prikbord
| plaats bericht | bekijk berichten |
| 30 nieuwere | 30 oudere |
| Ike Simoncini | 18 Oktober 2008 - 14:23 |
| van mij mag het gaan zoals martin zegt ik heb rodri,gesink,cunego en samsan in me team staan het zijn denk ik idd de grootste kanshebbers daarachter heb je dan nog kolobnev,scarponi,finetto en nocentini en nog een aantal mannen dat dit werk aardig kan het beloof al met al een mooie finale te worden:) |
|
| Martin van Dam | 18 Oktober 2008 - 13:56 |
| Vandaag de laatste wedstrijd van het seizoen de Giro di Lombardia. Ik verwacht hier een strijd tussen Cunego / Samuel Sanchez / Evans. Aan de teams te zien verwacht ik een eindoverwinning voor Jack aangezien hij zowel Cunego als Sanchez heeft. Ik moet zeggen dat Joop wel veel pech heeft door het ontbreken van Rebellin en Bettini, anders zou hij verreweg het beste team hebben, of gaat Gesink/ rodriquez nog stunten. Veel spanning toegewenst allemaal. |
|
| Jan Blokland | 17 Oktober 2008 - 18:50 |
| Alwin, Perfect zo. Ik had het idee dat de junioren wedstrijden toch niet van invloed waren geweest. Ze lagen te dicht of gelijk met de andere wedstrijden. Dan kies je niet voor junioren. Het komt er nu op neer dat alleen de finale extra is. Daar tegenover staat dat de laatste wedstrijden in Calgary verdwijnen. Ik vind het een prima voorstel zo. |
|
| IJsmeester | 17 Oktober 2008 - 17:28 |
| Ik bemerk de volgende dingen mbt IJsmeester: De meester mensen vinden het prima zoals het is. Sommigen willen meer wissels. Sommigen willen NKs erbij. Weinigen zijn echt enthousiast over de junioren wedstrijden. Wat betreft meer wissels: dat zou technisch de boel behoorlijk omgooien en daar heb ik nu de tijd niet voor. Bovendien vind ik niet dat het spel daar beter van wordt. NKs toevoegen aan het spel legt teveel de nadruk op Nederlandse schaatsers, die dan dus ook meer punten gaan halen dan de buitenlanders en dus volgende seizoen erg duur worden. Lijkt me geen goed plan. En juniorenwedstrijden zal ik er niet allemaal in gooien: alleen het WK en de world cup finale op 28 feb t/m 1 mrt in Groningen. Ik verwacht dat jullie daar allemaal komen kijken met je effesport spandoeken: ik ga er waarschijnlijk wel heen (is bij mij om de hoek). Wie de world cups junioren een beetje volgt kan dan gefundeerde keuzes maken voor de junioren die hij/zij kiest. Hopende dat jullie je hierin kunnen vinden sluit ik deze discussie af. Jullie web- en IJsmeester Alwin |
|
| Ruvu | 16 Oktober 2008 - 15:33 |
| @Martin Correct |
|
| Martin van Dam | 16 Oktober 2008 - 14:45 |
| Klopt het dat LPR niet meedoet aan de Giro di Lombardia?? Di Luca zou toch wel een van de grote kanshebbers zijn. |
|
| Martin van Dam | 16 Oktober 2008 - 08:47 |
| Ja, Jack daar heb je idd gelijk in zou wel eens erg belangrijk kunnen zijn dat Rebellin niet meedoet. | |
| Harro de Groot | 15 Oktober 2008 - 16:37 |
| Ja, dat wordt nog een moeilijk verhaal voor me. Ik kan niet zeggen dat ik nog tot een volwaardige Lombardije-opstelling kan komen. We zullen zien. |
|
| Jack Bogers | 15 Oktober 2008 - 14:25 |
| @Martin van Dam: Er kan idd nog van alles gebeuren. Dhr. Vrinzen heeft dan wel de pech ( of ik de mazzel) dat Rebellin niet mee kan doen. |
|
| Martin van Dam | 15 Oktober 2008 - 09:23 |
| Het wordt nog een spannende strijd voor de titel wegwedstrijd 2008 de 2 koplopers staan dicht op elkaar, dus het wordt een kwestie van de juiste renners kiezen. Maar mijn tip aan hen is let op het is pas over als je over de streep bent want ik denk dat de heer vrinzen nog wel eens met een uiterste krachtsinspanning beide heren kan kloppen op de meet. Veel succes allemaal met de laatste loodjes. |
|
| Alwin Kruijt Spanjer | 15 Oktober 2008 - 00:09 |
| done | |
| robert | 14 Oktober 2008 - 20:20 |
| +r | |
| robert | 14 Oktober 2008 - 20:20 |
| ff wat anders, we zijn nog aan het wielrennen. zouden de punten van parijs-tours verwekt kunnen worden. |
|
| Gerrit Fortuin | 14 Oktober 2008 - 19:58 |
| De NK's in december zou toch wel mooi zijn, gelijk een opstap naar EK Allround en WK Sprint. De Junioren er tussendoor blijft toch maar een gok en zal denk ik door weinigen gebruikt worden, misschien een keer bij het Kampioenschap voor een of twee zekerheden. Maar we zien het wel, Alwin moet de tijd er voor hebben, het moet voor de IJsmeester ook leuk blijven,wij passen ons vanzelf wel aan. |
|
| Jan Blokland | 14 Oktober 2008 - 19:18 |
| Het is toch veel mooier om wedstrijden mee te laten doen die uitgezonden worden. Oke het NK wordt ook uitgezonden. Het hangt natuurlijk van de puntenwaardering af of het NK als je die mee zou laten tellen wel belangrijk genoeg vindt. Als men daar op zou gokken (want dat is het in mijn ogen) zou het ook voor de andere wedstrijden weleens verkeerd uit kunnen pakken. Maar nogmaals voor mij hoeft het niet zonodig. | |
| Pieter Groenhagen | 14 Oktober 2008 - 17:28 |
| Wat betreft het opnemen van de juniorenwedstrijden in het spel ben ik ook beslist geen voorstander van, behalve dan het WK Junioren die er altijd standaard bij zit. Maar ik neem niet aan dat de wereldbekerwedstijden voor junioren live worden uitgezonden en ik geloof ook niet dat je van te voren weet wie hier allemaal aan meedoen. Dus....dan wordt het een gok, dan kun je toch beter wedstrijden toevoegen aan het spel die wel live worden uitgezonden zoals de NK's. |
|
| Ike Simoncini | 14 Oktober 2008 - 17:12 |
| daar ben ik toch helemaal njiet mee eens met hetv toevoegen van junioren zorg je ervoor dat je dus meer moet verdiepen in de talenten maar je zorgt er ook voor dat het heel moeilijk wordt om elke wedstrijd een aardig team op te stellen het schema is al behoorlijk bepalend voor wie je gaat opstellen en itt het wielrennen is er nergens een site waar je kunt zien wie waar gaat starten dus wordt het zo meer een kwestie van geluk | |
| Pieter Groenhagen | 14 Oktober 2008 - 14:08 |
| Ik kan jou mening helemaal delen Gerrit. Elke week puzzelen tot aan de laatste wedtrijd toe is toch hartstikke mooi en heel spannend lijkt mij. Zo komen de echte schaatskenners naar boven drijven. |
|
| Gerrit | 14 Oktober 2008 - 13:50 |
| Pieter toch nog niks jammer, Alwin houdt de discussie nog open,voor mij mogen de NK's er best nog wel bij,dan hebben we eind december ook wat. Elke week wat te puzzelen is toch het leukste met dit spel, trouwens degene die het slimste puzzeld en het meeste geluk heeft mag best bovenaan staan,geen punt toch. |
|
| Jack Bogers | 14 Oktober 2008 - 13:11 |
| Ben het helemaal eens met Bert Vos. Lekker zo laten, zit goed in elkaar. |
|
| IJsmeester | 14 Oktober 2008 - 12:39 |
| De discussie is nog steeds open hoor... | |
| Pieter Groenhagen | 14 Oktober 2008 - 10:38 |
| Zo ! De ijsmeester heeft gesproken. Dit is zijn uitspraak en hier moeten we het dus mee doen. Toch jammer dat de NK's niet meetellen en de juniorenwedstrijden wel. |
|
| IJsmeester | 14 Oktober 2008 - 10:03 |
| Een voorlopige kalender van het schaatsseizoen en dus waarschijnlijk van ijsmeester vinden jullie hier http://www.effesport.nl/schaatsen/kalender/seizoen/ | |
