prikbord
| plaats bericht | bekijk berichten |
| 30 nieuwere | 30 oudere |
| ROSANOSTRA | 15 April 2010 - 14:49 |
| De inschrijving voor rosa nostra 2010 is geopend! | |
| Gerrit Fortuin | 13 April 2010 - 11:29 |
| Hier staat de juiste uitslag: http://vueltapaisvasco.diariovasco.com/2010/clasificaciones/etapa-1-zierbena-zierbena/general-etapa.php |
|
| Wegwedstrijd | 13 April 2010 - 10:19 |
| @jP: Zie http://www.cyclingnews.com/races/vuelta-ciclista-al-pais-vasco-upt/stage-1/results. Freire 23e. | |
| Jan Peter Bultman | 13 April 2010 - 09:59 |
| Freire 3 keer tweede = 6 punten ipv 4. In de eerste etappe is hij niet naar de laatste plaats van de groep teruggezet, maar naar de tweede, mogelijk zit hierin de fout ? Het is maar twee puntjes, maar toch. |
|
| PouPoe | 12 April 2010 - 22:27 |
| @ Webmaster Excuses. Je hebt helemaal gelijk! Ik was zelf weer eens aan het rekenen geslagen. Sorry, ik zal het niet meer doen. Trouwens...ik geniet enorm van dit spel! |
|
| Wegwedstrijd | 12 April 2010 - 19:08 |
| @PouPoe: een keer 1 en 1 keer 2e in etappes = 2+3. 8e (niet 6e) in het eindklassement = 10. Samen 15 punten. klopt toch? | |
| PouPoe | 12 April 2010 - 18:40 |
| Beste Web-Master, Heeft Sammy Sanchez nog puntjes gepakt in het Baskenland? Hij is toch mooi 6e geworden in het einklassement. Volgens mij mis ik de puntjes van deze held...... |
|
| Jan Peter Bultman | 9 April 2010 - 20:53 |
| Helaas John, je bent gewisseld | |
| John Doe | 9 April 2010 - 10:10 |
| Nou heeft die Jan Peter nog steeds de 1e plek... Blij dat ik in zijn team zit | |
| freek | 1 April 2010 - 19:31 |
| rodriguez? wie is dat eigenlijk? | |
| Jan Peter Bultman | 1 April 2010 - 16:11 |
| Dat moet het dan maar zijn denk ik. En nu maar hopen dat John Doe volgende week een deuk in een pakje boter rijdt. Of toch maar wisselen voor Cancellara. |
|
| Wegwedstrijd | 1 April 2010 - 15:54 |
| Tjemig, er gebeurt ineens een boel hier op het prikbord. Ik heb John Doe toegevoegd aan je team, JP, zodat je je geplande wissel alsnog kunt doen. Mocht je toch Rodriguez willen houden, laat het dan even op tijd weten, dan verander ik het weer. Ook is de puntentelling aangepast |
|
| Martin van Dam | 1 April 2010 - 15:43 |
| Jan Peter, Tip, gewoon Rodriquez wisselen en dan Cancellara er in zetten. |
|
| Jan Blokland | 1 April 2010 - 15:28 |
| Hoi webmeester, Martin van Dam heeft wel gelijk. Ik heb nu te weinig gekregen omdat cataluyna een C kwalificatie heeft. Met rodriquez en Sanchez leon scheelt dat dus 20 punten |
|
| Jan Peter Bultman | 1 April 2010 - 15:19 |
| nog een laatste opmerking: De door mij voor deze week geplande wissel (Leipheimer eruit, Cancellara erin) kan ik nu niet meer doen, omdat mijn budget niet toereikend is, dankzij onze vriend Rodriguez. |
|
| Jan Peter Bultman | 1 April 2010 - 15:16 |
| Weer een paar uurtjes niet op het prikbord gekeken (soms moet er gewerkt worden) en weer staat het helemaal vol met uitspraken, hogere beroepen en verdedigingen. Het laatste vind ik overigens wel aardig, want er is een voor mij onbekende die zich als Verdediger JP opgeworpen heeft. Nadeel is echter wel dat hij uit mijn naam spreekt, en een voor mij ongunstiger voorstel doet dan de uitspraak van de Wegwedstrijd-rechtbank, zonder overleg vooraf tussen de verdediger en de beklaagde (ik dus). Vanuit het sportiviteitsoogpunt kan ik niet anders dan begrip hebben voor het betoog van de Openbaar Aanklager (alhoewel de laatste opmerking richting de Edelachtbare ook als een belediging van de rechtbank kan worden opgevat. (boete: 50 wegwedstrijdpunten) ) Normaal gesproken ben ik inderdaad het hele seizoen bezig met die 10.000 punten grens, waardoor je al weken van tevoren je team en je wissels moet plannen. (bij de Tour zelfs maanden...) Dit jaar ontbrak mij daarvoor de tijd, en heb ik zelfs mijn initiele team niet meer gecheckt. Verder wil ik als verzachtende omstandigheid aanvoeren dat ik in periode 2 al een behoorlijk stomme wissel heb gedaan die ik gelijk in periode 3 weer ongedaan heb moeten maken. Samenvattend, edelachtbare, wil ik u bedanken voor uw wijs besluit, maar zou ik er ook begrip voor hebben dat u luistert naar de openbaar Aanklager, en dat u uw oordeel herziet. Dit alles natuurlijk wel als de 10 puntjes extra die Tondo nog tegoed heeft worden toegekend. |
|
| Martin van Dam | 1 April 2010 - 14:16 |
| Catalunya is een 50 punten wedstrijd en geen 40, dus idd hebben LL.S / Tondo / Rodr. 10 punten te weinig gehad. Webmeester, gaarne uw definitieve uitspraak voor JP, zie prikbord. Hij moet namelijk ook nog wat tijd hebben om te wisselen |
|
| Corry | 1 April 2010 - 13:39 |
| LL Sanchez heeft te weinig punten gekregen voor Catalonie !!! | |
| Martin van Dam | 1 April 2010 - 13:05 |
| Ik ben het met de verdediger JP en met Ike eens. Ik moet zeggen JP dat je een zeer sportieve tegenstander bent en heb respect voor het door jouw gedane voorstel. Ike, Ik denk dat er iets misgegaaan is met het toekennen vand e punten van periode 3 naar 4 |
|
| IKE B Keuze | 1 April 2010 - 12:52 |
| lijkt mij een prima oplossing wat JP betreft | |
| Verdediger JP | 1 April 2010 - 12:46 |
| Het enige bezwaar dat ik gegrond kan verklaren is dat JP van periode 2 op periode 3 een wissel teveel heeft gehad. Aangezien JP zelf heeft aangegeven geen punten voor Rodriquez in periode 3 te hoeven, omdat hij niet eens wist dat hij de renner in kwestie had gekozen, is mijn schikkingsvoorstel JP de punten en de renner Rodriguez uit zijn team voor periode te schrappen. Indien iedereen het daar mee eens kan zijn, wil ik graag dat de edelachtbare dit voorstel overneemt. |
|
| IKE B Keuze | 1 April 2010 - 12:46 |
| raar de puntenh van periode 3 zijn verwerkt maar in de stand bij periode 4 tellen ze niet mee | |
| Martin van Dam | 1 April 2010 - 12:23 |
| Ike, Rodriquez er in gehad in plaats van Masciarelli, dan had het kassa geweest, tel je winst maar uit. |
|
| IKE B Keuze | 1 April 2010 - 11:59 |
| vind dat de openbaar aanklager in deze wel gelijk heeft had in eerste instantie ook een team met rodriguez staan maar omdat die te duur was een andere tactiek toegepast had hem er nu met het komende drieluik ook wel graag bijgehad |
|
| Martin van Dam | 1 April 2010 - 11:56 |
| Edelachtbare, De aanklager van het OM gaat in Hoger Beroep aangezien in het oordeel van de rechter geen enkele rekening is gehouden met de tactiek van het spelletje. De gedaagde JP is namelijk ernstig bevooroordeeld ten opzichte van de overige deelnemers, aangezien hij nu een team heeft van 9 renners wat hij anders nooit gehad zou kunnen hebben. Het was namelijk niet mogelijk geweest om van uit het begin LL Sanchez / Contador / Rodriquez / Boonen in een team te hebben. Bovendien geeft zelf de aangeklaagde JP toe op het prikbord dat hij akkoord kan gaan met het feit dat Rodriquez geen punten krijgt, ook niet voor Catalunya. Het lijkt er hier op dat de gedaagde en het OM beter op de hoogte zijn van de wetgeving dan de edelachtbare. Einde Slotpleidooi. Gaarne reactie van de overige deelnemers en de gedaagde. |
|
| Appendix A | 1 April 2010 - 11:45 |
| In het geval van Jan Peter Bultman geldt, dat vanaf periode 3 zijn team voldeed aan de eisen (9 renners, maximale waarde 10000) voor een goed team binnen Wegwedstrijd. Daarom zullen hem vanaf genoemde periode gewoon punten worden toegekend. |
|
| Martin van Dam | 1 April 2010 - 11:37 |
| Geachte edelachtbare webmeester, Betekend uw oordeel nu per concreto het volgende: - JP krijgt voor periode 1+2 geen punten voor Rodriquez aangezien die niet in zijn team staat, maar dus wel voor periode 3 catalunya en mag die renner wel blijven staan?? Uw oordeel edelachtbare is namelijk niet echt compleet duidelijk en op meerdere manieren uitlegbaar, we zullen het wel zien als de punten van Catalunya zijn toegekend. |
|
| Wegwedstrijd | 1 April 2010 - 11:01 |
| En dan nu het langverwachte oordeel van de webmeester: Jan Peter Bultman heeft abusievelijk een te dure renner in zijn team gehad, net als een aantal anderen. Ondanks mails van de webmeester dat hij zijn team moest controleren heeft hij en hebben die anderen dat niet gedaan. Schande. Echter van kwade opzet lijkt mij in dit geval geen sprake, het verweer van JP gehoord hebbende. Daarom heb ik in al mijn wijsheid besloten om de verdachte zijn team terug te brengen tot 8 man voor de periodes 1 en 2. Dit was echter nog maar het topje van de ijsberg van schandalen binnen Wegwedstrijd: nog meer teams hadden een te hoge prijswaarde, hoger dan de maximaal teogestane waarde van 10000. Dit is een harde grens en ieder team moet in elke periode daaraan voldoen. Dus de mensen die een te hoge waarde hadden heb ik teruggebracht tot maximaal 10000. Hiervoor is geintroduceerd: John Doe. Deze renner kost 0 punten en zal ook nooit punten opleveren. Om de teams van de mensen met te hoge waarden aan te vullen tot 9 man heb ik aan hun team deze onbekende fietser toegevoegd. En de mensen die op slinkse wijze 2 keer dezelfde renner in hun team hadden: dit is ongedaan gemaakt. Ad Iustitiam! |
|
| IKE B Keuze | 1 April 2010 - 08:21 |
| ow het probleem bij hem is dat gilbert er ineens twee keer instaat | |
| IKE B Keuze | 1 April 2010 - 08:18 |
| zie net dat bijv ZZ top ook een team heeft met riodri van meer dan 10000 | |
| 30 nieuwere | 30 oudere |