prikbord
| plaats bericht | bekijk berichten |
| 30 nieuwere | 30 oudere |
| Jan Blokland | 7 Februari 2012 - 13:18 |
| Bedankt Ike. Als ik het had geweten was ik er helemaal niet over begonnen. Want dat zat er helemaal niet achter. En zeker niet op deze site. Had ik beter achterwege kunnen laten. Maar dacht dat het een onschuldige discussie was waar ik dus een mening over had. Laten we het maar weer bij het schaatsen houden voorlopig. |
|
| IKE B Keuze | 7 Februari 2012 - 09:19 |
| beste bert om iemand in een discussie gelijk een jankert te noemen is niet echt vriendelijk probeer het AUB niet gelijk op de man te spelen dat is nergens voor nodig |
|
| Jan Blokland | 6 Februari 2012 - 23:00 |
| Ach Bert toch. Ik heb gewoon een mening. En ik jammer helemaal niet. Sterker nog. Jullie denken dat ik geen team hem zonder Contador. Nou dan heb jullie het allemaal mis want ook ik heb een team zonder Contador. Ik vind alleen dat het anders is om te gokken wie wel goed rijdt dan te gokken of iemand geschorst wordt. Want niemand stelt een geschorste renner op. Ik vind het dus jammer dat je zegt dat ik jammer terwijl ik juist ook voor anderen op kom die alleen maar teams hebben met Contador. | |
| Bert Vos | 6 Februari 2012 - 21:25 |
| Jan Blokland schreef dit : Het wielerspel van Zweeler is net gisteren gestart. Eigenlijk zouden alle inschrijvers die Contador hebben ingezet de gelegenheid moeten krijgen om hem alsnog te wisselen. Belachelijk zo,n reactie !! dat is gewoon de gok die je moet nemen, ik heb namelijk ook 2 lijsten ingevuld met en zonder Contador, niet achteraf gaan jammeren Jan !!! |
|
| Jan Blokland | 6 Februari 2012 - 21:17 |
| Helemaal mee eens Ed. Het is te zot voor woorden. En Wietze, veel plezier met je keuze om Contador niet te selecteren. het is je gegund. Het ging mij er meer om dat de uitspraak enkele dagen voor 5 februari zou zijn en men dan zou weten waar men aan toe was. Nu komt de uitspraak een dag later en zijn velen misschien niet meer in de gelegenheid om het recht te zetten. Kijk, een blessure kan altijd. Dan heb je gewoon pech. Maar in dit geval ligt het anders. En natuurlijk moet je geluk hebben. Maar met dit geluk zou ik niet willen winnen. Dit is geen keuze van jou of mij maar van de UCI, waar het overgrote deel van de wielerliefhebber moeite mee heeft. | |
| Ed Roos | 6 Februari 2012 - 20:15 |
| Het schorsen van Contador is volgens mij weer eens een actie van het UCI waarin ze willen laten zien dat zij de baas zijn, puur haantjes gedrag. Zelden meegemaakt dat een sportorganisatie de sport waarvoor zij voor staan zo naar de verdommenis helpt. Schors iemand meteen of schors hem niet maar dit slaat nergens op. Je kunt iemand niet 1 1/2 jaar laten bungelen. Dit heeft niets meer met zorgvuldigheid te maken dit is laksheid en onbehoorlijk gedrag van een organisatie. | |
| wietze van der meer | 6 Februari 2012 - 15:26 |
| Ik ben het niet eens met Jan Blokland. Het spel blijft een keuze die je maakt. Ik heb er voor gekozen om Contador NIET te nemen. Het koste me heel veel zweetdruppels maar heb hier toch voor gekozen. Ik kies wel vaker en dan komt het verkeerd uit. Nu heb ik eindelijk goed gekozen en het zou niet eerlijk zijn om de mensen die Contador hebben gekozen nu weer een nieuwe kans krijgen. Als ik geweten had dat wanneer Contador geschorst zou worden ik een nieuwe kans zou krijgen, dan had ik natuurlijk ook voor de beste renner van de wereld gekozen. Het blijft een keuze die je maakt. | |
| IKE B Keuze | 6 Februari 2012 - 14:24 |
| helemaal met je eens jan belchelijk ze(UCI) geven zelf al aan dat de kans dat de "verboden middelen"die zijn gevonden door doping gebruik zijn veroorzaakt nihil zijn en wat zweeler betreft ik heb iig 2 extra teams zonder contador gemaakt:) |
|
| Jan Blokland | 6 Februari 2012 - 14:11 |
| Dat bedoel ik dus. Helemaal mee eens wat hieronder geschreven staat. Oud-wielrenner Eddy Merckx is het niet eens met de schorsing die sporttribunaal CAS vandaag de Spanjaard Alberto Contador oplegde wegens doping. 'Er zijn blijkbaar mensen die de wielersport willen vermoorden. Je ziet het ook alleen in deze sport. Dit is voor niemand goed, en ook een heel slechte zaak voor de sponsors. Contador won de Tour in 2010 en de Giro vorig jaar, hij verdient dit niet', aldus Merckx voor de camera's van Eurosport in Doha, waar hij de Ronde van Qatar bijwoont. 'Dopingtests zijn nodig, maar ik denk dat ze in het wielrennen te ver gaan.' |
|
| Jan Blokland | 6 Februari 2012 - 13:32 |