| Jan Blokland | 13 Oktober 2008 - 21:49 |
| Hoi mensen, Tijdje even niets van me laten horen door de drukte. Als winnaar van twee keer IJsmeesters het volgende. Het kost best al veel tijd om uit te puzzelen hoe je je teams moet samen stellen. Ik ben van mening dat nog meer andere wedstrijden geen verbetering zullen zijn voor dit spel. Het moet voor iedereen overzichtelijk blijven en dat wordt het absoluut niet meer. Wel vind ik dat de wedstrijden in Calgary aan het eind niet zoveel van invloed zijn. Die mogen er van mij wel vanaf. Het gevaar van een nederlands toernooi inbrengen is denk ik te groot om op de andere wedstrijden dan nog goed mee te kunnen doen. Het geluksfactor komt dan meer om de hoek kijken dan de kennis wie/welke schaatser je moet opstellen. Het zou eventueel wel kunnen maar dan moet je wat meer kunnen wisselen. Van mij persoonlijk hoeft er niet zoveel te veranderen. En dat heeft niets te maken met het feit dat ik al twee keer heb gewonnen, maar omdat het gewoon goed in elkaar zit. |
|
| Bert Vos | 13 Oktober 2008 - 21:22 |
| Gewoon laten zo dat spel !!! niks veranderen , is mij prima bevallen de voorgaande jaren !!!! |
|
| Pieter Groenhagen | 13 Oktober 2008 - 19:51 |
| Dat ben ik met je eens IKE. En daarom moet je de Olympic Oval wedstrijden schrappen want daar wordt toch nooit iets van uitgezonden. Maar dan val ik nog even weer terug op de NK's. Die worden natuurlijk wel live uitgezonden. Dus, waarom zou je ze niet opnemen in het spel. Lijkt mij beter als de juniorenwedstrijden. |
|
| Ike Simoncini | 13 Oktober 2008 - 18:43 |
| verder is het ook leuker om schaatsers te kiezen die in wedstrijden uitkomen die je live kunt volgen en dat is met de junioren zeker niet het geval | |
| IKE | 13 Oktober 2008 - 17:28 |
| vind het niet erg om te puzzelen maar met het WK sprint en het EK alround heb je al een behoorlijke beperking als je dan ook nog nederlanders en junioren moet gaan inpassen wordt het allemaal te veel een kwestie van geluk hebben je zit al met een budget dat soms lastig is maar wel te doen maar gezien de verchillende renners die op een NK alround een WK sprint en een EK alround uitkomen moet je het niet nog lastiger maken als er een renner gebelseerd raakt of ineens niet aan een tournooi meedoet is dat tournooi min of meer voor je verpest en dat werk je zo teveel in de hand |
|
| Pieter Groenhagen | 13 Oktober 2008 - 13:13 |
| Het WK Junioren mag zoals altijd in het spel opgenomen worden wat mij betreft. Maar.........nog meer juniorenwedstrijden ben ik geen voorstander van. Dan wordt het inderdaad een heel gepuzzel want meestal heb je geen junioren in je team. Dan kun je toch beter de NK's opnemen in het spel, want de echte kenners hebben toch allemaal wel de Nederlandse toppers in hun team opgenomen. |
|
| Pieter Groenhagen | 13 Oktober 2008 - 12:53 |
| Ik weet dat er mensen zijn die altijd alleen maar Nederlanders opstellen in hun schaatsteam, ikzelf trouwens niet hoor. Welnu laat die mensen dan door mijn voorstel om de NK's op te nemen in het spel in het voordeel zijn. Vorig jaar heb ik ook voorgesteld om in plaats van 1 rijder elke week 2 rijders te wisselen. Als je dan de NK's in het spel opneemt is het probleem toch niet zo groot om een volwaardig team op te stellen. Het spel was altijd goed hoor, laat dat duidelijk zijn, maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen. Ben benieuwd naar de reactie van onze webmeester. Mocht die besluiten om het spel zo te houden als het was, ook dan doen we vrolijk weer mee. |
|
| 30 nieuwere | 30 oudere |