
23 April 2009 - 16:18 |
| Weet iemand of Contador de Giro rijdt? Ik dacht dat ik me herinerde dat Contador en Armstrong allebei de Giro zouden rijden, maar zie dit nergens bevestigd... Succes allemaal! |
| |
| helena v. dijk |
20 April 2009 - 21:38 |
ben gisteren samen met m'n dochter naar zuid-limburg gegaan, en we hebben echt genoten! eerst naar de start in Maastricht, met de bekende humor van cees maas, en daarna de renners achterna rijden! we hebben ze in totaal 9x voorbij zien komen! wat voor ons een nieuw record betekend! heb helaas wel weinig punten gescoord! voor degene die Gesink hebben, hij start niet in de W-P groet Helena |
| |
| helena v. dijk |
14 April 2009 - 18:12 |
bedankt voor jullie tips, ik ben er al uit! mochten jullie nog een gratis tip willen hebben, dan hoor ik dat wel. succes met de wissels! |
| |
| Ed Roos |
14 April 2009 - 12:50 |
| Helena, leuk dat je om advies vraagt, met de plek waar jij staat lijkt het of je dat helemaal niet nodig zou hebben. Maar wellicht toch een tip. Je hebt nog 4 of 5 wissels voordat de Giro begint. Daar zijn straks veel punten te verdienen. Kijk eens welke ploeg je bij de giro aan de start wilt hebben en welke wisselstrategie je zou moeten toepassen om daar te komen. |
| |
| herman bosch |
14 April 2009 - 12:38 |
helena, met een voorlopige 2e plaats in dit spel zijn wij niet de aangewezen personen om je te adviseren. De keuze die je maakt vallen goed uit. Succes met je keuze. De komende wedstrijden brengen wel andere renners in de top 10. Budget nu voor de komende wedstrijden zeker meespelen in de keuze.
|
| |
| JP |
13 April 2009 - 21:10 |
| nou Helena, wat dacht je van Devolder eruit, Frank Schleck er in. |
| |
| helena v. dijk |
13 April 2009 - 12:04 |
wat een schitterende P-R!!!!! alleen jammer dat Flecha viel! maarja als je zo een bocht ingaat, is dat niet zo vreemd! ook zonde van de val van Tor wat wel enorm triest was, was dat Pipo meerdere keren moest remmen, omdat onze vlaamse wielervriende expres over staken, zodat Boonen kon winnen! maare wie moet ik nu weer gaan wisselen.... groet Helena |
| |
| Florus van Emst |
10 April 2009 - 22:08 |
Hallo webmeester, Volgens mij is het verstandig dergelijke informatie (voortaan) op de startpagina van de wegwedstrijd te zetten of daar anders te vermelden dat men het prikbord in de gaten moet houden. Fijn Paaswekend en wat mij betreft mag Knaven winnen voor Maaskant en Traksel. |
| |
| Wegwedstrijd |
9 April 2009 - 16:01 |
In verband met de paasdagen (en de bijbehorende afwezigheid van jullie webmeester) zullen de teams pas dinsdag worden bijgewerkt. De database sluit wel op (goede) vrijdagavond om 23:59, zoals gewoonlijk. Druk dus ook niet op de knop "maak wissel ongedaan" na vrijdag, want dan zal je wissel niet worden doorgevoerd!
Fijne paasdagen allemaal en hopelijk wint een Nederlander Parijs-Roubaix |
| |
| helena v. dijk |
6 April 2009 - 21:39 |
ja, we leven nog! gisteren eerst naar Brugge gereden, en daarna op zoveel mogelijk plaatsen gaan staan, om de renners voorbij te zien komen. Devolder een groot kampioen! en Boonen die spoog ervan, want hij had het liefst zelf gewonnen met zulke benen!!! |
| |
| Jan Blokland |
3 April 2009 - 22:46 |
| He, he, eindelijk weer eens weer wat actie op het prikbord. Alwin, ze leven nog. Robert, ik heb het gezien. Zal eens kijken of ik een team kan samenstellen voor wielercoach. |
| |
| Arnoud Seldentuis |
3 April 2009 - 08:40 |
Tsja de eerste belangrijke weken komen eraan. Hoewel als je nu bovenaan staat je toch wel een eerste tik heb uitgedeeld. Ben benieuwd hoe deze week gaat uitpakken met drie wedstrijden en eigenlijk in alle drie een ander deelnemersveld. Maakt het wel spannend. Dan naar Roubaix en dan begint een al weer het waalse drieluik..... Veel actie in korte tijd....
Geniet er allemaal van hoewel de zon ook wel fijn gaat schijnen zondag.... |
| |
| robert van bree |
2 April 2009 - 23:26 |
Ha die Jan, vanaf zondag bij ons ook weer het wielercoachspel. op: www.puttershoek.nl/wielercoach |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |