| Ike Simoncini |
29 Maart 2010 - 21:44 |
| van mij mogen ze het zo laten hoor:) |
| |
| Corry |
29 Maart 2010 - 20:58 |
| de punten van Catalonie zitten er helaas nog niet bij, maar de organisatie kennende, zal dit niet lang meer duren! |
| |
| w |
29 Maart 2010 - 16:50 |
| dus geen punten voor eindklassement catalonie?? |
| |
| Corry |
28 Maart 2010 - 10:37 |
periode 3 San-Remo en Catalonie periode 4 alleen Gent-Wevelgem succes! |
| |
| fherrema |
27 Maart 2010 - 19:38 |
| klopt het dat je in periode 3 punten kunt halen met milaan-san remo,en de volta ciclista a catalunya En in periode 4 met de voltaciclista a catalunya en gendt-wevelgem |
| |
| Pieter |
23 Maart 2010 - 22:20 |
Hé Ike,
Gefeliciteerd met je overwinning. Je hebt het goed gespeeld man. Maar....... je moet er natuurlijk ook geluk bij hebben. IJs en wederdienende doen we volgend jaar weer mee aan de ijsmeester. Het was weer leuk en het was weer een prachtig schaatsseizoen. |
| |
| Henk |
23 Maart 2010 - 08:02 |
| Cari Ike, congratulazioni per la vostra vittoria |
| |
| Juffie |
22 Maart 2010 - 17:28 |
Hoi Ike,
Van harte gefeliciteerd met je overwinning, i.m.o. een zeer verdiende zege :-)
|
| |
| Ed Roos |
22 Maart 2010 - 14:21 |
Ike, prima gespeeld. Je hebt bijna altijd een goed uitgebalanceerd team op de been gebracht, met iedere keer oog voor de wedstrijden die er nog aan stonden te komen. Het niet opstellen van Sven Kramer tijdens de Olympische Spelen is achteraf gezien wellicht je belangrijkste sleutel naar de overwinning geweest, maar daar alleen haal je het natuurlijk niet mee. Door het niet starten van Davis en Contin en het falen van Skobrev is de laatste periode nog een van je slechtste geworden, maar je voorsprong was meer dan groot genoeg en daarbij hadden je naaste belagers dezelfde problemen. Dus proficiat je bent de verdiende overwinnaar. |
| |
| Jan Blokland |
22 Maart 2010 - 13:31 |
Hoi Ike,
Gefeliciteerd met je overwinning.
|
| |
| Tommy Ventoux |
22 Maart 2010 - 12:03 |
Zo te zien zit IJsmeester erop, dus langs deze weg van harte IKE met je eerste grote vis hier, en dat in een Olympisch jaar ;-) Verders gefeliciteerd Skatelady met je bewonderenswaardige opmars naar een fraaie podiumplek.
Naast Alwin trouwens ook Colly bedankt voor de moeite en alle deelnemers voor het spelplezier. |
| |
| Silvan Vijver |
22 Maart 2010 - 08:02 |
| zijn de punten van Milaan-Sanremo al toegekend? Telt de laatste wissel dan nog mee trouwens? |
| |
| Wegwedstrijd |
21 Maart 2010 - 19:32 |
| Er is dit jaar geen nainschrijving voor wegwedstrijd. Er was de afgelopen jaren teveel onduidelijkheid bji diverse deelnemers dat ik dat dit jaar niet doe (ondanks dat de spelregels anders vermelden..). |
| |
| LN |
21 Maart 2010 - 09:11 |
| Klopt het dat de nainschrijving van de wegwedstrijd niet werkt?? |
| |
| Arnoud Seldentuis |
21 Maart 2010 - 06:47 |
Toch de (voor mij) grote onbekende die het goed doet. Ik had nog nooit van die man gehoord, maar dat zegt dit jaar weinig. Erg weinig goede keuzes gemaakt in ijsmeester.
Gelukkig is de start bij wegwedstrijd weer mooi. Fantastische Freire voor een super sterke Boonen.Mooie sprint met een klein groepje. Ben benieuwd of de andere klassiekers net zo mooi worden, met spannende finales. |
| |
| IJsmeester |
20 Maart 2010 - 19:10 |
| niemand heeft Kuck. vreemd... |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
19 Maart 2010 - 10:04 |
@wilko: niet meer. @all: als je gewisseld hebt: niet met het uitklapmenu naar een andere periode gaan, maar klikken op de link naar je team |
| |
| Wilko Roeterd |
18 Maart 2010 - 17:31 |
Ik mis een renner in mijn team.
Hoe kan dat |
| |
| fherrema |
15 Maart 2010 - 14:23 |
| waar blijven de punten van de tireno-adriatico? |
| |
| Ike Simoncini |
15 Maart 2010 - 13:48 |
| ok is al hersteld was effe schrikken:) |
| |
| Ike Simoncini |
15 Maart 2010 - 13:43 |
| er gaat iets niet goed min teams staan er niet meer op?????? |
| |
| Wegwedstrijd |
14 Maart 2010 - 18:04 |
| vanaf morgen kan er weer gewisseld worden, conform de spelregels. |
| |
| larsie |
14 Maart 2010 - 15:19 |
| Vanaf wanneer kan ik voor de wegwedstrijd nainscrijven????? |
| |
| nobrakes |
14 Maart 2010 - 15:02 |
| Periode 2 is bij de wegwedstrijd een wisselperiode, maar ik kan nog helemaal niet wisselen. |
| |
| Silvan Vijver |
12 Maart 2010 - 14:19 |
| Mooi bedacht deze Wegwedstrijd 2010. Vooruitkijken is geen overbodige luxe! ;) |
| |
| Corry |
11 Maart 2010 - 21:32 |
| dus Alwin, als ik het goed begrijp, kan je voor de wegwedstrijd t/m zaterdag wisselen??? |
| |
| Alwin Kruijt Spanjer |
11 Maart 2010 - 11:17 |
| En het prikbord doet het weer!! |
| |
| Ike Simoncini |
9 Maart 2010 - 22:01 |
over de etappe van gister wil ik nog wel effe kwijt dat die waaiers prachtig waren en dat het geweldig was om te zien hoe boom op eigen kracht effe naar de eerste groep toe knalde en verder wat een heerlijke talentjes zijn die sagan en grega bole toch daar gaan we nog veel van horen dit seizoen net als die keukenleijer:) |
| |
| Ike Simoncini |
9 Maart 2010 - 21:59 |
@corry beetje druk zo aan het ebgin van het seizoen met etampies bouwen en de vrouw tevreden houwen:) als MSR is geweest houd ik wel weer wat tijd over voorlopig wacht me ook nog de zware taak om een overwinningstuk te schrijfen voor schaatsmaster want ik denk dat die toch wel binnen is:) |
| |
| Corry |
9 Maart 2010 - 18:58 |
Ike, ik had nog wel een klein verslag van je verwacht, van de 1e en 2e etappe...Geef niet, probeer ik het wel. Gisteren was het de heer Henderson, en vandaag gaat Bonnet er met de bloemen vandoor! Flinke valpartij met o.a. Bole en de Martinies! Boom blijft leider. |
| |
| 30 nieuwere |
30 oudere |