| Contador geschorst. Terecht of onterecht. Ik vind het belachelijk om hem nu nog te schorsen. Keiharde bewijzen zijn er niet. Ook heeft hij al die tijd mogen fietsen. Hoe had een wedstrijd verlopen als hij er bijvoorbaat niet bij was geweest. Hoe kan een nummer 2 als winnaar worden gezien En dan nog even terzijde. Het wielerspel van Zweeler is net gisteren gestart. Eigenlijk zouden alle inschrijvers die Contador hebben ingezet de gelegenheid moeten krijgen om hem alsnog te wisselen. Kijk alleen al maar naar de tour waar heel veel inschrijvers hem als winnaar hebben staan. Die staan gelijk al op een grote achterstand tov anderen. Het is altijd gokken maar dit is wel gokken op een andere manier. |
|
| IKE B Keuze | 30 Januari 2012 - 12:30 |
| wel mooie strijd tussen tompoes en cycling fever 2,3,4,5 zijn CF en 1,7,12 zijn van tompoes | |
| Ed Roos | 30 Januari 2012 - 12:24 |
| Niet dus | |
| Ed Roos | 29 Januari 2012 - 13:08 |
| Moedig en verrasend van Lennart V. om Lee in plaats van Groothuijs te nemen. Dat zou wel eens heel goed kunnen uitpakken. | |
| herman bosch | 11 Januari 2012 - 09:23 |
| Inderdaad verwacht ik dat deze 3 worden toegevoegd aan deze teams. | |
| Ed Roos | 9 Januari 2012 - 20:30 |
| en die twee heren en een dame zullen wel Groothuis, Mo en Nesbith zijn. | |
| herman bosch | 9 Januari 2012 - 17:16 |
| Het hele weekend is de stand prima per dag verwerkt. Pluim voor de organisatie. Zou de top 6, die dezelfde schaatsers in hun ploeg hebben richting het WK sprint nog verschillen gaan maken. Afwachten! Yu hebben ze in iedergeval al en daar zullen nog wel 2 heren en 1 dame voor de sprint bij komen. |
|
| Jaco Kosterman | 7 Januari 2012 - 21:37 |
| Ik dacht na de eerste dag op rozen te zitten met 'mijn' dames Wüst en Pechstein. Ben nu iets minder enthousiast. Mijn drie mannen lijken het podium te gaan bezetten, hoop dat we het zondag droog houden. | |
| IKE B Keuze | 7 Januari 2012 - 11:52 |
| erba gaat op het EK alleen niet echt veel punten halen verwacht meer van haar op het WK sprint voordeel is wel dat ze het WK junioren gaat doen maar vraag me dan wel weer af of ze het WK allround wel gaat doen want EK allround+WK sprint+WK junioren +WK allround is wel erg veel voor zo'n jonge dame |
|
| Paul | 6 Januari 2012 - 20:58 |
| Het mooist is om iemand bij het EK te kiezen die ook WK sprint rijdt, zoals Erbanova :-) | |
| IKE B Keuze | 6 Januari 2012 - 15:38 |
| meer dan 3 pure sprinters heeft geen zin op het WK sprint dan heb je geen 8 WK allrounders waar de meeste punten gepakt gaan worden | |
| Jaco Kosterman | 5 Januari 2012 - 21:10 |
| Maar een (te) sterke EK-ploeg kan weer ten koste gaan van de score op het WK sprint, dus het blijft een gok. En als het met het weer gaat spoken in Boedapest kan er zomaar een verrassende uitslag uitrollen. We zullen het zien! | |
| Evert Darmeveil | 4 Januari 2012 - 17:12 |
| Ook 7 deelnemers, zit nog met een niet geplaatste Leenstra. Mag dan wel weer op het WK sprint starten, daar dan nog een paar extra puntjes van. Gelukkig Bokko gekozen ipv Skobrev. |
|
| alwin kruijt spanjer | 4 Januari 2012 - 11:28 |
| verd$%#^mme, die stomme Rus gooit heel veel roet in het eten. Wilde Kramer erin voor hem, toen deed ie toch mee. Dus andere wissel. En nu doet ie toch niet mee (blessure, jaja). Dit kost veel punten. | |
| herman bosch | 4 Januari 2012 - 10:02 |
| 2 weken geleden inderdaad ook W. Olde Heuvel ingebracht. Vorige week geen voldoende budget om skobrev te kopen, dus oldeheuvel vervangen door Veweij. Als er verder geen bijzonderen in het deelnemersveld komen, dan heb ik 7 EK deelnemers. |
|
| Ike Simoncini | 3 Januari 2012 - 20:14 |
| he he he yep zelfde probleem hier met team B stond er zo mooi voor en als ik een iets andere wissel volgorde aan had gehouden had ik het nog aan kunnen passen maar WOH de week voor de schaatsweek erin en skobrev vorige week erin en da team is gezzzzzien maar denk dat er wel veel mensen niet met een perfect team op het EK starten |
|
| Ed Roos | 3 Januari 2012 - 13:15 |
| Eerst plaatst Oldenheuvel zich niet nu doet ook Skobrev niet mee bij het EK. Mijn hele zorgvuldig uitgewerkte wisselschema naar de vaantjes. Waarom heb ik geen glazen bol. | |
| Jaco Kosterman | 4 December 2011 - 21:10 |
| Donderdagavond heb ik even met het idee gespeeld Thijsje Oenema in te ruilen voor Jing Yu. Toch maar niet gedaan, want Oenema was ook op de 1.000 meter goed op dreef. En nu heb ik spijt! | |
| IKE B Keuze | 2 December 2011 - 21:59 |
| 5x | |
| ans | 2 December 2011 - 11:21 |
| Hoe waren de regels nu ook al weer ? Heb je na Heerenveen, vier of vijf keer de mogelijkheid tot wisselen tot aan het EK Allround ? Groet, Ans. |
|
| wegwedstrijd | 30 November 2011 - 10:35 |
| Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat: je kunt hier het relaas van Arie-Willem, de winnaar van Wegwedstrijd 2011 lezen! | |
| 30 nieuwere | 30 oudere |